Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

7 - Feeding Time

Uzyskanie dostępu do ośrodka testowego

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [244, 1288], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [244, 1288], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu.

Nowy cel: Go to test site Jefferson to foil Gentek's civilian testing (Udaj się do ośrodka testowego Jefferson z zamiarem pokrzyżowania planów Genteka dotyczących testów na cywilach)

Twój aktualny cel podróży to lokacja [311, 1033] - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Twój aktualny cel podróży to lokacja [311, 1033]. Po znalezieniu się na miejscu odszukaj zlokalizowany na dachu budynku świecący się okrąg (powyższy screen). Zbliż się do okręgu w celu zainicjowania nowej cut-scenki.

Nowy cel: Kill the Blackwatch defenders to access test site Jefferson (Zabij żołnierzy Blackwatch, tak by uzyskać dostęp do ośrodka testowego Jefferson)

1 - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Ruszaj w stronę znajdującego się na północny-zachód stąd ośrodka testowego, którego orientacyjna lokalizacja to [265, 965] - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj w stronę znajdującego się na północny-zachód stąd ośrodka testowego, którego orientacyjna lokalizacja to [265, 965]. Twoje zadanie polega na pozbyciu się oddziałów Blackwatch stacjonujących w odgrodzonym obszarze. Dwie polecane przeze mnie metody działania to przejście przez główną bramę (screen 1) lub wskoczenie na dach z zamiarem znalezienia się za plecami dwóch snajperów (screen 2). W obu przypadkach warto dysponować aktywnym przebraniem żołnierza Blackwatch, dzięki czemu nie zostaniesz zaatakowany bez możliwości wyprowadzenia ataku z zaskoczenia.

Twoim pierwszym krokiem powinno być pozyskanie wyrzutni rakiet i jeśli poruszasz się jako żołnierz Blackwatch to najlepiej byłoby podejść do jednego z wrogów z wyrzutnią i go wchłonąć (powyższy screen) - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Twoim pierwszym krokiem powinno być pozyskanie wyrzutni rakiet i jeśli poruszasz się jako żołnierz Blackwatch to najlepiej byłoby podejść do jednego z wrogów z wyrzutnią i go wchłonąć (powyższy screen). W przeciwnym wypadku zabierz wyrzutnię jednemu z pokonanych przeciwników i to najlepiej na samym początku walk.

Niezależnie od tego w jaki sposób pozyskałeś wyrzutnię proponuję użyć jej do zniszczenia stacjonującego przed ośrodkiem pojazdu opancerzonego - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Niezależnie od tego w jaki sposób pozyskałeś wyrzutnię proponuję użyć jej do zniszczenia stacjonującego przed ośrodkiem pojazdu opancerzonego. Skorzystanie ze wspomnianej broni nie jest oczywiście wymagane, bo jeśli dysponujesz dobrymi mocami, to możesz wybrać jakiś inny wariant zachowania. Po zniszczeniu pojazdu opancerzonego zaatakuj żołnierzy Blackwatch. W tej bitwie mogą przydać się pozyskane niedawno pnącza, a w szczególności atak Black Hole (przytrzymanie przycisku Y).

Nowy cel: Consume the commander to access test site Jefferson (Wchłoń dowódcę z zamiarem uzyskania dostępu do ośrodka testowego Jefferson)

Gra prawdopodobnie nie pozwoli Ci od razu zabić wszystkich przeciwników, gdyż po kilku chwilach powinieneś obejrzeć krótki filmik przerywnikowy zwiastujący pojawienie się nowej grupy wrogów - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Gra prawdopodobnie nie pozwoli Ci od razu zabić wszystkich przeciwników, gdyż po kilku chwilach powinieneś obejrzeć krótki filmik przerywnikowy zwiastujący pojawienie się nowej grupy wrogów. W skład tej grupy wchodzi właśnie wrogi dowódca.

Jeśli preferujesz działania agresywne, to kontynuuj atakowanie wrogów, pamiętając o konieczności częstej regeneracji - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeśli preferujesz działania agresywne, to kontynuuj atakowanie wrogów, pamiętając o konieczności częstej regeneracji. Jeśli z kolei wolisz zadziałać sprytniej, to oddal się od bazy, zaczekaj aż pościg dobiegnie końca, przyjmij wizerunek żołnierza Blackwatch i powróć do miejsca rozgrywania misji, dzięki czemu w bezpieczny sposób zbliżysz się do swojego celu (uważaj na detektory wirusów!). Niezależnie od obranej wersji musisz złapać i wchłonąć dowódcę (przycisk B i przycisk Y).

