Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

26 - Fly in the Ointment

Polowanie na Lincolna

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [745, 353], a konkretnie do znajdującego się na ziemi niedaleko parkingu święcącego się okręgu - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [745, 353], a konkretnie do znajdującego się na ziemi niedaleko parkingu święcącego się okręgu.

Nowy cel: Hunt and consume Lincoln to hijack his gunship and escort Ellis (Wytrop i wchłoń Lincolna, by móc zabrać jego śmigłowiec i dołączyć do Ellisa w roli eskorty)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanej osoby (powyższy screen).

1 - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
Lincoln przebywa w bazie wojskowej we wschodniej części czerwonej strefy i jego orientacyjna lokalizacja to [750, 215] - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Lincoln przebywa w bazie wojskowej we wschodniej części czerwonej strefy i jego orientacyjna lokalizacja to [750, 215]. Do bazy najlepiej byłoby się oczywiście przedostać w przebraniu naukowca lub żołnierza, a ponadto bardzo ważne jest unikanie gęsto rozmieszczonych detektorów wirusów.

W zależności od upodobań możesz zaatakować Lincolna, bądź też pozostać w ukryciu i wyczekiwać momentu aż zniknie on z pola widzenia innych osób - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W zależności od upodobań możesz zaatakować Lincolna, bądź też pozostać w ukryciu i wyczekiwać momentu aż zniknie on z pola widzenia innych osób. W tym drugim przypadku warto jest pomagać sobie sonarem. Pamiętaj też, że nic nie stoi na przeszkodzie żeby wchłonąć innych żołnierzy stacjonujących w bazie. Niezależnie od wybranego sposobu działania doprowadź do złapania i wchłonięcia Lincolna.

Eskortowanie śmigłowca komandora Ellisa

Nowy cel: Enter the gunship to escort commander Ellis (Wsiądź do śmigłowca żeby przystąpić do misji ochraniania komandora Ellisa)

Udaj się teraz do lokacji [752, 189] - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Udaj się teraz do lokacji [752, 189]. Cel Twojej podróży to lądowisko znajdujące się na jednym z dachów bazy wojskowej. Podejdź do oznaczonego przez grę śmigłowca i wciśnij przycisk B żeby zająć miejsce na jego pokładzie.

Nowy cel: Escort commander Ellis to the Project Firehawk meeting location (Eskortuj komandora Ellisa do miejsca spotkania w sprawie projektu Firehawk)

Wznieś się na zbliżoną wysokość do śmigłowca komandora Ellisa (prawy trigger) i leć za nim - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wznieś się na zbliżoną wysokość do śmigłowca komandora Ellisa (prawy trigger) i leć za nim. W dalszej części tej misji monitoruj przede wszystkim dwa paski energii, czyli pasek energii Twojego śmigłowca oraz pasek energii śmigłowca komandora Ellisa. Nie możesz doprowadzić do wyczerpania żadnego z nich, bo byłoby to równoznaczne z zawaleniem misji.

Zauważ, że gra udostępniła Ci możliwość zaliczenia nowego bonusowego wyzwania, przy czym jest ono na szczęście bardzo proste - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zauważ, że gra udostępniła Ci możliwość zaliczenia nowego bonusowego wyzwania, przy czym jest ono na szczęście bardzo proste. Gdy tylko zauważysz w oddali zmutowane ptaki przystąp do ich atakowania, nie pozwalając im w miarę możliwości na to żeby zbliżyły się do Twojego śmigłowca lub do śmigłowca komandora Ellisa. Jeśli zaś chodzi o wspomniany bonusowy cel misji, musisz zabić co najmniej dwa ptaki z użyciem działka (przycisk LB) i co najmniej dwa ptaki z użyciem rakiet (przycisk RB).

Nie zrażaj się jeśli nie zdążysz z wypełnieniem bonusowego wyzwania w trakcie bitwy z pierwszą grupą ptaków, bo w dalszej części przelotu czekają Cię kolejne walki z latającymi kreaturami - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Nie zrażaj się jeśli nie zdążysz z wypełnieniem bonusowego wyzwania w trakcie bitwy z pierwszą grupą ptaków, bo w dalszej części przelotu czekają Cię kolejne walki z latającymi kreaturami. Za każdym razem zachowuj się w taki sam sposób, czyli staraj się atakować ptaki z możliwie jak największej odległości.

Obrona bazy przed zainfekowanymi

Nowy cel: Go to the base and help defend it from the infected (Powróć do bazy, by dołączyć do oddziałów walczących z zainfekowanymi)

Po otrzymaniu tego celu misji zignoruj śmigłowiec Ellisa i poleć do bazy wojskowej znajdującej się w lokacji [513, 435] - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po otrzymaniu tego celu misji zignoruj śmigłowiec Ellisa i poleć do bazy wojskowej znajdującej się w lokacji [513, 435]

Nowy cel: Kill the infected to protect the base (Pokonaj zainfekowanych, by uchronić bazę przed zniszczeniem)

Do zlikwidowania są cztery hydry stacjonujące wokół bazy - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Do zlikwidowania są cztery hydry stacjonujące wokół bazy. Radzę zatrzymywać śmigłowiec w takich miejscach, by w danym momencie walczyć nie więcej niż z dwoma hydrami (a najlepiej tylko z jedną). Bardzo ważne jest również to żeby niszczyć rzucane przez hydry przedmioty i jak zapewne pamiętasz wykonuje się to poprzez wciskanie w odpowiednich momentach przycisku Y. Sukcesywnie atakuj hydry aż doprowadzisz do ich unicestwienia.

Ochranianie wraku śmigłowca komandora Ellisa

Nowy cel: Go to Ellis's downed helicopter to defend it until the APC arrives (Powróć do zestrzelonego śmigłowca Ellisa żeby ochraniać go do momentu dotarcia pojazdu opancerzonego)

Wybierz się teraz do lokacji [547, 503] - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Wybierz się teraz do lokacji [547, 503]. Musisz zbliżyć się do miejsca awaryjnego lądowania śmigłowca, co doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki informującej o pojawieniu się nowych zmutowanych stworów.

Eskortowanie pojazdu opancerzonego komandora Ellisa

Nowy cel: Kill the infected to protect Ellis's downed helicopter (Pozbądź się zainfekowanych stworów żeby uchronić zestrzelony śmigłowiec Ellisa przed zniszczeniem)

Zacznij od obniżenia swojego lotu (lewy trigger) - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zacznij od obniżenia swojego lotu (lewy trigger). Na początek oczyść obszar wokół wraku śmigłowca, a następnie przystąp do atakowania nowej grupy hydr. Tak jak wcześniej nie zapominaj o niszczeniu rzucanych przez hydry obiektów (przycisk Y) i nie przejmuj się zbytnio paskiem energii wraku śmigłowca Ellisa, bo zostanie on zregenerowany po tym jak komandor przesiądzie się do pojazdu opancerzonego (nowy filmik przerywnikowy).

Nowy cel: Escort commander Ellis to the Project Firehawk meeting location (Eskortuj komandora Ellisa do miejsca spotkania w sprawie projektu Firehawk)

Jako że w dalszej części misji musisz ochraniać pojazd opancerzony warto obniżyć lot śmigłowca, chyba że duże problemy sprawia Ci lawirowanie pomiędzy budynkami - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jako że w dalszej części misji musisz ochraniać pojazd opancerzony warto obniżyć lot śmigłowca, chyba że duże problemy sprawia Ci lawirowanie pomiędzy budynkami. Nie interesuj się w ogóle "standardowymi" zainfekowanymi biegającymi po ulicach miasta, bo zagrożenie stanowią jedynie więksi mutanci. Po pojawieniu się pierwszej grupy potworów zajmij się jak najszybszym zlikwidowaniem hydry i dopiero wtedy pozbądź się pozostałych mutantów.

