Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Stary klucz

1 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Przesyłka specjalna - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Przesyłka specjalna

Idziemy do biblioteki w wiosce i rozmawiamy z Saulem [1], który poprosi nas eskortę. Jeżeli się zgodzimy, dostaniemy Klucz do Zakazanej Wiedzy [2].

2 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Chwytamy Saula za rękę [1] i ruszamy z nim do Relikwiarza - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Chwytamy Saula za rękę [1] i ruszamy z nim do Relikwiarza . Podążając cały czas po świetlistym szlaku i walcząc z napotkanymi upiorami, dotrzemy wreszcie do zamkniętych drzwi [2]. Otwieramy otrzymanym kluczem, a następnie kończymy zadanie.

Obecność zła

3 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Stary klucz - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Stary klucz

Po rozmowie z Saulem [1], otrzymamy od niego Klucz do jeszcze bardziej zakazanej wiedzy . Bierzemy go i ruszamy do Relikwiarza wypełnionego nowymi szkieletami. Za drzwiami do których zaprowadzi nas świetlisty szlak [1], czeka nas jeszcze więcej walki.

4 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy zabijemy wszystkie potwory [1], otwieramy skrzynię na końcu korytarza [2] i wracamy porozmawiać z Saulem - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy zabijemy wszystkie potwory [1], otwieramy skrzynię na końcu korytarza [2] i wracamy porozmawiać z Saulem . Najlepiej teleportować się do niego z Sanktuarium .

Pióro jest potężniejsze....

5 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Obecność zła - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Obecność zła

Po rozmowie z Samuelem , odblokowane zostaną znajdujące się w bibliotece stojaki na książki [1]. Musimy teraz odszukać porozrzucane po całym Albionie dzieła i odłożyć je na miejsce. Każda księga ma wyznaczony konkretny stojak, więc po odnalezieniu części kolekcji, podbiegamy do każdego, aż pojawi się odpowiednia opcja i wciskamy A [2]. Lokalizację wszystkich ksiąg znajdziecie w dalszej części poradnika.

Znaleźć "Księgę Tajemnic"

6 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Stary klucz - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Stary klucz

Po dostarczeniu pięciu woluminów , Samuel zleci nam szczególne zadanie. Chce żebyśmy odnaleźli "Księgę Tajemnic" . Znajdziemy ją w Mrożącej krew pieczarze w Dolinie Mistpeak . Żeby znaleźć jaskinię, idziemy na stację kolejki szynowej [1], a stamtąd ścieżką wzdłuż jeziora w kierunku Brightwall . Obok drugiego drogowskazu schodzimy w lewo do lasu, a za skrzynią ze skarbem znajdziemy wejście do pieczary [2].

7 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Księga leży w obozie bandytów, po drugiej stronie zamarzniętego jeziora [1] - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Księga leży w obozie bandytów, po drugiej stronie zamarzniętego jeziora [1]. Zaprowadzi nas tam świetlisty szlak [2]. Za dostarczenie zaginionego woluminu otrzymamy od Samuela 10 Pieczęci Gildii .

Znaleźć "Przywołanie Obserwatorów"

8 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Znaleźć Księgę Tajemnic - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Znaleźć "Księgę Tajemnic"

To zadanie otrzymamy po dostarczeniu do biblioteki 10 ksiąg . Naszym celem jest wolumin zatytułowany "Przywołanie Obserwatorów" , który znajdziemy w Stary Bowerstone . Teleportujemy się tam, a następnie idziemy po świetlistym szlaku do prowadzącego pod ziemię włazu [1]. Na końcu tunelu, w prawym rogu sali będzie unosić się żółty okrąg [2].

9 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy strzelimy w niego z broni palnej [1], zmieni swoją lokalizację oraz kolor - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy strzelimy w niego z broni palnej [1], zmieni swoją lokalizację oraz kolor. W niebieskie kule uderzamy bronią białą, a w czerwone czarami [2].

10 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Powtarzamy operację tak długo, aż okrąg przyczepi się do ściany, a jeden z regałów przesunie [1], ujawniając tajną skrytkę - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Powtarzamy operację tak długo, aż okrąg przyczepi się do ściany, a jeden z regałów przesunie [1], ujawniając tajną skrytkę. Znajdziemy w niej poszukiwaną księgę [2].

Znaleźć "Cierpienie zachodzącego słońca"

11 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Znaleźć Przywołanie Obserwatorów - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Znaleźć "Przywołanie Obserwatorów"

Po odłożeniu na miejsce 15 ksiąg , bibliotekarz poprosi nas odnalezienie książki ukrytej na cmentarzu w Mourningwoods . Udajemy się tam, idąc wzdłuż świetlistego szlaku [1]. Gdy będziemy na miejscu, zabijamy pojawiające się szkielety, czekamy aż pies znajdzie księgę i wykopujemy przedmiot [2].

Znaleźć "Wspomnienia Łupieżcy"

12 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Znaleźć Cierpienie zachodzącego słońca - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Znaleźć "Cierpienie zachodzącego słońca"

Gdy będziemy mieli 20 ksiąg , Samuel wyśle nas po kolejną, zakopaną w Ruchomych piaskach . Tak jak poprzednio, podążamy po świetlistym szlaku [1], zabijamy napotkanych przeciwników i wykopujemy skarb [2].

Znaleźć "Księga zagłady"

13 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Wymagania: Znaleźć Wspomnienia Łupieżcy - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Wymagania: Znaleźć "Wspomnienia Łupieżcy:

Po zebraniu 29 ksiąg rozmawiamy z Samuelem , który poprosi nas o odnalezienie ostatniego woluminu [1], ukrytego w pobliskim Relikwiarzu . Schodzimy więc pod ziemię i podążamy dalej po świetlistym szlaku [2].

14 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Dotrzemy w ten sposób do drzwi [1], które otwieramy otrzymanym od bibliotekarza kluczem - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Dotrzemy w ten sposób do drzwi [1], które otwieramy otrzymanym od bibliotekarza kluczem . Za nimi pokonujemy kilku przeciwników, podnosimy ostatnią księgę [2] i wracamy do Samuela .

Kłopotliwe małżeństwo

15 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po teleportowaniu się na miejsce, rozmawiamy z jednym z małżonków [1] i zgadzamy się uwieść drugą połówkę - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po teleportowaniu się na miejsce, rozmawiamy z jednym z małżonków [1] i zgadzamy się uwieść drugą "połówkę". Podchodzimy do mężczyzny i wciskamy A [2]. Po wykonaniu kilku gestów (wystarczy przytrzymać ponownie A) będziemy musieli zdobyć dla naszej ofiary rubin .

16 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Do sklepu z kamieniami szlachetnymi zaprowadzi nas świetlisty szlak [1] - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Do sklepu z kamieniami szlachetnymi zaprowadzi nas świetlisty szlak [1]. Kupujemy przedmiot za 250 sztuk złota [2] i wręczamy go mężczyźnie.

17 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Żeby go w sobie rozkochać, ponownie używamy kilku gestów [1], a następnie chwytamy za rękę i prowadzimy na pobliski most przed wejściem do wioski [2] - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Żeby go w sobie rozkochać, ponownie używamy kilku gestów [1], a następnie chwytamy za rękę i prowadzimy na pobliski most przed wejściem do wioski [2].

18 - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry
Całujemy tam naszą ofiarę i oświadczamy się - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry

Całujemy tam naszą ofiarę i oświadczamy się. Po powrocie do domu tego dziwnego małżeństwa mamy dwie możliwości [1]. Jeżeli nasz bohater jest dobry opuszczamy pokój [2], a jeżeli zły zabijamy jednego z współmałżonków.