Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

W drodze po Lewiatana. Poradnik do gry Mass Effect 3: Leviathan to bardzo dokładny przewodnik zawierający kompletny opis wszystkich wyzwań zawartych w rozszerzeniu. W solucji znajdziecie ponadto opisy wszystkich lokacji oraz lokalizacje znajdziek, które znajdziecie podczas gry.

Poradnik do gry Mass Effect 3: Leviathan to kompendium zawierające dokładny opis wyzwań oferowanych przez dodatek wraz z niezbędnymi oraz uzupełniającymi informacjami potrzebnymi do jego ukończenia. Tak prezentuje się zawartość poradnika:

  • szczegółowa solucja nowego zadania;
  • opis lokacji;
  • opisy rozmów z napotykanymi postaciami niezależnymi;
  • porady na temat walki z przeciwnikami;
  • opis lokalizacji rzadkich przedmiotów (ulepszenia, nowe bronie, datapady itp.);
  • opis możliwych wyborów oraz różnic w rozgrywce będących skutkami decyzji podjętych podczas gry;
  • nagrody za wykonanie zadań;
  • zestawienia nowych ulepszeń, zasobów wojennych i broni.

Jak korzystać z poradnika?

Na początku opisu poszczególnych etapów zadania znajduje się informacja na temat jego zleceniodawcy oraz wymagań do jego odblokowania. Na końcu opisu umieszczono zaś notkę na temat kolejnego etapu. W praktyce oznacza to, że rozdziały poradnika odpowiadają następującym po sobie sekwencjom w zadaniu głównym Mass Effect 3: Leviathan.

Dla wygody czytelnika poradnik podzielono na rozdziały odpowiadające kolejnym lokacjom odwiedzanym podczas misji - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Dla wygody czytelnika poradnik podzielono na rozdziały odpowiadające kolejnym lokacjom odwiedzanym podczas misji. Jako, że dodatek Leviathan nie zawiera żadnych misji pobocznych, układ poradnika jest linearny - tak samo, jak główne zadanie oferowane przez rozszerzenie.

Aby żaden obiekt nie umknął uwadze gracza, w każdym rozdziale stworzono dział

Aby żaden obiekt nie umknął uwadze gracza, w każdym rozdziale stworzono dział "znajdźki" opisujący wszystkie dostępne w lokacji przedmioty i ulepszenia. Dzięki temu zawartość dodatku będzie przystępniejsza.

Oznaczenia kolorystyczne

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Kolor czerwony odnosi się do oryginalnych polskich nazw kolejnych questów (zadań).
  • Kolor niebieski odnosi się do odwiedzanych lokacji.
  • Kolor zielony odnosi się do odnajdywanych przedmiotów, zarówno tych, które możesz ze sobą zabrać, jak i takich, które gra pozwala jedynie obejrzeć (np. palmtop czy terminal komputerowy).
  • Kolor pomarańczowy odnosi się do zdobywanych zasobów wojennych, danych wywiadowczych oraz punktów doświadczenia. W tym ostatni przypadku zastosowany został skrót PD. Przykładowo, [800 PD] oznacza, że za daną czynność możesz zdobyć 800 punktów doświadczenia.

Kiedy wykonać misję oferowaną przez dodatek?

Dostęp do dodatkowej zawartości uzyskasz automatycznie po wykonaniu misji Priorytet: Palaven. Po powrocie na pokład Normandii SR-2 podejdź do swojego terminalu osobistego i odbierz wiadomość od admirała Hacketa. W tym momencie w Twoim dzienniku pojawi się nowe zadanie - Cytadela: Doktor Bryson. To jedyna misja, którą oferuje rozszerzenie Leviathan.

Jeśli zdecydowałeś się na podjęcie misji zaraz po powrocie z Palavenu, przed wyruszeniem w drogę musisz spotkać się z EDI na pokładzie trzecim Normandii - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Jeśli zdecydowałeś się na podjęcie misji zaraz po powrocie z Palavenu, przed wyruszeniem w drogę musisz spotkać się z EDI na pokładzie trzecim Normandii. Niezależnie od wybranych opcji dialogowych, nowa postać przyłączy się do Twojej załogi. Sztuczna inteligencja pomoże Ci podczas wykonywania zadania - tylko ona może podjąć się niektórych wyzwań. Kiedy zajmie miejsce obok Jokera, będziesz mógł wyruszyć do Cytadeli, gdzie znajdziesz poszukiwanego mężczyznę (patrz: Laboratorium doktora Brysona I).

Zadania nie musisz rozpoczynać zaraz po ucieczce z Pelavenu - będzie ono dostępne w Twoim terminalu przez zdecydowaną większość rozgrywki - Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Zadania nie musisz rozpoczynać zaraz po ucieczce z Pelavenu - będzie ono dostępne w Twoim terminalu przez zdecydowaną większość rozgrywki. Pamiętaj jednak, aby wykonać je przed zadaniem Priorytet: Kwatera główna Cerberusa - w przeciwnym wypadku nie będziesz miał dostępu do kilku kluczowych lokacji, przez co misja zakończy się fiaskiem!

Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Autor : Maciej Czarny Kozłowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 12, ilustracje: 91 .

Popularne strony w Mass Effect 3: Leviathan - poradnik do gry

Mass Effect 3: Lewiatan - screen - 2012-08-06 - 243933Mass Effect 3: Lewiatan - screen - 2012-08-06 - 243932Mass Effect 3: Lewiatan - screen - 2012-08-06 - 243931

05.09.2012 21:17
berial6
97
Donut Hole

Czyżby dodatek na dwie godziny? Za 50zł?

05.09.2012 21:26
odpowiedz
MiszczCzarny
36
Pretorianin

3 godziny za 36 zł.

16.09.2012 14:50
😜
odpowiedz
Yancy
166
Legend

Dodatek w sensie fabularnym - nawet mnie zaciekawił. Otworzył duże możliwości... Właśnie... tylko do czego? Jeżeli do kolejnych DLC, to podziękuję, jeżeli do ME4 - czemu nie.

Nowe modyfikacje broni i nowa moc - również są ok. Ale to tyle plusów. Jak za 800BWP (33zł), to ilość gameplayu jest żenująco mała. Ale... czego się spodziewać po tym co wcześniej pokazały DLC z ME2. Nie mogłem uwierzyć że to już koniec. I to w momencie, gdy fabuła zaczęła się rozkręcać i zrobiło się ciekawie :)

Czyli co? Jednak ME4?