Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pieruńsko gorące (300 L, 2:40)

Poziom zaczniesz od zjeżdżalni i niszczenia kostek lodu w których znajdziesz 22 L.

Drzwi nr 1

Za drzwiami z okiem, kiedy rozpadnie się most, spadając oraz szybując zbierz LK oraz L. Na samym dole przejdź przez drzwi z okiem

Drzwi nr 2

Po chwili będziesz mógł zniszczyć Żalumek (3 L).

Kawałek dalej zniszcz kolejny Żalumek , dostań się odbijając się od ścian, do M strzeżonej przez przeciwnika na górze, a po spadnięciu w dół odnajdziesz wejście do pomieszczenia z E - Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

Kawałek dalej zniszcz kolejny Żalumek , dostań się odbijając się od ścian, do M strzeżonej przez przeciwnika na górze, a po spadnięciu w dół odnajdziesz wejście do pomieszczenia z E.

Dalej kiedy dotrzesz do opadającej rury pozbądź się przeciwnika, za którym znajdziesz M - Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy - Rayman Origins - poradnik do gry

Dalej kiedy dotrzesz do opadającej rury pozbądź się przeciwnika, za którym znajdziesz M.

Za drzwiami z okiem skocz na dwie chmurki, by uwolnić S oraz L - Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 3

Za drzwiami z okiem skocz na dwie chmurki, by uwolnić S oraz L. Dalej zniszcz Żalumek wiszący nad przeciwnikiem. Następnie podgrzej garnek, by dostać się na pokrywkę, na której znajdziesz 4 L. Później znajdziesz kolejny garnek, który podgrzej by z pokrywki dostać się do M.

Za garnkiem, skacząc ponownie z pokrywki na wyższe chmurki, dostaniesz się do wejścia za którym znajdziesz drugą klatkę z E - Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 2

Za garnkiem, skacząc ponownie z pokrywki na wyższe chmurki, dostaniesz się do wejścia za którym znajdziesz drugą klatkę z E.

Za drzwiami z okiem korzystając z lian uwolnij chmurkę w której znajdziesz S - Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

Za drzwiami z okiem korzystając z lian uwolnij chmurkę w której znajdziesz S. Następnie podgrzej garnek z pokrywki, którego dostaniesz się do LK i lian, które wykorzystaj do zebrania L i M. Nie zapomnij o uwolnieniu S z chmurki przed samymi drzwiami z okiem.

Za drzwiami zjeżdżając po lianach zbierz kolejną M, uważając na ogień - Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 5

Za drzwiami zjeżdżając po lianach zbierz kolejną M, uważając na ogień.

Przed drzwiami znajdziesz chmurkę z S i 3 L - Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy - Rayman Origins - poradnik do gry

Przed drzwiami znajdziesz chmurkę z S i 3 L.

Drzwi nr 6

Za drzwiami, korzystając z liany uwolnisz chmurki. Skacząc dalej po rurach pośpiesz się ponieważ po jakimś czasie zaczną opadać do lawy. Dalej znajdziesz garnek, z którego pokrywki dostań się do M.

Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom - Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 7

Za drzwiami z okiem znajdziesz ostatnią klatkę z E, której zniszczenie zakończy poziom.

Naprawa szczeliny (175 L)

Poziom do którego odblokowania będziesz potrzebował odpowiedniej liczby E. Poziom zacznij od sprintu i skoku do pierwszego LK i szybuj, aż dotrzesz pierwszego dużego Elektruna. By zebrać jak najwięcej czerwonych L, będziesz musiał starać się korzystać z małych Elektruny, tworzących ruchome platformy, tylko w razie potrzeby. Wykorzystuj duże Elektruny do odbijania się i zbierania L. Na całym poziomie są dwa LK. Dotrzyj do końca poziomu, gdzie czeka na Ciebie jedyny przeciwnik połączony z klatką z E.

1 - Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L) | Kraina Smakoszy - Rayman Origins - poradnik do gry