Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

3 - Operation: Clean Sweep

Polowanie na kaprala Stanley'a Cartera

Nowy cel: Go to a Blacknet terminal (Dotrzyj do terminalu Blacknet)

1 - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry
W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [311, 1293] - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [311, 1293]. Bardzo istotną informacją jest to, że z terminalu mogą korzystać wyłącznie żołnierze, naukowcy i pracownicy Blackwatch, tak więc zadbaj o odpowiednie "przebranie" i o to żeby nie zostać zdemaskowanym podczas zmiany wizerunku. Wejdź w interakcję z terminalem (przycisk B) w celu poznania dalszych wytycznych.

Nowy cel: Hunt and consume corporal Stanley Carter (Wytrop i wchłoń kaprala Stanley'a Cartera)

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jak zapewne pamiętasz polowanie najlepiej jest rozpocząć od przedostania się na dach jednego z najwyżej położonych budynków w okolicy. Dopiero wtedy wyślij impuls (wciśnięcie lewej gałki analogowej), dzięki czemu w łatwy sposób ustalisz miejsce pobytu poszukiwanego kaprala (powyższy screen).

Kapral powinien patrolować okolice kościoła, w którym spotykasz się z ojcem Guerrą i jego orientacyjna lokalizacja to [315, 1215] - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Kapral powinien patrolować okolice kościoła, w którym spotykasz się z ojcem Guerrą i jego orientacyjna lokalizacja to [315, 1215]. Upewnij się, że kapral nie jest przez nikogo obserwowany i go wchłoń (przycisk B i przycisk Y).

Zdobycie harmonogramów

Nowy cel: Go to the overlook to survey the crash site (Udaj się do punktu widokowego w celu zbadania miejsca katastrofy)

Ruszaj do lokacji [214, 1031] - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ruszaj do lokacji [214, 1031]. Poszukiwane miejsce katastrofy to dach bardzo wysokiego budynku Hidcalder (powyższy screen) i żeby tam dotrzeć musisz oczywiście wspomóc się opcją biegania po ścianach. Gra po dostatecznym zbliżeniu się do miejsca katastrofy wyświetli krótką cut-scenkę.

Nowy cel: Retrieve the patrol schedules before Crossbow Two One arrives (Zdobądź harmonogramy patroli przed przybyciem jednostki Crossbow Two One)

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik) - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Musisz teraz wziąć udział w swego rodzaju wyścigu, albowiem Twoje zadanie polega na docieraniu do kolejnych pojemników, mieszcząc się przy tym w wyznaczonym limicie czasu (na ekranie widoczny jest licznik). Pierwszy pojemnik znajduje się w lokacji [219, 1085], a kolejne na bieżąco będą przez grę oznaczane. Zauważ, że po zbliżeniu się do każdego pojemnika (nie musisz wciskać żadnego przycisku) wydłużany jest limit czasu, przy czym nie możesz sobie pozwolić na żadne dłuższe przestoje.

W trakcie rozgrywania tego wyścigu najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania tego "wyścigu" najwięcej uwagi poświęcaj bezpiecznemu docieraniu do sąsiednich budynków. Najlepiej jest w takich sytuacjach zaczynać od mocnego odbicia się (przytrzymanie przycisku A), a następnie polegać na szybowaniu (przytrzymanie prawego triggera).

W kilku sytuacjach konieczne może okazać się skorzystanie z funkcji biegania po ścianach i pilnuj się żeby przypadkowo nie spaść na dół - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W kilku sytuacjach konieczne może okazać się skorzystanie z funkcji biegania po ścianach i pilnuj się żeby przypadkowo nie spaść na dół. Warto też przypomnieć, że w locie możesz dodatkowo wciskać przycisk A w celu wykonywania tzw. dashów, pomocnych w przybliżaniu się do dachów bardziej oddalonych budynków. W celu zaliczenia tej misji nie jest wymagane dysponowanie rozwiniętymi umiejętnościami akrobackimi Hellera, choć oczywiście mogą one obniżyć poziom trudności całego wyścigu.

Kontynuuj zbieranie harmonogramów z kolejnych pojemników, docierając po kilku chwilach do ostatniego pojemnika i kończąc tym samym ten krótki etap - 3 - Operation - Clean Sweep | Misje Blacknet w Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Kontynuuj zbieranie harmonogramów z kolejnych pojemników, docierając po kilku chwilach do ostatniego pojemnika i kończąc tym samym ten krótki etap. Zauważ, że nagrodą za zaliczenie zadania jest możliwość wybrania mutacji z kategorii Defensive (Defensywa).