Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 17 października 2001, 11:49

autor: Fajek

Rally Trophy - przedpremierowy test - Strona 2

Rally Trophy to wyścigi samochodowe w których możemy zasiąść za kierownicą takich klasycznych sportowych aut jak: Ford Cortina, Fiat 600 Abarth, Mini Cooper i ścigać się po malowniczych trasach umiejscowionych między innymi w Rosji, Finlandii i Szwajcarii

Przeczytaj recenzję Rally Trophy - recenzja gry

Aby utrzymać się na trasie w moim Fordzie Cortinie musiałem nauczyć się prowadzenia takiego samochodu w zasadzie od nowa. Jednak gdy już nam się to uda, wrażenia z jazdy są wprost niesamowite. Jeśli do tego dodać kierownicę z Force Feedbackiem, realizm jazdy jest naprawdę wysoki. Pod kołami czuć każdy kamień i nie tylko dzięki technologii FF ale za sprawą reakcji samochodu na wszystkie zmiany podłoża, nierówności i przeszkody. Jak już wspomniałem, należy się przyzwyczaić do napędu na tylną oś, gdyż bez tego przechodzenie zakrętów ślizgiem nie będzie łatwe.

Wnętrze samochodu jest wykonane bardzo sugestywnie i ma się wrażenie przebywania w prawdziwym pojeździe. Gdy np. jedziemy z dużą prędkością po nierównym terenie, głowa naszego kierowcy porusza się w górę i w dół czasami tracąc z pola widzenia trasę. Wszystko z myślą o realistycznych odczuciach. Jakież było moje zdziwienie w momencie gdy zahaczyłem bokiem o drzewo i na mojej szybie pojawiły się pęknięcia, dość skutecznie ograniczające widoczność! Wspaniałe! Cudowne! Tego właśnie mi brakowało w wielu grach rajdowych, gdzie pomimo rozbicia przedniej szyby nie było na niej nawet zadrapania od strony kierowcy. W Rally Trophy będziemy musieli naprawdę uważać na przeszkody.

Samochody dostępne w grze są rewelacyjnie wymodelowane. Dbałoś o szczegóły zdumiewa i cieszy oko. Odblaski na masce i w zderzakach utwierdzają nas w przekonaniu, że ta gra naprawdę jest piękna. Posiada wprawdzie kilka drobnych niedociągnięć, jednak są to przypadłości beta wersji. Zachęcam do własnej oceny tej gry, gdyż właśnie pojawiło się demo Rally Trophy, które możecie ściągnąć ze stron naszego serwisu. Wystarczy kliknąć tutaj.

Na koniec jeśli mógłbym coś zasugerować: „Panowie z Codemasters, postarajcie się aby Colin McRae Rally 3.0 był naprawdę niesamowity bo w innym wypadku, pokonanie Rally Trophy może być niewykonalne”.

FAJEK

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Przed premierą

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!