Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

2 - Operation: Black Tulip

Polowanie na kaprala Jeffrey'a Fasolo

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

1 - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [187, 1342] - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [187, 1342]. Bardzo istotną informacją jest to, że miejsce jej uaktywnienia znajduje się w niedostępnej dla cywilów bazie, tak więc musisz zadbać o wchłonięcie żołnierza czy naukowca, a następnie przyjąć wizerunek zamordowanej postaci. Odszukaj terminal Blacknet i wejdź z nim w interakcję (przycisk B), uważając na to żeby nie przebywać zbyt długo w zasięgu detektorów wirusów.

Nowy cel: Hunt and consume corporal Jeffrey Fasolo (Wytrop i wchłoń kaprala Jeffrey'a Fasolo)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanego kaprala (powyższy screen).

2 - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Dokładna lokalizacja kaprala Jeffreya Fasolo to [257, 1326], przy czym znajduje się on w niedostępnej dla cywilów strefie, tak więc najlepiej jest się do niego zbliżyć w przebraniu żołnierza lub naukowca - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Dokładna lokalizacja kaprala Jeffrey'a Fasolo to [257, 1326], przy czym znajduje się on w niedostępnej dla cywilów strefie, tak więc najlepiej jest się do niego zbliżyć w przebraniu żołnierza lub naukowca.

Kapral znajduje się w polu widzenia co najmniej dwóch żołnierzy Blackwatch i jako że niełatwo byłoby się ich po cichu pozbyć radzę nie kombinować tylko zaatakować przebywające w tym miejscu postacie - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Kapral znajduje się w polu widzenia co najmniej dwóch żołnierzy Blackwatch i jako że niełatwo byłoby się ich po cichu pozbyć radzę nie kombinować tylko zaatakować przebywające w tym miejscu postacie. Postaraj się nie przedłużać walk i nie ryzykować przedwczesną śmiercią kaprala, tylko w miarę możliwości szybko po rozpoczęciu bitwy go złapać i wchłonąć (przycisk B i przycisk Y).

Wypuszczenie zainfekowanych osobników

Nowy cel: Go to capture site to sabotage the infected specimen (Udaj się do miejsca przetrzymywania zainfekowanych osobników z zamiarem ich wypuszczenia)

Tuż po odzyskaniu kontroli nad Hellerem szybko opuść zagrożoną strefę i dopiero po tym jak sytuacja się uspokoi wybierz się do lokacji [354, 1175] - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Tuż po odzyskaniu kontroli nad Hellerem szybko opuść zagrożoną strefę i dopiero po tym jak sytuacja się uspokoi wybierz się do lokacji [354, 1175]. Także i to miejsce jest niedostępne dla nieupoważnionych osób, tak więc warto byłoby rozważyć wkroczenie do niego w przebraniu.

Nowy cel: Use the hand scanner to release and consume the brawler (Użyj skanera dłoni do wypuszczenia i wchłonięcia brawlera)

Warto wiedzieć, że wejście w interakcję ze skanerem dłoni (przycisk B) nie jest jedyną możliwością - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Warto wiedzieć, że wejście w interakcję ze skanerem dłoni (przycisk B) nie jest jedyną możliwością. Jeśli wybrałeś wariant siłowy i pozbyłeś się okolicznych przeciwników, to możesz równie dobrze zniszczyć kontener, w którym przetrzymywana jest zmutowana bestia i w taki sposób doprowadzić do jej wypuszczenia.

Wyeliminowanie zainfekowanych osobników

Nowy cel: Defeat the brawler before it kills people (Pokonaj brawlera zanim wymorduje ludność)

Wbrew pozorom nie musisz się jakoś szczególnie przejmować losem innych osób, choć ważne jest to żeby błyskawicznie wyruszyć w pościg za brawlerem - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wbrew pozorom nie musisz się jakoś szczególnie przejmować losem innych osób, choć ważne jest to żeby błyskawicznie wyruszyć w pościg za brawlerem. Pomagaj sobie oczywiście sprintem (prawy trigger) oraz skokami (przycisk A), starając się zmniejszyć dystans dzielący Cię od bestii. Wyprowadzenie pierwszego ataku na brawlerze powinno go zmusić do zatrzymania się, dzięki czemu przystąpisz do pełnoprawnego pojedynku.

