Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 8 października 2007, 09:32

autor: Michał Basta

Fracture - przed premierą - Strona 3

Fracture to czwarty projekt Day:1:Studios mającego na koncie serię MechAssault oraz konwersję F.E.A.R. na konsole. Ich najnowszy tytuł to gra akcji ukazana w trzeciej osobie, gdzie ogromną rolę będzie odgrywać możliwość deformacji terenu.

Przeczytaj recenzję Fracture - recenzja gry

Niestety w chwili obecnej nie wiadomo, jak długa ma być kampania dla jednego gracza oraz jakie tryby znajdą się w multiplayerze. W grze wieloosobowej będzie mogło jednocześnie zmierzyć się do szesnastu graczy. Jedni staną po stronie Atlantic Alliance, drudzy po stronie Republic of Pacific. Wybór nie jest bez znaczenia, ponieważ walczące strony mają nie różnić się li tylko wyglądem, ale także możliwościami. Rozgrywka wieloosobowa powinna zaoferować całą masę różnorodnych rozwiązań taktycznych związanych z deformacją terenu. Pozostaje mieć tylko nadzieję, że autorzy przyłożą się do tworzenia map, na których będą prowadzone pojedynki, ponieważ będzie to kluczowe dla przebiegu rozgrywki.

Eksplozji w grze nie zabraknie na pewno.

Pod względem graficznym Fracture zapowiada się całkiem nieźle. Dostępne screeny oraz trailery skupiają się przede wszystkim na efektach modyfikacji terenu i trzeba przyznać, że prezentują się one wyśmienicie. Animacje podnoszenia się ziemi lub wiru wciągającego okoliczne przedmioty chciałoby się oglądać cały czas. Podobnie wygląda sprawa z postaciami, szczególnie tymi, na które oddziałują modyfikacje terenu. W trakcie przygody zwiedzimy sporą liczbę znanych miejsc z charakterystycznymi dla nich elementami. Na razie twórcy ujawnili tylko jedną lokację – San Francisco ze słynnym mostem Golden Gate. Równie dobrze zapowiada się oprawa muzyczna, dobrze oddająca wielkość epickich pojedynków.

Fracture zapowiada się na porządną grę akcji z możliwością ingerowania w teren na niespotykaną dotąd skalę. W chwili obecnej wszystko wygląda bardzo obiecująco i pozostaje mieć nadzieję, że produkt finalny oczekiwań nie zawiedzie. Pozycja z Day:1:Studios jest tworzona z myślą o Xboksie 360 oraz Playstation 3. Data premiery nie została jeszcze ogłoszona, wiadomo tylko, że ma ona mieć miejsce w lecie przyszłego roku.

Michał „Wolfen” Basta

NADZIEJE:

  • możliwość deformacji terenu oraz korzyści jakie z tego płyną;
  • bronie z ciekawymi trybami strzelania;
  • oprawa graficzna.

OBAWY:

  • oby umiejętności głównego bohatera nie nudziły się zbyt prędko.
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.