Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rayman Origins - poradnik do gry

Rayman Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) | Kraina Smakoszy | Rayman Origins poradnik Rayman Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50)

Zacznij od zebrania S i minięcia roślinki (3 L). Za arbuzem miniesz kolejne dwie roślinki (drugą musisz minąć kilkukrotnie zanim zbierzesz wszystko). Przeciwników pokazanych na screenie pozbędziesz się jedynie zwykłym atakiem (skok na nich nie wyrządza im krzywdy).

Później będziesz musiał niszczyć kostki lody, w których zamrożone są L - Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) | Kraina Smakoszy | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Później będziesz musiał niszczyć kostki lody, w których zamrożone są L.

Drzwi nr 1

Za drzwiami z okiem zbierz S i miń roślinkę (10 L). Teraz zacznij sprint, by jednym skokiem dostać się na drugą platformę i z niej wybij się w ostatnim momencie na ścianę pokazaną na screenie. Odbijaj się po ścianach, by dostać się do M.

Dalej wykorzystując bańkę powietrza, dostań się do ukrytego wejścia do pomieszczenia z klatka zawierającą E - Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) | Kraina Smakoszy | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Klatka nr 1

Dalej wykorzystując bańkę powietrza, dostań się do ukrytego wejścia do pomieszczenia z klatka zawierającą E. Pamiętaj, że bańka opada kiedy na niej stoisz i logicznie, kiedy skaczesz/szybujesz unosi się w górę

Za drzwiami z okiem odbijaj się od parasolek, by dotrzeć uwolnić L, a pod trzecią znajdziesz roślinkę z 10 L - Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) | Kraina Smakoszy | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 2

Za drzwiami z okiem odbijaj się od parasolek, by dotrzeć uwolnić L, a pod trzecią znajdziesz roślinkę z 10 L. Dalej niszcząc kostki lodu dotrzesz do M. Uważaj jednak na opadające puszki pod którymi zniszczysz lód. Na samej górze czeka również roślinka

Następnie skacząc na parasolki które się otwierają i zamykają będziesz uwalniał L - Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) | Kraina Smakoszy | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Następnie skacząc na parasolki które się otwierają i zamykają będziesz uwalniał L. Za parasolkami na ścianie czeka roślinka z 10 L.

Drzwi nr 3

Za drzwiami z okiem, ponownie wykorzystując bańkę powietrza zbierz LK oraz L i dotrzyj do M, cały czas uważając na kolczaste ryby.

Nad następną przepaścią, wykorzystując szybowanie, dotrzyj do platformy prowadzącej do następnej M - Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) | Kraina Smakoszy | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Nad następną przepaścią, wykorzystując szybowanie, dotrzyj do platformy prowadzącej do następnej M.

Za drzwiami z okiem przebijając się przez lód zbieraj L - Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) | Kraina Smakoszy | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Drzwi nr 4

Za drzwiami z okiem przebijając się przez lód zbieraj L.

Klatka nr 2

Na samym dole znajdziesz jeszcze jedną zjeżdżalnie, na której końcu, korzystając z bujawki, dotrzyj do drugiego ukrytego wejścia prowadzącego do klatki z E. W środku, aby pozbyć się przeciwników będziesz musiał na nich naskoczyć z wyższej półki po prawej stronie.

Po przeciwnej stronie znajdziesz drzwi z okiem - Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50) | Kraina Smakoszy | Rayman Origins - Rayman Origins - poradnik do gry

Po przeciwnej stronie znajdziesz drzwi z okiem.

Drzwi nr 5

W środku znajdziesz pomieszczenie w którym jest ostatnia klatka z E.