Nowy cel: Use the hand scanner to access test site Jefferson (Użyj skanera dłoni żeby przedostać się do wnętrza ośrodka testowego Jefferson)

Zadanie to jest bardzo proste, albowiem musisz jedynie podejść do skanera dłoni znajdującego się w lokacji [249, 968] i wejść z nim w interakcję (przycisk B) - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zadanie to jest bardzo proste, albowiem musisz jedynie podejść do skanera dłoni znajdującego się w lokacji [249, 968] i wejść z nim w interakcję (przycisk B).

Zbadanie ośrodka testowego

Nowy cel: Consume the senior biologist to access the experiment room (Wchłoń głównego biologa w celu uzyskania dostępu do pomieszczenia przeprowadzania eksperymentów)

Tuż po rozpoczęciu walk proponuję skorzystać z ataku Black Hole (przytrzymanie Y), tym bardziej, że większość wrogów powinna stać na wprost i w niewielkiej odległości od Hellera - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Tuż po rozpoczęciu walk proponuję skorzystać z ataku Black Hole (przytrzymanie Y), tym bardziej, że większość wrogów powinna stać na wprost i w niewielkiej odległości od Hellera. Po zlikwidowaniu żołnierzy dobrze byłoby wchłonąć jednego z tutejszych naukowców (już po zregenerowaniu się), dzięki czemu w bezpieczny sposób będziesz mógł kontynuować eksplorację placówki. Cel Twojej podrózy to lokacja [267, 993] i żeby tam dotrzeć musisz skorzystać z wąskiego przejścia i schodów.

Zanim zdecydujesz się na wchłonięcie ciała biologa powinieneś rozprawić się z kolejną grupą żołnierzy Blackwatch i jeżeli zgodnie z moją sugestią przyjąłeś wizerunek naukowca to możliwe jest zaatakowanie ich z zaskoczenia - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zanim zdecydujesz się na wchłonięcie ciała biologa powinieneś rozprawić się z kolejną grupą żołnierzy Blackwatch i jeżeli zgodnie z moją sugestią przyjąłeś wizerunek naukowca to możliwe jest zaatakowanie ich z zaskoczenia. W trakcie bitwy uważaj na osobników z wyrzutniami rakiet i pomagaj sobie pnączami lub innymi odblokowanymi dobrymi mocami. Na sam koniec zlokalizuj biologa i go wchłoń (przycisk B i przycisk Y).

Nowy cel: Use the hand scanner to access the experiment room (Użyj skanera dłoni żeby przedostać się do pomieszczenia przeprowadzania eksperymentów)

Także i ten cel misji nie wymaga dokładniejszego opisu - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Także i ten cel misji nie wymaga dokładniejszego opisu. Skaner znajduje się w lokacji [248, 965] i musisz oczywiście wejść z nim w interakcję (przycisk B).

Pokonanie Juggernauta

Nowy cel: Defeat Juggernaut (Pokonaj Juggernauta)

Przed Tobą nowa walka z bossem, przy czym Juggernaut jest zdecydowanie prostszy do pokonania od Hydry - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Przed Tobą nowa walka z bossem, przy czym Juggernaut jest zdecydowanie prostszy do pokonania od Hydry. Zauważ przede wszystkim, że boss powoli się porusza i równie wolno wykonuje uderzenia, przed którymi łatwo można odskakiwać. Nie daj się jedynie zaskoczyć Juggernautowi z dystansu, bo może rzucać w Twoją stronę wyrywanymi fragmentami betonu.

Polecam rozejrzeć się po pomieszczeniu i już na samym początku bitwy zregenerować się wchłaniając ciała kilku pracowników placówki - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Polecam rozejrzeć się po pomieszczeniu i już na samym początku bitwy zregenerować się wchłaniając ciała kilku pracowników placówki. Oprócz tego odnajdziesz składziki z wyrzutniami rakiet (powyższy screen).