Po rozpoczęciu walki z brawlerem pamiętaj o sztuczce znanej z jednej z początkowych misji gry - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu walki z brawlerem pamiętaj o sztuczce znanej z jednej z początkowych misji gry. Warto mianowicie przeskakiwać nad brawlerem i następnie szybko atakować bestię od tyłu. Staraj się wyprowadzać najlepsze ataki, bo w okolicy przebywają zapewne żołnierze Blackwatch. Wykorzystuj ich głównie do regeneracji zdrowia, choć jeśli któryś z żołnierzy posiada wyrzutnię rakiet to możesz ją przejąć tak by zacząć zadawać obrażenia brawlerowi w alternatywny sposób.

Nowy cel: Consume the brawler (Wchłoń brawlera)

Jak się zapewne domyślasz, musisz wyprowadzać ataki do momentu wyczerpania niemal całego paska zdrowia brawlera - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak się zapewne domyślasz, musisz wyprowadzać ataki do momentu wyczerpania niemal całego paska zdrowia brawlera. Po otrzymaniu stosownej informacji szybko podbiegnij do potwora i go wchłoń (przycisk B).

Polowanie na kaprala Tino Antonelliego

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

Zgubienie pościgu może okazać się nieco trudniejsze niż zazwyczaj, tak więc rozglądaj się za alejkami, w których możesz zniknąć przeciwnikom z oczu - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zgubienie pościgu może okazać się nieco trudniejsze niż zazwyczaj, tak więc rozglądaj się za alejkami, w których możesz zniknąć przeciwnikom z oczu. Po zgubieniu pościgu ponownie wybierz się do lokacji [187, 1342]. Tak jak wcześniej, do bazy należy wkroczyć w przebraniu żołnierza lub naukowca, pamiętając o unikaniu detektorów wirusów. Ponownie wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B).

Nowy cel: Hunt and consume corporal Tino Antonelli (Wytrop i wchłoń kaprala Tino Antonelliego)

3 - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu kaprala - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zachowaj się tak samo jak w przypadku poprzedniego polowania, czyli przedostań się na dach jednego z wyższych budynków w celu ustalenia miejsca pobytu kaprala. Powinien on mianowicie patrolować zachodnią część żółtej strefy niedaleko wody, a jego orientacyjna lokalizacja to [78, 1308]. Upewnij się, że kapral nie jest przez nikogo obserwowany i go wchłoń (przycisk B i przycisk Y).

Przedostanie się do legowiska

Nowy cel: Go to the lair to sabotage Gentek's experiment (Udaj się do legowiska z zamiarem sabotowania eksperymentu Gentek)

Nowy cel: Enter the lair to sabotage Gentek's experiment (Przedostań się do legowiska z zamiarem sabotowania eksperymentu Gentek)

Twój nowy cel podróży to lokacja [110, 1213] i jest to świecący się okrąg na dachu budynku - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Twój nowy cel podróży to lokacja [110, 1213] i jest to świecący się okrąg na dachu budynku. Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki wyrusz do legowiska znajdującego się w lokacji [114, 1192]. Po raz kolejny dobrze byłoby wkroczyć do niedostępnej dla cywilów strefy w przebraniu naukowca lub żołnierza. Ustaw się w świecącym okręgu (powyższy screen) i wciśnij przycisk B w celu przeniesienia się do legowiska.

Wypuszczenie Brawlera

Nowy cel: Use the hand scanner to release and consume the brawler (Użyj skanera dłoni do wypuszczenia i wchłonięcia brawlera)

4 - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Zauważ, że oddziały Gentek walczą w legowisku z zainfekowanymi i jeśli dysponujesz przebraniem to nie musisz atakować żołnierzy - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zauważ, że oddziały Gentek walczą w legowisku z zainfekowanymi i jeśli dysponujesz przebraniem to nie musisz atakować żołnierzy. Do skanera możesz dotrzeć wybierając korytarz prowadzący na północ (screen 1) lub na wschód (screen 2; barykada). W obu przypadkach na drodze staną ci liczne grupy zainfekowanych i w zależności od upodobań możesz ich eliminować (jest to bardzo proste) lub ignorować.

