Euro Truck Simulator 2 - poradnik do gry

Euro Truck Simulator 2 - poradnik do gry

Euro Truck Simulator 2 - poradnik do gry

Poradnik Euro Truck Simulator 2 to rozbudowane porady, mapy, kariery, modele ciężarówek i informacje na temat TruckersMP - gry wieloosobowej.

UWAGA: Nasz poradnik został zaktualizowany o content z DLC Euro Truck Simulator 2 Italia.

FAQ - pytania i odpowiedzi

W poradniku do gry Euro Truck Simulator 2 znajdziesz zbiór informacji, które pomogą ci w początkach kariery kierowcy ciągnika siodłowego. Odpowiadamy także na często zadawane przez graczy pytania:

  1. Sterowanie - opis klawiszologi w konfiguracji domyślnej (nie wszystkie funkcje są domyślnie przypisane!).
  2. Konfiguracja sterowania - tu dowiesz się, jak podpiąć i skonfigurować kontroler oraz ustawić skrzynie biegów.
  3. Dlaczego pracownicy mają niskie oceny?
  4. Jak używać sygnału pneumatycznego?
  5. Dlaczego reflektory nie świecą?

Euro Truck 2 Italia DLC - poradnik

Nasz poradnik został zaktualizowany o nowe modele ciężarówek i trasy dodane w dodatku do Euro Truck 2 - Italia. Znajdziesz w nim wiele informacji, porad, tipsów i rozwiązań, które możesz wykorzystać w czasie prowadzenia swojej firmy transportowej.

Mapy Euro Truck Simulator 2

Przedstawiamy również mapy dla miejsc, które po odwiedzeniu zostają wpisane na twoją mapę i możesz korzystać z ich benefitów: mowa tu o dealerach ciężarówek oraz agencjach pracy oraz całego świata gry Euro Truck 2:

  1. Mapa agencji pracy // Pracownicy -> Przychody pracowników; Agencje pracy | Pracownicy
  2. Mapa dealerów ciężarówek //Dealerzy ciężarówek -> Mapa salonów pojazdów
  3. Świat gry

Ciężarówki i warsztat

W poradniku znajdziesz także zestawienie dostępnych ciężarówek oraz informacje na temat możliwych do przeprowadzenia modyfikacji, w tym informacje na temat wyboru skrzyni biegów czy silnika, opon lub podwozia:

  1. Zakup ciężarówki
  2. Serwis ciężarówek
  3. Modyfikacje
  4. Garaż - po co mi garaż w Euro Truck 2?
  5. Modernizacja i rozwój garażu
  6. Szybka podróż

Euro Truck 2 Multiplayer

Wraz z nową aktualizacją umieściliśmy w poradniku informacje na temat gry wieloosobowej - od zakładania konta, poprzez zasady panujące na serwerach, po dodatkowe porady i ciekawostki.

  1. Aplikacja TruckersMP - skąd pobrać, jak używać,
  2. Cechy multiplayera i zasady gry - jak uniknąć bana i zgłaszać innych graczy za złe zachowanie,
  3. Konto World of Trucks - jak sparować profil z kontem online, by uzyskać dodatkowe benefity i zlecenia z serwera.
  4. Samochody osobowe (zwiadowcze) w grze multi

Osiągnięcia

Nie zabrakło również zestawienia trofeów / osiągnieć dostępnych na różne platformy. Zwróć uwagę, że z większością nowych DLC dochodzi wiele nowych, skomplikowanych osiągnięć do zdobycia:

  1. Osiągnięcia Steam - wersja podstawowa gry i dodatek Ekspansja Polska,
  2. Osiągnięcia DLC - opis osiągnięć do pozostałych DLC (Italia, Ekspansja Polska, Skandynawia, Viva la France!),
  3. Osiągnięcia World of Trucks - dla osób, które sparowały konto z profilem online.

