Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ale w koło są Golemy (300)

Zacznij od biegu po ścianie po lewej stronie, gdzie zdobędziesz S. Przed drzwiami z okiem zobaczysz wiszącą linę, dzięki której dostaniesz się na półkę skalną po lewej stronie. Tam zacznij biec po ścianie by dostać się po suficie na półkę po prawej stronie na której znajdziesz M.

Za drzwiami zniszcz pomarańczową galaretę, dzięki czemu zacznie spadać półka z M - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 1

Za drzwiami zniszcz pomarańczową galaretę, dzięki czemu zacznie spadać półka z M.

Kiedy otworzy się przejście do liny wykorzystaj ją, by dostać się na półkę po prawej stronie z wejściem do pomieszczenia z E - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

Kiedy otworzy się przejście do liny wykorzystaj ją, by dostać się na półkę po prawej stronie z wejściem do pomieszczenia z E. W środku skocz z atakiem na lód kiedy wszyscy przeciwnicy będą jeden pod drugim. Tym sposobem pozbędziesz się wszystkich jednym atakiem.

Idąc dalej w prawo miniesz LK i 14 L - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Idąc dalej w prawo miniesz LK i 14 L.

Drzwi nr 2

Za drzwiami zniszcz Żalumek (LK, 7 L). Pod pomarańczową galaretą, którą zniszcz, zniszcz kolejny Żalumek. Dalej przeszybuj nad kolcami i zdobądź M.

Za drzwiami pod liną znajdziesz LK i L - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 3

Za drzwiami pod liną znajdziesz LK i L. Dalej korzystając z opadających elementów dostań się do M. Po zdobyciu monety odbij się od ściany, by bezpiecznie wrócić do odbijania się w górę.

Na samej górze, po lewej stronie, na półce skalnej znajdziesz następną M - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Na samej górze, po lewej stronie, na półce skalnej znajdziesz następną M.

Za drzwiami znajdź zejście do liny, dzięki której dostaniesz się do pomieszczenia z E - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

Klatka nr 2

Za drzwiami znajdź zejście do liny, dzięki której dostaniesz się do pomieszczenia z E.

Wydostań się z powrotem na górę i kontynuuj podróż na szczyt - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Wydostań się z powrotem na górę i kontynuuj podróż na szczyt. Po drodze zbierz LK, L oraz S.

Drzwi nr 5

Za drzwiami ponownie wykorzystując opadające elementy dostań się do M, która będzie spadać wraz z pokazanym elementem. Po zdobyciu monety, odbij się od ściany za monetą, na półkę oznaczoną strzałką.

Za drzwiami, czeka Cię pojedynek z bossem - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 6

Za drzwiami, czeka Cię pojedynek z bossem. Wskocz na lewe ramię bossa i kiedy ten podniesie się wyżej, dostań się na półkę z której rozpocznij bieg po ścianie.

Kiedy znajdziesz się nad głową bossa, opadnij po lewej stronie twarzy bossa i zaatakuj bąbel, który się pojawi - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Kiedy znajdziesz się nad głową bossa, opadnij po lewej stronie twarzy bossa i zaatakuj bąbel, który się pojawi. Po zniszczeniu każdego bąbla pojawią się 3 S. Wykorzystaj je do zebrania dodatkowych L.

Ponownie z lewego ramienia wskocz na półkę z której rozpoczniesz bieg po ścianie, ale tym razem opadnij na prawe ramie, gdzie zniszcz kolejny bąbel - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Ponownie z lewego ramienia wskocz na półkę z której rozpoczniesz bieg po ścianie, ale tym razem opadnij na prawe ramie, gdzie zniszcz kolejny bąbel.

Teraz dostań się na półkę po prawej stronie z której biegnąc po ścianie skocz z na czubek głowy golema niszcząc ostatni bąbel - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Teraz dostań się na półkę po prawej stronie z której biegnąc po ścianie skocz z na czubek głowy golema niszcząc ostatni bąbel.

Po zniszczeniu bossa wykorzystując platformy, które się pojawiły dostań się do drzwi z okiem - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Po zniszczeniu bossa wykorzystując platformy, które się pojawiły dostań się do drzwi z okiem.

Drzwi nr 7

Za drzwiami czeka ostania klatka z E.

Świątynia Cwanych Skrzyń

Kolejny pościg za skrzynią, za zniszczenie której otrzymasz nagrodę w postaci piątego zęba czaszki.

Na poziomie spotkasz uwolnione nimfy, które Cię poinformują o konieczności uwolnienia władców zawładniętych przez koszmary - Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury | Mistyczny Szczyt - Rayman Origins - poradnik do gry

Humorzaste Chmury

Na skrzydłach burzy

Na poziomie spotkasz uwolnione nimfy, które Cię poinformują o konieczności uwolnienia władców zawładniętych przez koszmary. Po chwili zostaniesz przeniesiony z powrotem na mapę świata gdzie, zostaną odblokowane cztery nowe krainy.