Nie próbuj w standardowy sposób atakować Juggernauta wyrzutnią, bo potrafi on blokować ataki swoimi tarczami - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Nie próbuj w standardowy sposób atakować Juggernauta wyrzutnią, bo potrafi on blokować ataki swoimi tarczami. Rozwiązaniem tego problemu jest przeskakiwanie nad bossem (wychylenie gałki w jego stronę w połączeniu z wciśnięciem przycisku A), tak by znaleźć się za jego plecami. Gdy tylko wylądujesz odpalaj rakiety, nie bawiąc się w manualne celowanie.

Nie musisz oczywiście koniecznie korzystać z rakiet, bo równie dobrze możesz polegać na przykład na szybkich atakach pnączami (wciskanie przycisku Y) do zadawania bossowi obrażeń (powyższy screen) - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Nie musisz oczywiście koniecznie korzystać z rakiet, bo równie dobrze możesz polegać na przykład na szybkich atakach pnączami (wciskanie przycisku Y) do zadawania bossowi obrażeń (powyższy screen). Pamiętaj jedynie o tym żeby uskakiwać przed jego atakami, a łatwo wygrasz.

Nowy cel: Consume the Juggernaut to get its shields (Wchłoń Juggernauta w celu zdobycia jego tarcz)

Nowy cel: Block the rocket (Zasłoń się przed rakietą)

Zakończ ten pojedynek wchłaniając bossa (przycisk B), co zostanie nagrodzone odblokowaniem możliwości korzystania z tarczy (Shield) - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zakończ ten pojedynek wchłaniając bossa (przycisk B), co zostanie nagrodzone odblokowaniem możliwości korzystania z tarczy (Shield). Gra od razu umożliwi Ci przetestowanie nowej zdolności. Zaczekaj na wyświetlenie stosownej informacji i wciśnij przycisk RB, dzięki czemu odbijesz lecącą w Twoją stronę rakietę. Na przyszłość warto pamiętać, że odbijanie rakiet i innych pocisków wymaga dobrego wyczucia czasu, bo w przeciwnym wypadku eksplodują one w momencie kontaktu z tarczą Hellera.

Wydostanie się z ośrodka testowego

Nowy cel: Exit test site Jefferson (Wyjdź z ośrodka testowego Jefferson)

W pomieszczeniu wkrótce pojawi się kolejna grupa przeciwników i po raz drugi dobrze byłoby skorzystać z nowo odblokowanej zdolności odbijania rakiet tarczą (przycisk RB), tym bardziej, że z jednym takim atakiem wiąże się bonusowy cel misji - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W pomieszczeniu wkrótce pojawi się kolejna grupa przeciwników i po raz drugi dobrze byłoby skorzystać z nowo odblokowanej zdolności odbijania rakiet tarczą (przycisk RB), tym bardziej, że z jednym takim atakiem wiąże się bonusowy cel misji. Nie musisz oczywiście w taki sposób pozbyć się wszystkich przeciwników, bo możesz też używać pazurów, pnączy lub innych mocy. Pamiętaj jednak o tym żeby w pierwszej kolejności likwidować przeciwników z wyrzutniami.

Możesz już ruszać w stronę wyjścia w lokacji [250, 949] - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Możesz już ruszać w stronę wyjścia w lokacji [250, 949]. Skorzystaj w tym celu ze schodów prowadzących do górnego pomieszczenia kontrolnego. Zregeneruj się wchłaniając biegających po okolicy naukowców, po czym skieruj się do windy i wejdź w interakcję z jej panelem sterowania (przycisk B).

Po dotarciu na powierzchnię powinieneś zauważyć, że przed wyjściem z windy stoi trzech przeciwników z wyrzutniami - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na powierzchnię powinieneś zauważyć, że przed wyjściem z windy stoi trzech przeciwników z wyrzutniami. SZYBKO wciśnij przycisk RB w celu odbicia tarczą wystrzelonych w Twoją stronę rakiet i tym samym pozbycia się wszystkich wrogów (powyższy screen).

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Ucieczka z miejsca rozgrywania misji nie powinna Ci przysporzyć dużych problemów, przy czym nie polecam wybierać pilnie strzeżonej głównej bramy, tylko przeskoczyć nad murami placówki - 7 - Feeding Time | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ucieczka z miejsca rozgrywania misji nie powinna Ci przysporzyć dużych problemów, przy czym nie polecam wybierać pilnie strzeżonej głównej bramy, tylko przeskoczyć nad murami placówki. Gra po zakończeniu pościgu i zarazem tego etapu odblokuje kolejną zlecaną przez ojca Guerrę misję, która jest zatytułowana Salvation.