Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype 2 - poradnik do gry

Prototype 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 Prototype 2 - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

17 - A Nest of Vipers

Przedostanie się do legowiska

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [966, 1356], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji musisz dotrzeć do lokacji [966, 1356], a konkretnie do znajdującego się na chodniku święcącego się okręgu.

Nowy cel: Go to the lair to find Roland (Udaj się do legowiska w celu odnalezienia Rolanda)

Twój aktualny cel podróży to lokacja [878, 1176] - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Twój aktualny cel podróży to lokacja [878, 1176]. Jest to mianowicie znajdujący się na dachu budynku świecący się okrąg, do którego musisz się oczywiście zbliżyć, doprowadzając do wyświetlenia nowej cut-scenki.

Nowy cel: Kill the hydra to enter the lair (Zabij hydrę żeby odblokować wejście do legowiska)

W trakcie pojedynku z hydrą polecam działać (przynajmniej początkowo) w przebraniu naukowca lub żołnierza, dzięki czemu nie będziesz musiał równolegle martwić się oddziałami Blackwatch - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W trakcie pojedynku z hydrą polecam działać (przynajmniej początkowo) w przebraniu naukowca lub żołnierza, dzięki czemu nie będziesz musiał równolegle martwić się oddziałami Blackwatch. Dobrym pomysłem jest przede wszystkim wchłanianie żołnierzy z wyrzutniami rakiet z zamiarem używania tych broni do wyprowadzania bezpiecznych ataków z odległości (najlepiej z dachów).

Jeżeli nie masz nic przeciwko temu, że zostaniesz zdemaskowany przez wrogów, to polecam z kolei łapać przejeżdżające pojazdy i rzucać nimi w hydrę (powyższy screen) - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeżeli nie masz nic przeciwko temu, że zostaniesz zdemaskowany przez wrogów, to polecam z kolei łapać przejeżdżające pojazdy i rzucać nimi w hydrę (powyższy screen). Uważaj w tym samym czasie na rzucane przez potwora kawałki betonu i nie zbliżaj się do hydry żeby nie zostać złapanym ani zmiażdżonym przez jedno z pnączy.

Ważną informacją na temat tej bitwy jest to, że biorą udział w niej także inne mutanty - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Ważną informacją na temat tej bitwy jest to, że biorą udział w niej także inne mutanty. Zwykłych zainfekowanych możesz ignorować, ale na brawlerów (powyższy screen) musisz już uważać, nie dając im się zaskakiwać. To właśnie z ich powodu wskazane jest atakowanie hydry z dachów budynków, albowiem potwory nie powinny wtedy wykazywać dużego zainteresowania Hellerem. Niezależnie od obranej taktyki działania doprowadź do pokonania hydry.

Nowy cel: Enter the lair to find Roland (Wejdź do legowiska w celu odnalezienia Rolanda)

Nie czekaj aż tutejsze walki ustaną, tylko od razu udaj się do wejścia do legowiska znajdującego się w lokacji [874, 1163] - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Nie czekaj aż tutejsze walki ustaną, tylko od razu udaj się do wejścia do legowiska znajdującego się w lokacji [874, 1163]. Ustaw się na świecącym się okręgu, przystępując do rytmicznego wciskania przycisku B. Zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany pod ziemię.

Zbadanie legowiska

Nowy cel: Search the lair for Roland (Zbadaj legowisko z zamiarem odnalezienia Rolanda)

Nowy cel: Go to the biomass (Zbliż się do biomasy)

Aktualny cel podróży to znajdująca się na wschód od miejsca startu lokacja [900, 1173] i możesz się tam od raz udać, albowiem eliminacja przebywających w okolicy zainfekowanych jest w pełni opcjonalna - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Aktualny cel podróży to znajdująca się na wschód od miejsca startu lokacja [900, 1173] i możesz się tam od raz udać, albowiem eliminacja przebywających w okolicy zainfekowanych jest w pełni opcjonalna. Stwory te zadają ponadto minimalne obrażenia, tak więc nie musisz się nimi w ogóle przejmować. Gra po dotarciu w oznaczone miejsce wyświetli nową cut-scenkę.

