Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry

The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia poradnik The Sims 3: Pokolenia

Eliksiry (i logika)

Odkrywanie eliksirów

159 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
159
160 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
160

W grze pojawiły się nowe elementy - eliksiry. Aby je odkryć musisz zakupić chemiczny stół laboratoryjny "kataliza" [159]. Następnie kliknij na nim, wybierz "odkryj eliksir", a Sim zaczyna swoją pracę [160]. Warto zaznaczyć, że praca przy eliksirach to nauka logiki. W związku z nowym zajęciem do wyzwań w logice dołączyło jeszcze jedno, piąte, wyzwanie: Mistrz Chemii. Aby je zdobyć należy odkryć wszystkie 10 eliksirów. Pamiętaj, że każdy z dziesięciu eliksirów posiada swój poziom. Aby odkryć eliksiry o wyższym poziomie musisz rozwinąć umiejętności logiczne. Co ciekawe eliksir będący w ekwipunku możesz zamienić w zwykłą szklankę z napojem - kliknij na wybranym eliksirze i wybierz "wmieszaj do napoju". Taką szklankę możesz postawić gdzieś na widoku tak, by napił się z niej jeden z odwiedzających cię Simów.

Lista eliksirów

Poziom eliksiru - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry

Poziom eliksiru:

Nazwa eliksiru:

1

Poprawa Nastroju

2

Sok Śmierdzący

3

Płynny Koszmar

4

Radykalna Reperacja

5

Pełny Pęcherz

6

Eliksir Usypiający

7

Eliksir Duchów

8

Metamorfium wymyślonego przyjaciela

9

Znikający Ninja

10

Eliksir Odmłodzenia

Działanie eliksirów

161 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
161
162 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
162

1. Poprawa Nastroju

Po wypiciu go na 3 godziny pojawia się pozytywny nastrójnik dający +10 do nastroju [161].

2. Sok Śmierdzący

Sim, który go wypije natychmiast cuchnie [162] i musi skorzystać z wanny/prysznica. Warto ten eliksir wykorzystać dla nieproszonych gości.

163 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
163
164 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
164

3. Płynny Koszmar

Na 8 godzin Sim otrzymuje negatywny nastrójnik odejmujący 35 punktów nastroju [163].

4. Radykalna Reperacja

Sim, który wypije ten eliksir na 1 godzinę otrzymuję nastrójnik "natychmiastowe majsterkowanie" [164].

165 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
165
166 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
166

Dzięki niemu w mgnieniu oka naprawi wszelkie uszkodzone sprzęty [165]. Bardzo przydatny eliksir, gdy żaden z Simów-domowników nie ma rozwiniętej umiejętności majsterkowanie.

5. Pełny Pęcherz

Sprawia, że Sim natychmiast [166] musi skorzystać z wc. Jeśli szybko nie zareaguje (nie uda się natychmiast do toalety) może zmoczyć się na podłogę.

167 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
167
168 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
168

6. Eliksir Usypiający

Po wypiciu go Sim otrzymuje neutralny nastrójnik [167]. Gdy się położy spać [168] w mgnieniu oka wysypia się (pasek energii zapełnia się do pełna w ok. 2 godziny). Bardzo przypadtny eliksir gdy zabraknie ci czasu na sen, a niedługo będzie trzeba udać się do pracy bądź szkoły.

169 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
169
170 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
170

7. Eliksir Duchów

Ten eliksir Sim nie wypija, a wyrzuca pod siebie [169]. Na trzy godziny otrzymuje on nastrójnik "tymczasowo nieumarły". Przez ten czas staje się duchem [170] włączając w to wszystkie tego zalety jak przenikanie przez ścianę. Po tym czasie Sim powraca do swojej całkowicie żywej postaci.

171 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
171
172 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
172

8. Metamorfium wymyślonego przyjaciela

Przemienia wymyślonego przyjaciela [171] w żywego Sima [172]. Aby tego dokonać musisz być z nim bardzo dobrze zaprzyjaźniony.

173 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
173
174 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
174

9. Znikający Ninja

Kolejny eliksir, którego Sim nie wypija, a rzuca pod siebie. Dzięki niemu w mgnieniu oka przenosi się [173] (teleportuje się) z dowolnego miejsca prosto do domu [174].

175 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
175
176 - Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia - The Sims 3: Pokolenia - poradnik do gry
176

10. Eliksir Odmłodzenia

Gdy Sim będący w wieku młodego dorosłego, dorosłego, bądź emeryta wypije ten eliksir [175] natychmiast odmłodzi się i powróci do początkowego etapu młodego dorosłego [176].