Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hojo w Total War SHOGUN 2 | Klany poradnik Total War: SHOGUN 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Hojo specjalizuje się w jednostkach oblężniczych, które są nieczęsto wykorzystywane w tej grze. Jednakże jego siła leży w posiadanych na początku rozgrywki dwóch dosyć bogatych prowincjach, co zapewnia klanowi przewagę nad rywalami. Klan rozpoczyna rozgrywkę lekko na wschodzie największej wyspy Japonii - Honsiu.

Cechy frakcyjne

  1. Zmniejszone koszty i czas naprawy zamków
  2. Zmniejszony koszt budowy i utrzymania jednostek oblężniczych
  3. Może budować znakomite jednostki oblężnicze

W prowincji Izu, będącym siedzibą naszego klanu, znajduje się jedna z kopalni złota, która daje dosyć spory przychód. Zaś w drugiej naszej prowincji - Sagami jest wniesiony warsztat machin oblężniczych, a jej specjalnością jest kuźnia.

Warunki zwycięstwa

1 - Hojo w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
  1. Podbij i utrzymaj prowincje: Izu, Kazusa, Musashi, Sagami, Shimosa, Kioto
  2. Zajmij określoną ilość prowincji: 25 (krótka kampania), 40 (długa kampania), 60 (władza nad światem)
  3. Osiągnij cel przed zakończeniem tury: zima 1575 (krótka kampania), zima 1600 (długa kampania oraz władza nad światem)

Początek rozgrywki

Początkowa sytuacja Hojo daje nam wiele możliwych dróg rozwoju. - Hojo w Total War SHOGUN 2 | Klany - Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry
Początkowa sytuacja Hojo daje nam wiele możliwych dróg rozwoju.

W przypadku Hojo mamy wiele możliwych dróg podboju. Zaczynamy rozgrywkę prowadząc wojnę z klanem Ogigayatsu z prowincji Musashi i jego należy jak najszybciej podbić. Potem możemy od razu ruszyć na zachód w kierunku Kioto, a także najpierw na północ w kierunku klanu Date i małej wyspy Sado - na której znajduje się kolejna kopalnia złota. Polecam najpierw uderzenie w kierunku zachodnim, walka na północy bez dobrego zaplecza gospodarczego może być ciężka z uwagi na duże odległości między stolicami prowincji w tamtym regionie. Na zachodzie zaś mamy masę bogatych prowincji, takich jak Owari, posiadające pastwiska Mikawe oraz Kii, a także Shinano Południowe z kopalniami kamienia.

Oczywiście pozostawimy wtedy odsłonięte tyły, dlatego po zajęciu prowincji Owari, Mino oraz Etchu i skróceniu tym samym zachodniej linii frontu do trzech prowincji, zalecam wysłanie w końcu kilku armii na podbój północnych terenów. Kiedy już będziemy mieli cały ten teren w swoich rękach możemy ruszyć na Kioto, na północy zalecam pozostawienie jakiś szczątkowych sił, ponieważ prawdopodobnie inne klany będą próbowały się tam desantować.