Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Poradnik do gry Disciples III: Odrodzenie przedstawi wam, w przystępny sposób możliwości wszystkich trzech stron konfliktu, dostępnych w grze. Dowiecie się także, co czeka was w poszczególnych scenariuszach zawartych w kampaniach. Dzięki tym wskazówkom będziecie w stanie sprawnie sprostać czekającym was wyzwaniom. Warto zauważyć, że większość zadań pobocznych w grze, można wykonać "po drodze" do zadania głównego. Niektóre zadania poboczne, mimo że klasyfikowane pod taką nazwą, są tak naprawdę konieczne do ukończenia danego aktu.

Orientacje w tekście i na mapach ułatwi wam szereg oznaczeń. Wszystkie istotne dla gry lub zadania postacie oznaczone są na zielono . Lokacje związane z głównymi zadaniami oznaczone są w tekście pomarańczowymi literami (na mapie białe litery), miejsca odnoszące się do zadań pobocznych przedstawione są za pomocą brązowych liczb (na mapie czerwone liczby). Niebieskie oznaczenia odnoszą się do obszaru, którym warto się zainteresować niezależnie od zadań.

Adam "T_bone" Kusiak ( www.gry-online.pl )

Autor Poradnika

Adam Kusiak

Adam Kusiak

Adam rozpoczął współpracę z GryOnline.pl w 2011 roku jako redaktor w dziale wiadomości i encyklopedii, obecnie jest głównym specjalistą SEO wpierającym serwisy wchodzące w skład polskiego oddziału Webedia Gaming Network. Uwielbia symulatory lotnicze i gry strategiczne, w które zagrywał się jeszcze w latach 90. na Amidze 500 - naturalnie jego ulubionym twórcą w historii gier jest Sid Meier. Z jakiegoś powodu Adam stanowi także chodzącą encyklopedię sprzętu wojskowego, więc jeśli ktoś potrzebuje szybkiego wytłumaczenia różnic miedzy F-14 a F-16, czy zidentyfikowania okrętu podwodnego ze zdjęcia, to uderza do niego.

więcej

Informacje o Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 40, ilustracje: 202 .

Popularne strony w Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry