Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Aliens: Colonial Marines zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia jej wszystkich jedenastu misji. W omówieniu każdego z etapów znalazły się informacje na temat wykonywania powierzonych zadań, skutecznego eliminowania ksenomorfów i wrogo nastawionych postaci oraz odnajdywania sekretnych przedmiotów (nieśmiertelniki, nagrania, legendarne bronie). "Znajdźki" zostały także szczegółowo przedstawione w końcowej części poradnika, co może okazać się pomocne w szybkim zlokalizowaniu brakujących sekretów.

Poradnik omawia rozgrywkę jednoosobową, czyli z partnerami z drużyny sterowanymi w całości przez sztuczną inteligencję - Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Uwagi wstępne

Poradnik omawia rozgrywkę jednoosobową, czyli z partnerami z drużyny sterowanymi w całości przez sztuczną inteligencję. W przypadku zdecydowania się na zabawę w kooperacji niektóre bitwy z oczywistych względów mogą mieć inny przebieg, albowiem wszystko jest w tym przypadku uzależnione od umiejętności i decyzji podejmowanych przez pozostałych graczy.

Większość standardowych przedmiotów, czyli fragmentów pancerza, apteczek oraz amunicji, pojawia się w losowych miejscach. Poradnik nie podaje w rezultacie ich szczegółowych lokalizacji i oznacza to, że we własnym zakresie należy badać każdy nowo odblokowany obszar.

Wszystkie odnajdywane w grze sekretne obiekty dla ułatwienia oznaczone zostały w poradniku kolorem zielonym. Dotyczy to mianowicie nieśmiertelników poległych marines, nagrań (dzienników audio) oraz tzw. legendarnych przedmiotów. Swoje postępy w odnajdywaniu sekretów możesz na bieżąco śledzić, wywołując ekran z aktualnymi celami misji. Dodatkowo po zakończeniu każdej głównej misji wyświetlane są kompletne statystyki.

Aliens: Colonial Marines - PORADNIK UKOŃCZONY

Prace nad poradnikiem zostały zakończone, jeżeli jednak masz jakieś uwagi lub własne propozycje rozbudowy poradnika wyślij je na adres [email protected]

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche) wydane po zakończeniu prac nad poradnikiem, mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika.

DZIENNIK ZMIAN

18 lutego 2013 - ukończono solucję załączając opisy misji 9 - 11. Dołączono również kompletny opis wszystkich sekretów - nieśmiertelników, nagrań i legendarnych broni. Ponadto opublikowano opisy dotyczące odblokowywania i ulepszania broni, zaliczania wyzwań, osiągnięć oraz wymagań sprzętowych.

14 lutego 2013 - uaktualniono niektóre opisy opublikowanych wcześniej zadań, a także dodano opisy kolejnych misji - Misja 7 - Jeden pocisk oraz Misja 8 - Wał obronny.

12 lutego 2013 - opublikowano opis przejścia sześciu początkowych misji kampanii, wraz ze sterowaniem dedykowanym platformom PC, Xbox 360 oraz PS3.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 125, ilustracje: 484 .

Popularne strony w Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry