Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

10 - The Mad Scientist

Przedostanie się do bazy Koeniga

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [234, 1357], a konkretnie do znajdującego się na ziemi święcącego się okręgu - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [234, 1357], a konkretnie do znajdującego się na ziemi święcącego się okręgu.

Nowy cel: Go to Koenig's facility (Udaj się do placówki Koeniga)

Twój kolejny cel podróży to lokacja [373, 1449] - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Twój kolejny cel podróży to lokacja [373, 1449]. Musisz mianowicie dotrzeć do znajdującego się na dachu budynku kolejnego świecącego się okręgu celem wyświeltenia scenki przerywnikowej.

Nowy cel: Consume the base commander to enter Koenig's facility (Wchłoń dowódcę bazy w celu uzyskania dostępu do placówki Koeniga)

Proponuję rozpocząć od dokonania zmiany wizerunku Hellera, tak by przybrać formę naukowca lub żołnierza i móc w łatwy sposób uzyskać dostęp do bazy - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Proponuję rozpocząć od dokonania zmiany wizerunku Hellera, tak by przybrać formę naukowca lub żołnierza i móc w łatwy sposób uzyskać dostęp do bazy. W zależności od upodobań możesz poszybować w to miejsce (powyższy screen) lub skorzystać z głównej bramy.

Po znalezieniu się wewnątrz bazy poświęć kilka chwil na odszukanie patrolującego cały ten teren dowódcy, uważając przy tym na to żeby nie zostać zdemaskowanym przez okoliczne detektory wirusów - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po znalezieniu się wewnątrz bazy poświęć kilka chwil na odszukanie patrolującego cały ten teren dowódcy, uważając przy tym na to żeby nie zostać zdemaskowanym przez okoliczne detektory wirusów. Zbliż się do dowódcy, odczekaj aż nie będzie przez nikogo obserwowany i go wchłoń (przycisk B i przycisk Y).

Nowy cel: Use the hand scanner to enter Koenig's facility (Użyj skanera dłoni żeby przedostać się do głównego budynku placówki Koeniga)

To bardzo proste zadanie - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

To bardzo proste zadanie. Skaner znajduje się w lokacji [347, 1479] i musisz wejść z nim w interakcję (przycisk B), uważając w dalszym ciągu na to żeby nie zostać zdemaskowanym przez okoliczne detektory wirusów.

Dotarcie do biura Koeniga

Nowy cel: Consume the Blackwater guard to access Koenig's office (Wchłoń wartownika Blackwatch żeby uzyskać dostęp do biura Koeniga)

Zauważ, że gra dodatkowo premiuje ciche załatwienie sprawy, tak więc nie atakuj przebywających tu postaci - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zauważ, że gra dodatkowo premiuje ciche załatwienie sprawy, tak więc nie atakuj przebywających tu postaci. Jeśli się pośpieszysz, to patrolującego wnętrze budynku wartownika będziesz mógł wchłonąć zanim jeszcze zejdzie po schodach na dół (powyższy screen).

Jeżeli wartownik zdąży skorzystać ze schodów, to niestety jego wchłonięcie okaże się bardziej skomplikowane, albowiem będziesz musiał uważać na detektor wirusów, a także przed zaatakowaniem go wchłonąć kilku innych żołnierzy (powyższy screen), przez których będzie obserwowany - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeżeli wartownik zdąży skorzystać ze schodów, to niestety jego wchłonięcie okaże się bardziej skomplikowane, albowiem będziesz musiał uważać na detektor wirusów, a także przed zaatakowaniem go wchłonąć kilku innych żołnierzy (powyższy screen), przez których będzie obserwowany.