Pokonanie Juggernauta

Nowy cel: Defeat the juggernaut to get its hammerfist (Pokonaj juggernauta w celu pozyskania jego pięści-młotów)

Tuż po rozpoczęciu walki z Juggernautem proponuję powrócić do poprzedniego obszaru legowiska, albowiem będziesz tam dysponował większą swobodą ruchu - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Tuż po rozpoczęciu walki z Juggernautem proponuję powrócić do poprzedniego obszaru legowiska, albowiem będziesz tam dysponował większą swobodą ruchu. Zanim zajmiesz się wskazanym przez grę potworem pozbądź się wszystkich towarzyszących mu brawlerów, dzięki czemu nie będą Ci one później przeszkadzały.

Jeśli zaś chodzi o pokonanie samego juggernauta, najlepszą metodą zadawania mu obrażeń jest przeskakiwanie nad nim i następnie wyprowadzanie szybkich ataków - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeśli zaś chodzi o pokonanie samego juggernauta, najlepszą metodą zadawania mu obrażeń jest przeskakiwanie nad nim i następnie wyprowadzanie szybkich ataków. Wyczekuj też momentów, w których gra pozwoli Ci wyprowadzać specjalne ataki, aktywowane wciśnięciami przycisku X, Y lub B. Unikaj oczywiście ataków juggernauta i to zarówno mocnych uderzeń w walce wręcz jak i rzucanych przez niego dużych obiektów.

Nie zapominaj o przebywających w tej okolicy zainfekowanych, albowiem stanowią oni nie tylko źródło regeneracji, ale również masy - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Nie zapominaj o przebywających w tej okolicy zainfekowanych, albowiem stanowią oni nie tylko źródło regeneracji, ale również masy. Oznacza to, że dość często będziesz mógł aktywować atak Dewastator (B+Y), zadający juggernautowi znacznie większe obrażenia od standardowych ataków. Na sam koniec walki wchłoń juggernauta (przycisk B). Wygranie pojedynku z potworem zostanie nagrodzone odblokowaniem możliwości korzystania z pięści-młotów (Hammerfist).

Nowy cel: Exit the lair (Opuść legowisko)

Przed opuszczeniem legowiska polecam zgodnie z sugestią gry przetestować pięści-młoty, zwłaszcza że wiąże się z tym bonusowy cel misji - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Przed opuszczeniem legowiska polecam zgodnie z sugestią gry przetestować pięści-młoty, zwłaszcza że wiąże się z tym bonusowy cel misji. Pięści-młoty powinny zastąpić Twoją dotychczasową moc aktywowaną przyciskiem X, tak więc dwa główne rodzaje ataków są odpalane wciśnięciem oraz przytrzymaniem tego przycisku. Możesz oczywiście to wszystko pozmieniać, otwierając w dowolnym momencie gry okno mocy (przytrzymanie przycisku LB).

W celu zdobycia bonusowego wyzwania musisz zabić z użyciem pięści-młotów co najmniej 30 zainfekowanych i nie powinno z tym być żadnych problemów - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

W celu zdobycia bonusowego wyzwania musisz zabić z użyciem pięści-młotów co najmniej 30 zainfekowanych i nie powinno z tym być żadnych problemów. Po załatwieniu wszystkich spraw w legowisku udaj się do świecącego okręgu znajdującego się w lokacji [845, 1161] i potwierdź chęć powrotu na powierzchnię (przycisk B).

Zlikwidowanie oddziałów Blackwatch

Nowy cel: Perform the charged air attack (Wykonaj ładowany atak z powietrza)

Po wyjściu z legowiska czeka Cię test jeszcze jednego ataku związanego z pięściami-młotami, który może być odpalany tylko gdy Heller znajduje się w powietrzu - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Po wyjściu z legowiska czeka Cię test jeszcze jednego ataku związanego z pięściami-młotami, który może być odpalany tylko gdy Heller znajduje się w powietrzu. Przytrzymaj zgodnie z instrukcją przycisk X, doprowadzając do wykonania efektywnego ładowanego uderzenia.

