Fable III - poradnik do gry

Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Zamek Bowerstone

1 - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Stojąc przed wejściem do Katakumb , obróć się w lewo i przejdź przez przejście w żywopłocie - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Stojąc przed wejściem do Katakumb , obróć się w lewo i przejdź przez przejście w żywopłocie. Kawałek dalej stoi posąg [1], a za nim unosi się w powietrzu srebrny klucz [2].

2 - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Drugi znajdziesz wewnątrz Katakumb - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Drugi znajdziesz wewnątrz Katakumb . Przejdź pod skrzydlatym posągiem i na pierwszym skrzyżowaniu skręć w lewo [1]. Tam właśnie ukryto kolejny skarb [2].

Dolina Mistpeak

3 - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy idąc z Obozu Mieszkańców w kierunku Brightwall , dojdziesz do granicy śniegu, uważnie przyglądaj się lewej stronie ścieżki - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy idąc z Obozu Mieszkańców w kierunku Brightwall , dojdziesz do granicy śniegu, uważnie przyglądaj się lewej stronie ścieżki. Będzie tam kamienny murek, a w nim szczelina. Przejdź przez nią. Znajdująca się tam ścieżka zaprowadzi cię do zamieszkałej przez wilki pieczary [1]. Na końcu jaskini znajdziesz pierwszy srebrny klucz [2].

4 - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po wyjściu z wspomnianej wyżej pieczary, zeskocz ze zbocza po lewej [1] - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po wyjściu z wspomnianej wyżej pieczary, zeskocz ze zbocza po lewej [1]. Za stertą ściętych drzew leży następny srebrny klucz [2].

5 - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Udaj się przed stację kolejki szynowej [1], a następnie skręć w prawo - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Udaj się przed stację kolejki szynowej [1], a następnie skręć w prawo. Znajdziesz w ten sposób górską ścieżkę, prowadzącą do srebrnego klucza [2].

6 - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Kolejny ukryto w Obozie najemników [1] - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Kolejny ukryto w Obozie najemników [1]. Leży pod wieżą obserwacyjną [2], stojąca niedaleko areny walki z Sakerem .

7 - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry
Będąc w Dziurze (lokacja pod stacją kolejki szynowej) idź cały czas prosto, aż do placu ze stojakami na beczki [1] - Srebrne Klucze (1) | Srebrne klucze w Fable III - Fable III - poradnik do gry

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium