Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Whispered World - poradnik do gry

The Whispered World - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział trzeci - Asgil (1) poradnik The Whispered World

Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019

Rozdział trzeci - Asgil

Przebudziwszy Kalidę, Sadwick dociera z jej pomocą na dziwaczną skałę, z której w oddali widać królewski zamek. Jednak jest on bardzo daleko, tak więc na razie nie pozostaje nic innego, jak rozejrzeć się wokół.

Otwórz bramę

1 - Rozdział trzeci - Asgil (1) - The Whispered World - poradnik do gry
Nie masz innej drogi niż brama po prawej - Rozdział trzeci - Asgil (1) - The Whispered World - poradnik do gry

Nie masz innej drogi niż brama po prawej. Ta jednak jest zamknięta. Przyjrzyj się jej - zamiast zamka widnieje na niej rysunek czaszki, który jest kluczem do jej otwarcia. Zabierz leżący na zapadni przed bramą kamień.

Przejdź w lewo, do miejsca, gdzie przy chińskim lampionie widnieje szereg patyków (kurków). To panel sterujący otwarciem bramy. Zauważ, że w momencie przemieszczania się Sadwicka z prawej strony na lewą, coś, co wyglądało jak poszarpana kanciasta skałka (w dole ekranu), rozsunęło się na klika części. Musisz tak zadziałać kurkami, by owe części złożyły się, dając kształt czaszki - z dwoma oczodołami, zarysem nosa i zębami. Sęk w tym, że nie widać tego od razu - by przekonać się, jaki skutek przyniosło przesunięcie danego kurka, musisz za każdym razem przejść w prawo pod samą bramę (wówczas części ruchomej skałki schodzą się i można zobaczyć, co przedstawiają).

By uzyskać kształt czaszki, trzeba przesunąć drugi i ostatni kurek w lewo (nieruszane kurki ustawione są prosto lub nieco w prawo, jeden klik przesuwa je w lewo, drugi przywraca do pozycji wyjściowej) - Rozdział trzeci - Asgil (1) - The Whispered World - poradnik do gry

By uzyskać kształt czaszki, trzeba przesunąć drugi i ostatni kurek w lewo (nieruszane kurki ustawione są prosto lub nieco w prawo, jeden klik przesuwa je w lewo, drugi przywraca do pozycji wyjściowej).

Następnie przejdź w prawo i stań na zapadni, z której przed chwilą podnosiłeś kamień - Rozdział trzeci - Asgil (1) - The Whispered World - poradnik do gry

Następnie przejdź w prawo i stań na zapadni, z której przed chwilą podnosiłeś kamień. Jeśli prawidłowo przesunąłeś kurki - brama stanie otworem. Oczywiście - sprawdź, co znajduje się za nią. Tak wejdziesz na terytorium Asgili.

Unieszkodliw strażnika

Rozejrzyj się po jaskini, w której jesteś - jak widzisz - w dole stoi strażnik. Oczywiste jest, że nie możesz przejść dalej, dopóki on tam sterczy.

2 - Rozdział trzeci - Asgil (1) - The Whispered World - poradnik do gry
By się go pozbyć, potrzebujesz kamienia (który już masz) i sznurka (który zaraz zdobędziesz) - Rozdział trzeci - Asgil (1) - The Whispered World - poradnik do gry

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie