Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Smocza zupa (300 L, 2:25) | Słodkie Jeziora | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Smocza zupa (300 L, 2:25)

Skacząc na liany z chili, uwolnisz 2 L. Dostań się do pierwszego garnka (zostaw przeciwnika, który go podgrzewa) i z jego pokrywki skocz w lewo po 8 L. Ponownie z pokrywki skocz w prawo i zniszcz Żalumek podwieszony do sufitu. Dalej zaczekaj, aż ciasto podniesie się wystarczająco do góry, by sięgnąć Żalumek.

Klatka nr 1

Następnie skorzystaj z następnej liany, skocz w prawo i odbij się od ściany, by dostać do sekretnego przejścia z E.

Po uwolnieniu Elektrun, idź dalej w prawo, aż zobaczysz parówkę na rożnie, na którą skocz z atakiem - Smocza zupa (300 L, 2:25) | Słodkie Jeziora | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po uwolnieniu Elektrun, idź dalej w prawo, aż zobaczysz parówkę na rożnie, na którą skocz z atakiem. W taki sposób dostaniesz się do kolejnego Żalumka po lewej stronie.

Drzwi nr 1

Za drzwiami z okiem korzystaj z potraw wyskakujących z garnka, by dostać się do L i S. Dalej ponownie skocz z atakiem na parówkę, by doskoczyć do lian z których uwolnisz L. Skacząc w prawo z drugiej liany dotrzesz do 4 L. Dalej zniszcz Żalumek, z którego uwolnisz L,S i M (musisz się pośpieszyć ponieważ moneta po jakimś czasie zniknie). Po zebraniu monety wróć się. Nad Żalumkiem, który przed chwilą zniszczyłeś jest jeszcze jedna M, do której dostaniesz się z dalszej liany (czerwona strzałka).

Zaraz za drzwiami z okiem, znajdziesz wejście do drugiego pomieszczenia z klatka z E - Smocza zupa (300 L, 2:25) | Słodkie Jeziora | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 2

Klatka nr 2

Zaraz za drzwiami z okiem, znajdziesz wejście do drugiego pomieszczenia z klatka z E.

Idąc dalej w prawo, zostaniesz skurczony, a kawałek dalej znajdziesz LK i 10 L - Smocza zupa (300 L, 2:25) | Słodkie Jeziora | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Idąc dalej w prawo, zostaniesz skurczony, a kawałek dalej znajdziesz LK i 10 L. Dalej pomiędzy zderzającymi się młotami, znajdziesz M. Zaczekaj kiedy młoty będą się stykać a następnie odbij się od ich ścian, by się stąd wydostać.

Dalej znajdziesz kolejny Żalumek - Smocza zupa (300 L, 2:25) | Słodkie Jeziora | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej znajdziesz kolejny Żalumek.

Drzwi nr 3

Za drzwiami zobaczysz obracającą się kolumnę. Możesz ją wykorzystać do dostania się do S, kiedy będzie się obracać. W ten sposób dostaniesz się na jej szczyt.

Dalej wykorzystaj ruszającą się w poziomie kolumnę z przeciwnikiem, od którego się odbijaj, by zbierać L - Smocza zupa (300 L, 2:25) | Słodkie Jeziora | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej wykorzystaj ruszającą się w poziomie kolumnę z przeciwnikiem, od którego się odbijaj, by zbierać L. Dalej wykorzystaj kolumny, by dostać się do M.

Następnie przy ruchomej kolumnie, zaczekaj, aż ta zacznie poruszać się z pozycji pionowej do poziomej i skocz na M, by ją zebrać - Smocza zupa (300 L, 2:25) | Słodkie Jeziora | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Następnie przy ruchomej kolumnie, zaczekaj, aż ta zacznie poruszać się z pozycji pionowej do poziomej i skocz na M, by ją zebrać. Możesz również odbijać się od ścian, kiedy kolumna będzie w pozycji pionowej.

Dalej miniesz roślinkę - Smocza zupa (300 L, 2:25) | Słodkie Jeziora | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej miniesz roślinkę. Następnie przeskakuj po lecących łyżkach, by przedostać się dalej.

Drzwi nr 4

Za drzwiami znajdziesz LK i L. Zanim je jednak zbierzesz, zniszcz Żalumek po prawej stronie. Zaraz pod nim znajdziesz jeszcze jeden Żalumek. Uważaj, kiedy będziesz spadał, ponieważ na samym dole są płomienie.

Drzwi nr 5

Za drzwiami przeskakuj po ruchomych kolumnach, by dostać się do M.

Następnie przed spadającymi kolumnami miniesz roślinkę - Smocza zupa (300 L, 2:25) | Słodkie Jeziora | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Następnie przed spadającymi kolumnami miniesz roślinkę. Dalej wykorzystaj sznury zwisające z noży, który zostaną wystrzelone, kiedy miniesz wiązkę lasera.

Drzwi nr 6

Za drzwiami zbierz S. Skacz po wyskakujących z garnkach potrawach, by dostać się na prawą stronę. Dalej skacząc po lecących łyżkach dostań się na lewą stronę, gdzie na szczycie odbij się od ściany, by zniszczyć Żalumek. Następnie wróć na prawo, gdzie po lianach dostaniesz się do drzwi.

Drzwi nr 7

Za którymi znajdziesz ostatnie E.