W drodze do bazy czeka Cię jeszcze kilka bitew, głównie z hydrami - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W drodze do bazy czeka Cię jeszcze kilka bitew, głównie z hydrami. Przywiązuj dużą uwagę do miejsc zatrzymywania śmigłowca, tak by nie być równocześnie atakowanym przez wszystkie potwory. Nie zapominaj też o regularnym korzystaniu z przycisku Y, tak by nie doprowadzać do uszkadzania sterowanej maszyny latającej.

Główna bitwa rozegra się przy drodze prowadzącej do bazy wojskowej (powyższy screen) - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Główna bitwa rozegra się przy drodze prowadzącej do bazy wojskowej (powyższy screen). Zdecydowanie radzę obniżyć tu lot i w pierwszej kolejności zająć się bardziej ruchliwymi mutantami atakującymi wóz opancerzony. Dopiero po ich zlikwidowaniu rozpraw się z hydrami.

Po wygranej bitwie zaczekaj aż pojazd opancerzony z Ellisem na pokładzie wjedzie do bazy wojskowej - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po wygranej bitwie zaczekaj aż pojazd opancerzony z Ellisem na pokładzie wjedzie do bazy wojskowej. Doprowadzi to do wyświetlenia nowego filmiku przerywnikowego.

Wchłonięcie komandorów

Nowy cel: Land at the base to consume the Firehawk commanders (Wyląduj w bazie z zamiarem wchłonięcia komandorów uczestniczących w projekcie Firehawk)

Nowy cel: Exit the gunship (Wysiądź ze śmigłowca)

Lądowisko znajduje się w lokacji [480, 887] i musisz oczywiście obniżyć swój lot żeby zbliżyć się do świecącego się okręgu - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Lądowisko znajduje się w lokacji [480, 887] i musisz oczywiście obniżyć swój lot żeby zbliżyć się do świecącego się okręgu. Po wylądowaniu przytrzymaj przycisk B.

Nowy cel: Consume the commanders to postpone Project Firehawk (Wchłoń komandorów żeby opóźnić start projektu Firehawk)

Orientacyjna lokalizacja komandorów to [490, 871] - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Orientacyjna lokalizacja komandorów to [490, 871]. Zignoruj toczące się w bazie walki i od razu się do nich zbliż. Jako że obserwują oni sami siebie, a po okolicy biega wielu innych przeciwników, radziłbym przemienić się w Hellera i błyskawicznie ich wchłonąć. Za rozwiązaniem tym przemawia także to, że zbytnie odwlekanie tego procesu może doprowadzić do śmierci jednego z komandorów w wyniku ataku mutanta i tym samym zawalenia całej misji.

Warto przy okazji dodać, że jeżeli któryś z komandorów rzuci się do ucieczki, to niekoniecznie musisz za nim wyruszyć w pościg, albowiem jak zapewne pamiętasz bicz Hellera dysponuje funkcją przyciągania przeciwników (wciśnięcie przycisku B po namierzeniu oponenta) - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Warto przy okazji dodać, że jeżeli któryś z komandorów rzuci się do ucieczki, to niekoniecznie musisz za nim wyruszyć w pościg, albowiem jak zapewne pamiętasz bicz Hellera dysponuje funkcją przyciągania przeciwników (wciśnięcie przycisku B po namierzeniu oponenta).

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Tuż po wchłonięciu wszystkich komandorów opuść teren bazy, najlepiej przeskakując nad zbiornikiem wodnym, a nie kierując się w stronę głównego wyjścia - 26 - Fly in the Ointment | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Tuż po wchłonięciu wszystkich komandorów opuść teren bazy, najlepiej przeskakując nad zbiornikiem wodnym, a nie kierując się w stronę głównego wyjścia. Misja wkrótce dobiegnie końca, a Ty odblokujesz kolejne główne zadanie zatytułowane Operation Firehawk.