Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk poradnik Aliens: Colonial Marines

Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie

Skorzystaj z drzwi znajdujących się na lewo od ONeala i zejdź po schodach na niższy poziom - Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk - Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Skorzystaj z drzwi znajdujących się na lewo od O'Neala i zejdź po schodach na niższy poziom. Rozejrzyj się w pobliżu schodów za kartonowymi pudłami, odnajdując w jednym z nich pokazany na powyższym screenie nieśmiertelnik (Kapral C. Nelson).

1 - Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk - Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
Jeśli chodzi o nadające się do wyłączenia ogniwa, do ich lokalizowania możesz używać wykrywacza ruchu - Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk - Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Jeśli chodzi o nadające się do wyłączenia ogniwa, do ich lokalizowania możesz używać wykrywacza ruchu. Do dwóch spośród trzech ogniw możesz dotrzeć w prosty sposób, a mianowicie otwierając interaktywne drzwi i rozprawiając się z pojedynczym przeciwnikiem (screen 1). Po znalezieniu się przy danym ogniwie wciśnij przycisk interakcji żeby je wyłączyć (screen 2).

2 - Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk - Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
Dotarcie do trzeciego ogniwa jest już nieco bardziej problematyczne - Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk - Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry

Dotarcie do trzeciego ogniwa jest już nieco bardziej problematyczne. Rozpocznij od zlokalizowania pokazanej na screenie 1 nowej klatki schodowej, która znajduje się w jednym z narożników pomieszczenia. Po dotarciu do pomieszczenia na piętrze odszukaj dziurę w podłodze (screen 2). W zależności od upodobań możesz wrzucić do środka granat lub wskoczyć przez dziurę i osobiście rozprawić się z dwoma przeciwnikami. Po zlikwidowaniu wrogów wyłącz trzecie ogniwo.