Fable III - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Dom zachodzącego słońca

1 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Żeby dostać się do tej lokacji, biegnij do fortu w Mourningwood , a następnie opuść go przez bramę zza której nadchodziły upiory - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Żeby dostać się do tej lokacji, biegnij do fortu w Mourningwood , a następnie opuść go przez bramę zza której nadchodziły upiory. Dojdziesz w ten sposób na cmentarz [1]. Na jego końcu jest rozwidlenie dróg. Ścieżka w lewo prowadzi do poszukiwanej posiadłości [2].

2 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Zaraz po wejściu do lokacji [1], zejdź ze szlaku w lewo - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Zaraz po wejściu do lokacji [1], zejdź ze szlaku w lewo. Będzie tam skała, a za nią pierwszy srebrny klucz [2].

3 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Podnieś go i idź dalej w kierunku domu, cały czas trzymając się prawej strony ogrodu [1] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Podnieś go i idź dalej w kierunku domu, cały czas trzymając się prawej strony ogrodu [1]. Za jednym z drzew, przy skałach ukryto kolejny klucz [2].

Millfields

4 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Udaj się na cmentarz obok Demonicznych Drzwi [1] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Udaj się na cmentarz obok Demonicznych Drzwi [1]. Zaraz naprzeciwko wejścia unosi się klucz [2].

5 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Idąc ze stacji kolejki szynowej w kierunku jeziora, będziesz mijał stojący przy drodze drewniany płot [1] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Idąc ze stacji kolejki szynowej w kierunku jeziora, będziesz mijał stojący przy drodze drewniany płot [1]. Przeskocz na drugą stronę i biegnij po ścieżce cały czas prosto. Na jej końcu znajdziesz klucz [2].

6 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wróć teraz na główny szlak i idź dalej w stronę jeziora - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wróć teraz na główny szlak i idź dalej w stronę jeziora. Przy drogowskazie wskazującym Rynek Bowerstone , skręć do lasu w prawo. Dojdziesz w ten sposób do Mokrej pieczary , naprzeciwko której znajdziesz małe jezioro [1]. Wskocz do niego i płyń w lewo. Czeka tam na ciebie klucz [2].

7 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Naprzeciwko stacji kolejki szynowej, znajdziesz tory prowadzące do kopalni, której wejście zostało zabite deskami [1] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Naprzeciwko stacji kolejki szynowej, znajdziesz tory prowadzące do kopalni, której wejście zostało zabite deskami [1]. Pozbądź się ich kilkoma uderzeniami miecza i wejdź do Jaskini pieprzowej . Na końcu pieczary znajdziesz klucz .

8 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Żeby zdobyć następny, musisz wykonać zadanie Niewymowne łupieżcy - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Żeby zdobyć następny, musisz wykonać zadanie "Niewymowne łupieżcy". Dotrzesz w ten sposób do sekretnego pomieszczenia w rezydencji Łupieżcy [1], a za znajdującym się tam łożem będzie unosił się srebrny klucz [2].

9 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po wykonaniu misji Kumoterstwo z hobbesami odpocznij kilka dni, a następnie wróć do jaskini [1] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po wykonaniu misji "Kumoterstwo z hobbesami" odpocznij kilka dni, a następnie wróć do jaskini [1]. Trzymając się cały czas lewej strony pieczary, dotrzesz do dużego podziemnego jeziora [2].

10 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wejdź do niego i płyń maksymalnie w lewo [1] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wejdź do niego i płyń maksymalnie w lewo [1]. Wąska, opanowana przez hobbesy ścieżka zaprowadzi cię do klucza [2].

11 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Drugi srebrny przedmiot znajdziesz w tej samej jaskini, ale na prawym krańcu jeziora - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Drugi srebrny przedmiot znajdziesz w tej samej jaskini, ale na prawym krańcu jeziora. Tam również jest małe wzniesienie [1], a na jego szczycie poszukiwany skarb [2].

Driftwood

W celu odblokowania tej lokacji, należy wykonać zadanie "Renowacja". Most, który dzięki nam zostanie zbudowany, prowadzi właśnie do Driftwood .

12 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Udaj się na największą wyspę archipelagu, a następnie do jaskini, której wejście jest naprzeciwko niewielkiej przystani [1] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Udaj się na największą wyspę archipelagu, a następnie do jaskini, której wejście jest naprzeciwko niewielkiej przystani [1]. W środku ukryto pierwszy klucz [2].

13 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy wyjdziesz z pieczary, skręć w prawo [1] i wdrap się na szczyt kolejnej wysepki - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz z pieczary, skręć w prawo [1] i wdrap się na szczyt kolejnej wysepki. Tuż przed małym osiedlem domków zeskocz z klifu po lewej. Czeka tam na ciebie kolejny klucz [2].

Miasto Aurora

14 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Od wejścia do Ruchomych Piasków , idź cały czas w dół, a przy drugich proporcach skręć w lewo [1] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Od wejścia do Ruchomych Piasków , idź cały czas w dół, a przy drugich proporcach skręć w lewo [1]. Za skałami ukryto srebrny klucz [2].

15 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Z targowiska [1] udaj się ścieżką obok Domu Shacklerama na sam szczyt wzniesienia, a następnie skręć w prawo [2] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Z targowiska [1] udaj się ścieżką obok Domu Shacklerama na sam szczyt wzniesienia, a następnie skręć w prawo [2].

16 - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Dostaniesz się w ten sposób na kamienny łuk [1] - Srebrne klucze (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Dostaniesz się w ten sposób na kamienny łuk [1]. Zeskocz z niego na dach budynku poniżej [2], a stamtąd po kolejnych domach do unoszącego się w dole klucza .