Nowy cel: Destroy the tanks to smoke out Roland (Zniszcz czołgi by zachęcić Rolanda do wyjścia z ukrycia)

Do zniszczenia obu czołgów gorąco polecam użyć pięści-młotów, albowiem jest to wymagane do zaliczenia kolejnego bonusowego wyzwania - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Do zniszczenia obu czołgów gorąco polecam użyć pięści-młotów, albowiem jest to wymagane do zaliczenia kolejnego bonusowego wyzwania. W zależności od upodobań możesz wyprowadzać standardowe ataki pięściami (wciśnięcie X), silne ataki pięściami (przytrzymanie X) lub ładowane ataki z powietrza (przytrzymanie X w locie). Gra w momencie zniszczenia drugiego z czołgów uaktywni cut-scenkę z pojawienia się Rolanda na polu bitwy.

Pokonanie Rolanda

Nowy cel: Defeat Roland (Pokonaj Rolanda)

Pojedynek z Rolandem generalnie niczym szczególnym nie wyróżnia się na tle poprzednich walk z bossami - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Pojedynek z Rolandem generalnie niczym szczególnym nie wyróżnia się na tle poprzednich walk z bossami. Do zadawania bossowi obrażeń możesz oczywiście używać nowo odblokowane pięści-młotów, aczkolwiek w zupełności sprawdzą się też chociażby ostrza czy pnącza. Oprócz wyprowadzania standardowych ataków czekaj na okazje do odpalania specjalnych ich odmian i jest to możliwe za każdym razem gdy nad głową bossa pojawi się ikonka przycisku X, Y lub B.

Unikanie ataków Rolanda wymaga nieco większego skupienia niż zazwyczaj, albowiem nie wystarczy nad nim przeskakiwać - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Unikanie ataków Rolanda wymaga nieco większego skupienia niż zazwyczaj, albowiem nie wystarczy nad nim przeskakiwać. Okazjonalnie stosuje on również ataki obszarowe i w miarę możliwości dobrze jest w takich sytuacjach odskakiwać zanim dany atak zostanie w pełni naładowany i odpalony.

Jako że po okolicy biega mnóstwo cywilów warto stosować zbliżoną taktykę do walki z juggernautem i dążyć do częstego ładowania paska masy z zamiarem korzystania z ataku Dewastator (powyższy screen) - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jako że po okolicy biega mnóstwo cywilów warto stosować zbliżoną taktykę do walki z juggernautem i dążyć do częstego ładowania paska masy z zamiarem korzystania z ataku Dewastator (powyższy screen). Uważaj również na biegających po okolicy żołnierzy, przy czym likwiduj tylko te osoby, które używają wyrzutni rakiet i wybitnie przeszkadzają Ci w walkach.

Nowy cel: Consume Roland to get his Shield Spikes (Wchłoń Rolanda w celu pozyskania jego ulepszonej tarczy)

Kontynuuj prowadzenie walk do momentu wyczerpania niemal całego paska zdrowia Rolanda - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Kontynuuj prowadzenie walk do momentu wyczerpania niemal całego paska zdrowia Rolanda. Wchłoń bossa (przycisk B), dzięki czemu uzyskasz dostęp do ulepszenia tarczy (Shield), gwarantującego możliwość korzystania z dodatkowych kolców.

Nowy cel: Exit the alert (Zgub pościg)

Jeśli chcesz możesz poświęcić kilka chwil na przetestowanie nowo odblokowanej ulepszonej tarczy, albowiem w okolicy powinni pojawić się super żołnierze - 17 - A Nest of Vipers | Główny wątek fabularny Prototype 2 - Prototype 2 - poradnik do gry

Jeśli chcesz możesz poświęcić kilka chwil na przetestowanie nowo odblokowanej ulepszonej tarczy, albowiem w okolicy powinni pojawić się super żołnierze. Jak zapewne pamiętasz kluczem do sukcesu jest blokowanie ich uderzeń tarczą z zamiarem wyprowadzania kontrataków. Po dostatecznym sprawdzeniu tarczy zgub pościg, kończąc tym samym tę misję.