Docelowo musisz dotrzeć do drugiej większej sali legowiska (powyższy screen) w lokacji [148, 1151], w której również będą bronili się wrodzy żołnierze - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Docelowo musisz dotrzeć do drugiej większej sali legowiska (powyższy screen) w lokacji [148, 1151], w której również będą bronili się wrodzy żołnierze. W zależności od upodobań możesz ich wymordować lub zostawić w spokoju, skupiając się jedynie na aktualnym celu misji.

Postaraj się o to żeby wchłonąć jednego z żołnierzy lub naukowców, bo ze skanerem dłoni możesz wejść w interakcję (przycisk B) jedynie po dokonaniu zmiany wizerunku - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Postaraj się o to żeby wchłonąć jednego z żołnierzy lub naukowców, bo ze skanerem dłoni możesz wejść w interakcję (przycisk B) jedynie po dokonaniu zmiany wizerunku.

Pokonanie Brawlera

Nowy cel: Chase the brawler to stop and consume it (Ruszaj za brawlerem z zamiarem jego doścignięcia i wchłonięcia)

Ruszaj za brawlerem, wybierając tunel prowadzący na północ (powyższy screen) - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj za brawlerem, wybierając tunel prowadzący na północ (powyższy screen). Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że bestia Ci ucieknie, albowiem pościg dobiegnie końca już za kilka chwil, a konkretnie po dotarciu do jednego z kolejnych dużych pomieszczeń legowiska.

Nowy cel: Defeat the brawler (Pokonaj brawlera)

Zwróć uwagę na wskazaną przez grę szafkę z granatnikami, albowiem użycie jednej z tych broni jest wymagane do zaliczenia bonusowego celu misji - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zwróć uwagę na wskazaną przez grę szafkę z granatnikami, albowiem użycie jednej z tych broni jest wymagane do zaliczenia bonusowego celu misji. Brawlera polecam atakować z górnych półek. Przemawia za tym przede wszystkim to, że nie musisz się w takiej sytuacji użerać dodatkowo z zainfekowanymi. Poza tym mutantowi zazwyczaj zajmuje trochę czasu doskoczenie do górnych półek, a nawet jeśli się tak stanie możesz bezproblemowo odskoczyć na inną półkę.

Nowy cel: Consume the brawler (Wchłoń brawlera)

Korzystaj z granatników (lub standardowych mocy Hellera) do momentu wyczerpania całego paska energii potwora, a następnie w dobrze poznany sposób go wchłoń (przycisk B) - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Korzystaj z granatników (lub standardowych mocy Hellera) do momentu wyczerpania całego paska energii potwora, a następnie w dobrze poznany sposób go wchłoń (przycisk B). Zauważ, że wykonanie tej akcji doprowadziło do wzmocnienia jednej z Twoich mocy, a mianowicie pnączy (Tendrils).

Opuszczenie legowiska

Nowy cel: Exit the lair (Opuść legowisko)

Ruszaj w stronę miejsca startu, czyli lokacji [116, 1228] - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj w stronę miejsca startu, czyli lokacji [116, 1228]. Po drodze dobrze byłoby ponownie przyjąć wizerunek jednego z uprawnionych do przebywania tu osób, dzięki czemu nikt Cię nie zaczepi. Ustaw się w świecącym się okręgu i potwierdź chęć opuszczenie legowiska (przycisk B).

Nowy cel: Leave the area (Oddal się od legowiska)

Jeśli skorzystałeś z przebrania, to możesz w bezpieczny sposób opuścić to miejsce, a w przeciwnym wypadku konieczne może się okazać zgubienie pościgu - 2 - Operation - Black Tulip | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeśli skorzystałeś z przebrania, to możesz w bezpieczny sposób opuścić to miejsce, a w przeciwnym wypadku konieczne może się okazać zgubienie pościgu. Misja wkrótce dobiegnie końca. Zauważ, że nagrodą za zaliczenie zadania jest możliwość wybrania mutacji z kategorii Predator (Łowca).