Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Omerta: Miasto Gangsterów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

North Carolina Ave | Akt drugi Omerta Miasto Gangsterów Omerta: Miasto Gangsterów poradnik,solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

North Carolina Ave

Nagroda za wykonanie misji:

  • Członek ekipy: Daniel "Dandys" Miller
  • Wyjątkowa broń: Siekacz (pistolet maszynowy Thompsona)
  • Awans

Czas zakończyć walkę o kontrolę nad miastem. W dzielnicy znajdują się trzy gangi: Żydzi, Irlandczycy oraz szaleni bliźniacy Jonas i ich ludzie a naszym zadaniem będzie zmuszenie ich do przyjścia na szczyt gangów i zawieszenia broni. Misję rozpoczniemy od zapewnienia sobie zaplecza finansowego w postaci browaru oraz punktów: bukmacherskiego i zbierania haraczu a następnie odkrycia mapy przy pomocy informatorów. Następnie będziemy musieli zwiększyć współczynniki strachu i sympatii - będą one potrzebne przy kontaktowaniu się z kolejnymi informatorami.

Przykładowa lista budynków, jaką posiadałem przed wykonaniem jakiegokolwiek zadania.

Odkryte przez nas zadania pozwolą nam skontaktować się z poszczególnymi gangami. Pierwszym z nich są Żydzi. Bardzo szybko okaże się, że ich przywódca, Rabbi Goldstein, siedzi w więzieniu. Aby go uwolnić będziemy potrzebowali pomocy prawników. Dzięki aptece i zleceniom powinniśmy szybko uzbierać wymagane czyste pieniądze za które zbudujemy kancelarię prawniczą. Niestety okaże się, że w całą sprawę jest również uwikłany nasz brat - zadba on, aby papierkowa robota nie dała żadnych rezultatów. Pozostaje nam uwolnić Rabbiego siłą. Walka jest bardzo prosta, gdyż wystarczy przebić się do celi i otworzyć ją a zadanie zakończy się sukcesem - nie będziemy musieli nawet planować ucieczki. Rabbi Goldstein zdecyduje się wziąć udział w zebraniu.

Nasz brat wziął sobie za punkt honoru przeszkadzać nam na każdym kroku.

Drugą grupą z jaką będziemy się kontaktowali to Irlandczycy. W pierwszej kolejności musimy dostarczyć im 40 skrzynek piwa. Następnie zażądają 2500$ aby spłacić "dług krwi" - pieniądze te przeznaczą na dofinansowanie wdowy po jednym z gangsterów. Trzecia i ostatnia misja to dostarczenie 40 sztuk broni palnej. Teraz Irlandczycy stawią się na zebraniu.

Irlandczycy z radością stawią się na zgromadzeniu, jeśli tylko dostarczymy im broń palną.

Ostatnią grupą jest gang braci Jonas - żądają oni 3000$. Proponuje zapisać grę, gdyż niedługo czeka nas walka. Gdy dostarczymy wymagane pieniądze, bracia Jonas zaatakują nas. Walka jest dosyć prosta o ile posiadamy postaci mogące zadawać duże obrażenia pojedynczym celom (np. uzbrojone w pistolety). Po wyeliminowaniu opozycji kontrolę nad pozostałością gangu przejmie jeden z poruczników i obieca stawić się na spotkaniu.

Bracia Jones - tak kończą zdrajcy.

Teraz możemy awansować naszych gangsterów na następny poziom doświadczenia, wykupić całą broń w mieście (polecam szczególnie pistolet maszynowy Thompsona "Siekacz") i zapisać stan gry. Czeka nas spotkanie z pozostałymi gangami w Hotelu Haddon Hall.

Hotel Haddon Hall - miejsce, w którym odbędzie się szczyt.

Okaże się, że zebranie zostało zaatakowane przez Ku Klux Klan. Musimy walczyć! Starcie to jest w pewnym stopniu loterią - dużo zależy od początkowego położenia naszych postaci. Polecam uważać na drzwi do sali, gdyż po drugiej stronie mogą czaić się członkowie KKK uzbrojeni w noże. Są oni zdolni do wyeliminowania jednego z naszych gangsterów w ciągu jednej tury. Najlepiej odczekać 1-2 tury i pozwolić naszym sojusznikom na pozbycie się części przeciwników oraz wykrycie reszty. Dopiero teraz wkraczamy do akcji - Thompsony i strzelby używamy na duże zgrupowania przeciwników zaś pistolety do zabijania wrogów uzbrojonych w broń maszynową. Pamiętajmy też o ciągłym wykorzystywaniu naszych zdolności specjalnych. Szczególnie przydatna jest umiejętność naszej głównej postaci: działaj od razu - może ona "dać" sojusznikowi dodatkowy ruch.

Kolejny KKK w białym fartuchu dostanie z chwilę garścią ołowiu.

Po zakończeniu walki zostaniemy ogłoszeni Capo Di Tutti Capi (Szefem wszystkich Szefów) a tym samym zakończymy misję oraz kolejny akt naszej przygody.