Nowy cel: Use the hand scanner to enter Koenig's office (Użyj skanera dłoni żeby przedostać się do biura Koeniga)

Skaner dłoni znajduje się w lokacji [355, 1486], a konkretnie na górnym balkoniku, na którym po raz pierwszy zauważyłeś zlikwidowanego niedawno wartownika - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Skaner dłoni znajduje się w lokacji [355, 1486], a konkretnie na górnym balkoniku, na którym po raz pierwszy zauważyłeś zlikwidowanego niedawno wartownika. Wejdź w interakcję z czytnikiem (przycisk B) celem wyświetlenia nowej cut-scenki.

Nowy cel: Exit Koenig's facility (Opuść placówkę Koeniga)

Ruszaj w stronę wyjścia znajdującego się w lokacji [318, 1484], pamiętając o unikaniu pozostawania w zasięgu detektora wirusów - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj w stronę wyjścia znajdującego się w lokacji [318, 1484], pamiętając o unikaniu pozostawania w zasięgu detektora wirusów. Nowe rozkazy otrzymasz po znalezieniu się na zewnątrz głównego budynku.

Zaatakowanie ośrodka projektu Orion

Nowy cel: Go to the project Orion depot (Udaj się do ośrodka projektu Orion)

Opuść ostrożnie teren bazy i zaplanuj następnie podróż do lokacji [110, 1370] - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Opuść ostrożnie teren bazy i zaplanuj następnie podróż do lokacji [110, 1370]. Cel podróży to znajdujący się na jednym z dachów świecący się okrąg.

Nowy cel: Destroy the communication systems (Zniszcz systemy komunikacyjne)

Do zniszczenia są trzy urządzenia znajdujące się w lokacjach [132, 1334], [135, 1288] i [99, 1288], przy czym pierwszym krokiem jest przedostanie się do wnętrza bazy - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Do zniszczenia są trzy urządzenia znajdujące się w lokacjach [132, 1334], [135, 1288] i [99, 1288], przy czym pierwszym krokiem jest przedostanie się do wnętrza bazy. Proponuję w tym celu skorzystać z opcji zmiany wizerunku w połączeniu z szybowaniem lub wykonywaniem długich skoków, albowiem musisz dotrzeć na dachy. Urządzenia mógłbyś oczywiście niszczyć z pomocą standardowych ataków pazurami czy pnączami, ale o wiele lepszym rozwiązaniem jest rozejrzenie się w pobliżu urządzenia w lokacji [132, 1334] za składzikiem, w którym przechowywane są granatniki lub za przeciwnikiem używającym wyrzutni rakiet (powyższy screen).

Główną zaletą skorzystania z wyrzutni rakiet lub granatników jest to, że możesz przez cały czas pozostawać w tym samym miejscu, oddając strzały także w stronę bardziej oddalonych celów (powyższy screen) - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Główną zaletą skorzystania z wyrzutni rakiet lub granatników jest to, że możesz przez cały czas pozostawać w tym samym miejscu, oddając strzały także w stronę bardziej oddalonych celów (powyższy screen). Docelowo musisz doprowadzić do zniszczenia wszystkich trzech urządzeń.

Pokonanie pierwszego super żołnierza

Nowy cel: Shield bash the super soldier (Uderz super żołnierza tarczą)

Przed Tobą pojedynek z pełniącym rolę mini-bossa super żołnierzem i gra pozwoli Ci na spokojnie przetestować najskuteczniejszy ruch na tego typu osobników, a mianowicie uderzenie tarczą (Shield Bash) - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Przed Tobą pojedynek z pełniącym rolę mini-bossa super żołnierzem i gra pozwoli Ci na spokojnie przetestować najskuteczniejszy ruch na tego typu osobników, a mianowicie uderzenie tarczą (Shield Bash). Zgodnie z wyświetloną instrukcją rozpocznij od przytrzymania przycisku RB.

Nowy cel: Defeat the super soldier (Pokonaj super żołnierza)

Zauważ, że wykonanie uderzenia tarczą ogłuszyło chwilowo super żołnierza, tak więc szybko do niego podbiegnij i wciśnij przycisk B celem wykonania na niego specjalnego ataku - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Zauważ, że wykonanie uderzenia tarczą ogłuszyło chwilowo super żołnierza, tak więc szybko do niego podbiegnij i wciśnij przycisk B celem wykonania na niego specjalnego ataku.

