Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 14 maja 2002, 09:51

autor: Krzysztof Mielnik

Duke Nukem: Manhattan Project - przed premierą - Strona 2

W Duke Nukem: Manhattan Project cofamy się nieco w czasie, do momentu gdy pewne tajemnicze osoby postanowiły odkryć nowe źródło radioaktywnej energii, gdy Duke zajęty był walką z obcymi najeźdźcami.

Same maszkary standardowo już dzielą się na podgrupy. Do pierwszej należą PigCops, czyli wieprzowaci stróże równie wieprzowatego prawa. Mechaniczne wieprzowinki z pejczami dzierżonymi w lateksowych rękawiczkach zwane Fem-Mechs, a których jedynym celem jest uchwycenie nas między swe...ekhm, oczy, stanowią drugą grupkę. Trzecią z kolei tworzą Gator-Oids, czyli zmutowane aligatory zintegrowane ze swoimi Uzi niczym przestarzała karta graficzna z najlepszą płytą główną dostępne po „promocyjnej” cenie w najbliższym hipermarkecie ;> Ostatecznym bossem okaże się zaś Mech Morphix. Wszyscy oni przyprawieni odrobiną niezapowiedzianych jeszcze kreatur już teraz gwarantują nam co najmniej nielichą wyżynkę!

Scenerię tej odsłony Duke’a stanowić będą – na co zresztą wskazuje sam tytuł – okolice Manhattanu. Ganiając po opuszczonych stacjach metra, korytarzach, pokojach, kanałach wentylacyjnych i wreszcie dachach tamtejszych drapaczy chmur - niestety, z wyłączeniem niesławnego World Trade Center - z całym arsenałem pochowanym w rękawach powinniśmy więc poczuć się jak królowie świata!

Cóż powiedzieć... w trwającym kolejny rok oczekiwaniu na „właściwego” Nukema, który już chyba „Forever” pozostanie sennym widziadłem milionów graczy całego świata, niespodzianka w postaci „DN:MP” cieszy ogromnie. Radość ta powinna być jeszcze większa, kiedy weźmiemy pod uwagę fakt, iż na miesiąc przed premierą wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że gra ta nie okaże się tylko efekciarską „zapchajdziurą”, ale bardzo wartościową pozycją – i wszystko to pomimo, iż do pozbawionej stresu zabawy z nią wystarczyć powinien nam komp z PII 350 i zaledwie 64 MB pamięci na pokładzie!

Polskim wydaniem, które uraczyć ma nas rodzimymi podpisami pod oryginalnymi kwestiami z gry oraz dołączoną doń koszulką, zajmie się LEM. Pozostaje nam mieć jedynie nadzieję, że dystrybutor ten nie tylko podoła zamierzonym zadaniom, ale i nie każe wydać nam za grę równowartości bliskiej średniej krajowej :P

Bakterria

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.