Rozszerzenia DLC

Dodatkowo znajdziesz tu zestawienie dostępnych większych rozszerzeń DLC, które są dostępne do aktualnej wersji gry:

  1. Oficjalne dodatki - DLC - uwaga: zajrzyj również do osobnych poradników do Euro Truck 2 Ekspansja Polska oraz Euro Truck 2 Skandynawia.

Kody Euro Truck Simulator 2

  1. Cheaty i kody do Euro Truck 2 - dłuży Ci się droga? Zajrzyj tutaj - kody i trainery do ETS2!

Euro Truck 2 Mody

  1. Najlepsze mody do ETS2

Kolorem niebieskim oznaczono różne działania w grze np. wzięcie kredytu, zatrudnienie pracownika, zakup ciężarówki, kupno bądź rozbudowę garażu, ale także marki samochodów ciężarowych oraz nazwy firm. Kolorem zielonym oznaczono różne obiekty i działania w grze np. szybkie zlecenie, rynek przesyłek, salon samochodowy, agencje pracy, port, stacja paliw itp. Domyślny klawisz odpowiedzialny za daną czynność oznaczono kolorem brązowym. Natomiast koloru pomarańczowego użyto do zaznaczenia nazw miast i państw.

Poradnik powstał do gry w wersji 1.1.3 oraz został zaktualizowany do gry w wersji 1.30.2.2s

Twórca: Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

Aktualizacja: Marcin "ViruS001" Skrętkowicz, Patrick "YxU" Homa

(www.gry-online.pl)

W poradniku do gry Euro Truck Simulator 2 przedstawiono etapy rozwoju kariery, porady dotyczące rozwoju kierowcy, uwagi przy zatrudnianiu pracowników i ich rozwijaniu. Omówiono elementy interfejsu gry, rynku pracy, korzystanie z banku, dostępne modele ciężarówek oraz modyfikacje pojazdów, a także sterowanie. Zawarto w nim także mapy prezentujące świat gry w tym mapę wszystkich dealerów samochodów ciężarowych i agencji pracy. Scharakteryzowano drogi w poszczególnych państwach i omówiono sytuacje, z którymi można się zetknąć podczas jazdy. Na końcu opisano też wszystkie miasta dostępne w grze.

Kolorem niebieskim oznaczono różne działania w grze np. wzięcie kredytu, zatrudnienie pracownika, zakup ciężarówki, kupno bądź rozbudowę garażu, ale także marki samochodów ciężarowych oraz nazwy firm. Kolorem zielonym oznaczono różne obiekty i działania w grze np. szybkie zlecenie, rynek przesyłek, salon samochodowy, agencje pracy, port, stacja paliw itp. Domyślony klawisz odpowiedzialny za daną czynność oznaczono kolorem brązowym. Natomiast koloru pomarańczowego użyto do zaznaczenia nazw miast i państw.

Informacje o Euro Truck Simulator 2 - poradnik do gry

Autorzy : Maciej Psycho Mantis Stępnikowski, Marcin ViruS001 Skrętkowicz

Poradnik zawiera : strony: 119, ilustracje: 649 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 3.

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016, odwiedź Poradnik do gry

Bałtycki szlak - poradnik

Ostatnia aktualizacja : 6 lutego 2019, odwiedź Bałtycki szlak - poradnik

Popularne strony w Euro Truck Simulator 2 - poradnik do gry

Euro Truck Simulator 2 - screen - 2012-10-17 - 249498Euro Truck Simulator 2 - screen - 2012-10-17 - 249497Euro Truck Simulator 2 - screen - 2012-10-17 - 249496Euro Truck Simulator 2 - screen - 2012-10-17 - 249495Euro Truck Simulator 2 - screen - 2012-10-17 - 249494Euro Truck Simulator 2 - screen - 2012-10-17 - 249493Euro Truck Simulator 2 - screen - 2012-10-17 - 249492Euro Truck Simulator 2 - screen - 2012-10-17 - 249491Euro Truck Simulator 2 - screen - 2012-10-17 - 249490