Dopiero teraz przystąpisz do właściwej części pojedynku z super żołnierzem - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Dopiero teraz przystąpisz do właściwej części pojedynku z super żołnierzem. Najprostszą metodą na wygranie tej walki jest oczywiście powtarzanie opisanych powyżej ruchów. Za każdym razem gdy widzisz, że super żołnierz próbuje do Ciebie doskoczyć przytrzymuj błyskawicznie przycisk RB i następnie chwytaj ogłuszonego przeciwnika (przycisk B).

Korzystanie z sugerowanej przez grę kombinacji ruchów nie jest jedynym rozwiązaniem, bo równie dobrze możesz odebrać jednemu z pokonanych wrogów wyrzutnię rakiet lub powrócić do wspomnianego wcześniej górnego składziku celem podniesienia granatnika - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Korzystanie z sugerowanej przez grę kombinacji ruchów nie jest jedynym rozwiązaniem, bo równie dobrze możesz odebrać jednemu z pokonanych wrogów wyrzutnię rakiet lub powrócić do wspomnianego wcześniej górnego składziku celem podniesienia granatnika. Niezależnie od wybranej taktyki działania pamiętaj o wykorzystywaniu okolicznych zwykłych żołnierzy do regeneracji. Walcz do momentu pokonania mini-bossa, którego na sam koniec dobrze byłoby wchłonąć.

Nowy cel: Destroy the substations to stop project Orion (Zniszcz podstacje w celu powstrzymania projektu Orion)

Przystąp do atakowania wszystkich oznaczonych przez grę konstrukcji - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Przystąp do atakowania wszystkich oznaczonych przez grę konstrukcji. W zależności od upodobań możesz wykorzystywać do tego celu pazury, pnącza lub inne posiadane moce, jak również wyrzutnie rakiet czy granatniki. Nie zapominaj też o regenerowaniu Hellera gdy tylko straci nieco więcej punktów zdrowia.

Pokonanie dwóch kolejnych super żołnierzy

Nowy cel: Defeat the super soldiers (Pokonaj super żołnierzy)

Tym razem do pokonania jest dwóch super żołnierzy - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Tym razem do pokonania jest dwóch super żołnierzy. Najskuteczniejszą metodą na zadawanie im obrażeń w dalszym ciągu jest umiejętne blokowanie ich skoków (przycisk RB) i następnie ich chwytanie (przycisk B).

Równie dobrze możesz też polegać na wyrzutniach rakiet oraz granatnikach, aczkolwiek pamiętaj w takich sytuacjach o zachowaniu bezpiecznego dystansu - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Równie dobrze możesz też polegać na wyrzutniach rakiet oraz granatnikach, aczkolwiek pamiętaj w takich sytuacjach o zachowaniu bezpiecznego dystansu. Staraj się skupić na jednym z super żołnierzy i dopiero po jego pokonaniu zająć się drugim przeciwnikiem. Ważne jest też regularne regenerowanie paska zdrowia.

Nowy cel: Consume the super soldier (Wchłoń super żołnierza)

Cel ten powinieneś otrzymać po wyczerpaniu niemal całego paska zdrowia jednego z super żołnierzy - 10 - The Mad Scientist | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Cel ten powinieneś otrzymać po wyczerpaniu niemal całego paska zdrowia jednego z super żołnierzy. Szybko podbiegnij do mini-bossa i wciśnij przycisk B. Jeśli w okolicy znajdują się jeszcze jacyś przeciwnicy, to musisz zgubić pościg. W przeciwnym wypadku misja ta od razu dobiegnie końca. Gra odblokuje jednocześnie kolejne główne zadanie - Orion Phase Two.