Fable III - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Millfields

1 - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Idź przed stację kolejki szynowej, a stamtąd ścieżką w kierunku jeziora [1] - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Idź przed stację kolejki szynowej, a stamtąd ścieżką w kierunku jeziora [1]. Przy drugiej przydrożnej pochodni skręć w prawo. Gnom będzie stał na jednej ze skał [2].

2 - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po zestrzeleniu ostatniego uciekiniera biegnij dalej wzdłuż ścieżki, aż dojdziesz do rozwidlenia dróg [1] - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po zestrzeleniu ostatniego uciekiniera biegnij dalej wzdłuż ścieżki, aż dojdziesz do rozwidlenia dróg [1]. Wybierz prawy szlak, a za kamiennym mostem lewy [2].

3 - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po prawej będziesz mijał stare ruiny [1] - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po prawej będziesz mijał stare ruiny [1]. Gnom wisi na jednym z kamiennych łuków [2].

4 - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy wyjdziesz z posiadłości Łupieżcy , idź na sam dół pobliskich schodów [1], a następnie skręć w prawo - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz z posiadłości Łupieżcy , idź na sam dół pobliskich schodów [1], a następnie skręć w prawo. Poszukiwany krasnal stoi w rogu ogrodzenia [2].

5 - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Idąc ze stacji kolejki szynowej w kierunku jeziora, będziesz mijał po lewej drewniany płot, a kawałek dalej drogowskaz z napisem Rynek Bowerstone [1] - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Idąc ze stacji kolejki szynowej w kierunku jeziora, będziesz mijał po lewej drewniany płot, a kawałek dalej drogowskaz z napisem Rynek Bowerstone [1]. Obok znaku skręć do lasu w prawo. Dojdziesz w ten sposób do Mokrej pieczary [2].

6 - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wejdź do środka i biegnąc prosto, uważnie przyglądaj się lewej stronie jaskini [1] - Gnomy (3) | Znajdźki w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium