Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Ciężar świata

1 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po wysłuchaniu Waltera i naszego nowego doradcy [1], możemy pójść do sali tronowej na pierwszą rozprawę [2] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po wysłuchaniu Waltera i naszego nowego doradcy [1], możemy pójść do sali tronowej na pierwszą rozprawę [2]. Zanim to jednak zrobimy warto skończyć wszystkie pozostałe zadania poboczne, znaleźć wszystkie klucze , gnomy itp. Ich lokalizację znajdziesz w dalszej części poradnika. Gdy skończymy, wracamy do zamku.

2 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Pierwsza decyzja będzie dotyczyć naszego brata, króla Logana [1] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Pierwsza decyzja będzie dotyczyć naszego brata, króla Logana [1]. Możemy go zabić lub ułaskawić. Niezależnie od podjętej decyzji, zostaniemy następnie przeniesieni na Drogę do Władzy , gdzie Teresa zdradzi nam, że za rok do Albionu dotrze ciemność [2]. Od naszych decyzji będzie zależeć ilość uratowanych ludzi. Jako tyran szybciej zdobędziemy pieniądze na odpowiednią armię, ale obywatele nas znienawidzą. Postępując jak dobry król, zyskamy uznanie poddanych, jednak żeby ich uratować, będziemy musieli wydać pieniądze z własnej kieszeni.

3 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Decyzję podejmiemy później, a na razie otwieramy bramę i dokonujemy ulepszeń [1] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Decyzję podejmiemy później, a na razie otwieramy bramę i dokonujemy ulepszeń [1]. Po wybraniu preferowanej przez nas broni [2], wracamy do zamku.

4 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Nasz nowy kamerdyner zaprowadzi nas do skarbca [1], gdzie będziemy musieli zdecydować o wysokości podatków - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Nasz nowy kamerdyner zaprowadzi nas do skarbca [1], gdzie będziemy musieli zdecydować o wysokości podatków. Decyzję podejmujemy zgodnie z naszym charakterem, pamiętając jednak, że obniżenie podatków spowoduje zniknięcie 400 tysięcy sztuk złota, które są już w skarbcu. Żeby uratować wszystkich ludzi, będziemy potrzebowali 6,5 miliona, więc warto się dobrze zastanowić przed dokonaniem wyboru [2].

5 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Jak skończymy, zostaniemy przeniesieni do Dzielnicy Fabrycznej [1], gdzie rozmawiamy z Łupieżcą i Page - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Jak skończymy, zostaniemy przeniesieni do Dzielnicy Fabrycznej [1], gdzie rozmawiamy z Łupieżcą i Page . Czeka nas kolejna decyzja. Możemy zgodzić się na propozycję Łupieżcy i zyskać 500,000 lub zbudować szkołę, wydając 200,000 [2].

6 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po wybraniu odpowiedniej opcji, wracamy do zamku [1] zdecydować o losach Starego Bowerstone [2] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po wybraniu odpowiedniej opcji, wracamy do zamku [1] zdecydować o losach Starego Bowerstone [2].

7 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy skończymy, zostaniemy przeniesieni do skarbca kilka dni później - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy skończymy, zostaniemy przeniesieni do skarbca kilka dni później. Tym razem możemy zwiększyć, zachować lub zmniejszyć ilość pieniędzy wydawanych na straż miejską, zyskując lub tracąc kolejne pieniądze. Otrzymamy również nowy harmonogram.

1.Zdecyduj o zmianie wystroju pałacu.

2.Zdecyduj o statusie Aurory .

3.Wyrusz w podróż pełną przygód i odkryć.

8 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po podjęciu dwóch kolejnych decyzji [1], wyruszamy do Aurory , żeby wykonać zadanie Pustynna Gwiazda - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po podjęciu dwóch kolejnych decyzji [1], wyruszamy do Aurory , żeby wykonać zadanie "Pustynna Gwiazda". Świetlisty szlak zaprowadzi nas do lokacji zwanej Ruchome Piaski [2].

9 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Idąc dalej wzdłuż wskazywanej ścieżki, pokonujemy napotkanych przeciwników [1], a następnie wchodzimy do poszukiwanej jaskini [2] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Idąc dalej wzdłuż wskazywanej ścieżki, pokonujemy napotkanych przeciwników [1], a następnie wchodzimy do poszukiwanej jaskini [2]. Wewnątrz czekają nas kolejne walki. Przeciwko spotkanym tam przeciwnikom bardzo dobrze sprawdza się połączenie czarów Ostrza oraz Wir . Jeżeli mamy maksymalny poziom magii, zaklęcie obszarowe powinno błyskawicznie zabijać wszystko co stanie na naszej drodze.

10 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po krótkim marszu dojdziemy do mostu nad małym podziemnym jeziorkiem [1] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po krótkim marszu dojdziemy do mostu nad małym podziemnym jeziorkiem [1]. Przechodzimy na drugą stronę, a następnie wspinamy się na schody w podtopionej oazie. Dotrzemy w ten sposób do dużej sali, w której leży poszukiwany diament [2].

11 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Gdy go podniesiemy [1], zaatakuje nas armia przeciwników, więc błyskawicznie zaczynamy ładować czar obszarowy - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Gdy go podniesiemy [1], zaatakuje nas armia przeciwników, więc błyskawicznie zaczynamy ładować czar obszarowy. Używamy go 5-6 razy, aż wszyscy wrogowie zginą i opuszczamy jaskinię [2]. Po drodze pojawią się jeszcze kolejni wrogowie, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przebiec obok nich bez walki.

12 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Znalazłszy się na zewnątrz [1], używamy mapy i wracamy do naszego lokaja [2] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Znalazłszy się na zewnątrz [1], używamy mapy i wracamy do naszego lokaja [2]. Okaże się, że kamień wart jest 700,000 sztuk złota. Pieniądze możemy wziąć dla siebie lub przekazać do skarbca.

13 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Tym razem dzień zaczniemy od zdecydowania o polityce rodzinnej [1] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Tym razem dzień zaczniemy od zdecydowania o polityce rodzinnej [1]. Możemy przywrócić becikowe, tracąc 200,000, wprowadzić grzywnę za zbyt dużą ilość dzieci, zyskując w ten sposób 200,000 lub zachować dekrety Logana . Otrzymamy również nowy harmonogram [2].

1.Rozważ propozycję renowacji schroniska i sierocińca w Bowerstone .

2.Rozważ propozycję rozwiązania problemu nadmiernej ilości ścieków w Dzielnicy Fabrycznej Bowerstone .

3.Spotkaj się z Page .

14 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Po podjęciu decyzji dotyczących królestwa [1], udajemy się do dawnej siedziby ruchu oporu w Dzielnicy Fabrycznej Bowerstone , żeby spotkać się tam z Page [2] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Po podjęciu decyzji dotyczących królestwa [1], udajemy się do dawnej siedziby ruchu oporu w Dzielnicy Fabrycznej Bowerstone , żeby spotkać się tam z Page [2]. Nasz wspólniczka zleci nam zadanie "Wina i kara", za którego wykonanie otrzymamy 50 Pieczęci Gildii .

15 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Pierwszy etap misji polega na powstrzymaniu kradzieży w pubie na Rynku Bowerstone - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Pierwszy etap misji polega na powstrzymaniu kradzieży w pubie na Rynku Bowerstone . Przenosimy się tam, zabijamy ukrytych w środku zbirów [1] i podnosimy Instrukcję Nigela Farreta oraz klucz do kryjówki [2].

16 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
Dowiemy się z niej gdzie ukrywa się przywódca bandy - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

Dowiemy się z niej gdzie ukrywa się przywódca bandy. Świetlisty szlak zaprowadzi nas do drzwi pod mostem [1]. Otwieramy je i wchodzimy do środka [2].

17 - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry
W dużej sali, po krótkiej rozmowie z szefem bandy [1], zostaniemy zaatakowani przez armię zbirów [2] - Ciężar świata (1) | Opis przejścia Fable III - Fable III - poradnik do gry

W dużej sali, po krótkiej rozmowie z szefem bandy [1], zostaniemy zaatakowani przez armię zbirów [2]. Zabijamy ją 2-3 czarami obszarowymi i ruszamy dalej w lewo.