Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Daj się ponieść (300 L, 2:10) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Daj się ponieść (300 L, 2:10)

Ponownie zacznij od wędrówki w lewo, gdzie naskocz z atakiem na skocznie dzięki czemu zdobędziesz 3 L. Po chwili spaceru w prawo dotrzesz do pierwszej roślinki (3 L), a z mostu dzięki skoczni dotrzesz do M. Po zebraniu monety natychmiast zacznij się odbijać od ścian, aby się stąd wydostać.

Po zniszczeniu mostu na lewo znajdziesz Żalumek (3 L) - Daj się ponieść (300 L, 2:10) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po zniszczeniu mostu na lewo znajdziesz Żalumek (3 L).

Drzwi nr 1

Po przejściu przez drzwi z okiem i skorzystaniu z bujawki, znajdziesz LK, 6 L oraz S. Po dotarciu do najniższego poziomu, gdzie musisz dopłynąć do drzwi z okiem znajdziesz kolejny Żalumek.

Drzwi nr 2

Po przejściu przez drzwi szybko dotrzesz do dwóch roślinek (3 i 5 L) i S. Po zakończeniu zjeżdżalni wodnej, korzystając z platformy dotrzesz do dwóch Żalumek (6 L), a kawałek dalej odbijając się od ścian zdobędziesz M.

Zaraz po zdobyciu monety opuść się w dół w miejscu oznaczonym strzałką na screenie, a dotrzesz do ukrytego pomieszczenia z E - Daj się ponieść (300 L, 2:10) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

Zaraz po zdobyciu monety opuść się w dół w miejscu oznaczonym strzałką na screenie, a dotrzesz do ukrytego pomieszczenia z E.

Po dostaniu się na górę, za przeciwnikiem znajdziesz roślinkę (3 L, S), a tuż przed końcem zjeżdżalni wodnej kolejną (4 L) - Daj się ponieść (300 L, 2:10) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po dostaniu się na górę, za przeciwnikiem znajdziesz roślinkę (3 L, S), a tuż przed końcem zjeżdżalni wodnej kolejną (4 L).

Drzwi nr 3

Po przejściu przez drzwi z okiem dobijając się od ścian i atakując roślinki z których wychodzą kolczaste oczy dotrzesz do M. Na screenach wskazane są Żalumek oraz S.

1 - Daj się ponieść (300 L, 2:10) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry
Za drzwiami z okiem korzystając z bujawki znajdziesz ukryte pomieszczenie z E - Daj się ponieść (300 L, 2:10) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

Klatka nr 2

Za drzwiami z okiem korzystając z bujawki znajdziesz ukryte pomieszczenie z E.

Korzystając z dalszych bujawek oraz skoczni znajdziesz ukryty Żalumek z M - Daj się ponieść (300 L, 2:10) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Korzystając z dalszych bujawek oraz skoczni znajdziesz ukryty Żalumek z M.

Pod drzwiami z okiem znajdziesz kolejną M - Daj się ponieść (300 L, 2:10) | Pokręcona Dżungla | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Pod drzwiami z okiem znajdziesz kolejną M.

Drzwi nr 5

Po przejściu przez drzwi (zbierz S), znajdziesz się w pomieszczeniu ze zjeżdżalnią oraz mnóstwem L w tym również LK. Za kolejnym drzwiami czeka ostatnie pomieszczenie z klatka z E.