Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Skąd te kraby? (300 L, 1:30)

Wskocz do wody, gdzie przy dnie znajdziesz roślinkę (10 L, S). W następnej części wodnej znajdziesz M, a trochę niżej LK i L.

Płyń dalej w prawo, aż dotrzesz do drzwi z okiem - Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Płyń dalej w prawo, aż dotrzesz do drzwi z okiem.

Drzwi nr 1

Za nimi znajdziesz S. Uważając na silny prąd wody znajdź wejście do M.

Przed kolejnymi drzwiami z okiem miniesz roślinkę - Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed kolejnymi drzwiami z okiem miniesz roślinkę

Drzwi nr 2

Za drzwiami miniesz następną roślinkę (LK, S).

Klatka nr 1

Trzymając się górnej części pomieszczenia, przed meduzami, znajdziesz wejście do ukrytego pomieszczenia z E.

Ponownie uważając na silny prąd, który będzie spychał przeciwników w twoją stronę, znajdziesz kolejne zejście do M - Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Ponownie uważając na silny prąd, który będzie spychał przeciwników w twoją stronę, znajdziesz kolejne zejście do M. Kawałek dalej jest S.

Za drzwiami z okiem, przepłyń przez tunel i miń roślinkę (10 L), które zbierzesz pozbywając się kraba - Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 3

Za drzwiami z okiem, przepłyń przez tunel i miń roślinkę (10 L), które zbierzesz pozbywając się kraba. Dostań się pod niego, kiedy podniesie odnóże i uderz bąbel.

Kiedy wydostaniesz się na powierzchnie, po lewej stronie znajdziesz roślinkę (10 L) - Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Kiedy wydostaniesz się na powierzchnie, po lewej stronie znajdziesz roślinkę (10 L). Kawałek dalej pod wodą, przed i za gejzerem, miniesz następne roślinki. Pod mostem do zniszczenia z przeciwnikiem. znajdziesz zejście do M.

Za drzwiami, po drodze zbierz kilka L a dalej S - Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

Za drzwiami, po drodze zbierz kilka L a dalej S.

Klatka nr 2

Przy dnie znajdziesz wejście do drugiego pomieszczenia z E. W środku, aby uciec od ścigających Cię łap używaj ataku, który szybko przeniesie Cię kawałek dalej. Zniszcz roślinki z których wychodzą przeciwnicy, aby móc otworzyć klatkę.

Po uwolnieniu Elektrun, pozbądź się kraba i zdobądź M, uważając na wysuwające się kolce ze ścian - Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po uwolnieniu Elektrun, pozbądź się kraba i zdobądź M, uważając na wysuwające się kolce ze ścian.

Kawałek dalej znajdziesz kolejną M i roślinkę przy dnie - Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Kawałek dalej znajdziesz kolejną M i roślinkę przy dnie.

Po pozbyciu się dwóch krabów miniesz kolejną roślinkę - Skąd te kraby? (300 L, 1:30) | Straszliwa Otchłań | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po pozbyciu się dwóch krabów miniesz kolejną roślinkę.

Drzwi nr 5

Za drzwiami znajdziesz ostatnią klatkę z E.