Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Dom zachodzącego słońca

1 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Żeby dostać się do tej lokacji, biegnij do fortu w Mourningwood , a następnie opuść go przez bramę zza której nadchodziły upiory - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Żeby dostać się do tej lokacji, biegnij do fortu w Mourningwood , a następnie opuść go przez bramę zza której nadchodziły upiory. Dojdziesz w ten sposób na cmentarz [1]. Na jego końcu jest rozwidlenie dróg. Ścieżka w lewo prowadzi do poszukiwanej posiadłości [2].

 

"Niezwykły homunkulus barona von Orfena"

2 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Po dotarciu do lokacji, idź do altanki z rzeźbami po lewej stronie ogrodu [1] - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Po dotarciu do lokacji, idź do altanki z rzeźbami po lewej stronie ogrodu [1]. Stoją tam drewniane ławki, a na jednej z nich leży książka [2].

Dzielnica fabryczna Bowerstone

"Sławni mordercy: Terence Posture"

3 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Po wyjściu z kwatery głównej ruchu oporu, skręć w lewo i wejdź do pobliskiego baru [1] - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Po wyjściu z kwatery głównej ruchu oporu, skręć w lewo i wejdź do pobliskiego baru [1]. Na jednym ze stolików znajdziemy książkę [2].

"Niebezpieczeństwa: Proch strzelniczy"

4 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Zadanie poboczne Porwanie zaprowadzi cię do kryjówki gangu Nigela Ferrera [1] - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Zadanie poboczne "Porwanie" zaprowadzi cię do kryjówki gangu Nigela Ferrera [1]. Książka leży na jednym ze stolików w pierwszej sali [2].

Rynek Bowerstone

"Tyrania tyranów"

5 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Udaj się do pubu Kogut w koronie (centrum lokacji) [1], a następnie wejdź po schodach na pierwsze piętro - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Udaj się do pubu Kogut w koronie (centrum lokacji) [1], a następnie wejdź po schodach na pierwsze piętro. Książka leży na jednym ze stojących poza pokojami stolików [2].

"Zachłanna chciwość królów i ich sługusów"

6 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Przejdź na drugą stronę rzeki i biegnij w kierunku przejścia do Millfields - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Przejdź na drugą stronę rzeki i biegnij w kierunku przejścia do Millfields . Za otwartą bramą, po obu stronach drogi będą stały domki szeregowe [1]. Kup trzeci budynek z prawej, zwany Dom lalkarza [2]. Książkę znajdziesz na drugim piętrze posiadłości, leżącą w nogach łóżka.

Stare Bowerstone

"Niebezpieczeństwa: maszyny"

7 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Podczas bitwy o Albion , po rozmowie z Sabinem będziesz mijał ogrodzenie [1], za którym stoi rzeźba oraz wielkie drzewo - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Podczas bitwy o Albion , po rozmowie z Sabinem będziesz mijał ogrodzenie [1], za którym stoi rzeźba oraz wielkie drzewo. Skręć tam, żeby podnieść leżącą na monumencie książkę [2].

Ruchome Piaski

"Niebezpieczeństwa: Drabiny"

8 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
W jaskini, do której zaprowadzi cię zadanie Pustynna Gwiazda, idź cały czas prosto, aż do mostu na podziemnym jeziorze [1] - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

W jaskini, do której zaprowadzi cię zadanie "Pustynna Gwiazda", idź cały czas prosto, aż do mostu na podziemnym jeziorze [1]. Przejdź na drugą stronę, a następnie skręć w lewo. Książka leży na fragmencie balustrady [2].

Miasto Aurora

"Sławetne czyny barona Barnaby Beadle'a"

9 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Udaj się do świątyni i podejdź do głównego ołtarza [1] - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Udaj się do świątyni i podejdź do głównego ołtarza [1]. Książka leży na jego lewym skrzydle [2].

"Niebezpieczna książka dla chłopców, tom 1: Lotniarstwo"

10 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Od wejścia do Ruchomych Piasków idź cały czas prosto, aż do pierwszych zabudowań - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Od wejścia do Ruchomych Piasków idź cały czas prosto, aż do pierwszych zabudowań. Skręć później w lewo i przejdź pod dużym kamiennym łukiem [1]. Po lewej stronie stoi mała kapliczka, a na niej leży książka [2].

Zamek Bowerstone

"Alchemia i nieśmiertelność"

11 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się w zamku, wejdź na schody przed tobą, a następnie skręć w lewo [1] - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się w zamku, wejdź na schody przed tobą, a następnie skręć w lewo [1]. Dojdziesz w ten sposób do królewskiej sypialni. Z lewej jest mały pokoik, a na jednym ze stojących w nim łóżek leży poszukiwana książka [2].

Driftwood

Żeby odblokować tą lokację, należy wykonać zadanie "Renowacja". Most, który dzięki nam zostanie zbudowany, zaprowadzi nas do Driftwood .

"Niebezpieczeństwa: Obserwacja nieba z dala od siedlisk ludzkich"

12 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Po wykonania zadań Renowacja oraz Podaruj drewno Driftwood, udaj się na największą wyspę po lewej [1] - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Po wykonania zadań "Renowacja" oraz "Podaruj drewno Driftwood", udaj się na największą wyspę po lewej [1]. Tuż przy drodze znajdziesz wejście do kopalni [2].

13 - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry
Po wejściu do środka dobrze się rozejrzyj [1] - Książki z Brightwall (2) w Fable III | Książki z Brightwall - Fable III - poradnik do gry

Po wejściu do środka dobrze się rozejrzyj [1]. Księga będzie leżała na pobliskich skrzyniach [2].