Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 27 lutego 2001, 13:33

autor: Karol Papała

SimsVille - przed premierą - Strona 3

Simsy zamieszkały w SimCity - tak można by podsumować tę najnowszą produkcję firmy Maxis. Czy w SimsVille uda się połączyć najlepsze elementy tych gier, czy też skumulują się ich (nieliczne zresztą) wady? Z naszej zapowiedzi dowiecie się więcej.

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

Jaka jest w tym nasza rola?

Z pewnością zapytacie, w jaki sposób będziemy sterować mieszkańcami. W The Sims niektórzy mieli problemy z opanowaniem kilku osób, a jak będzie w tym wypadku? Otóż w SimsVille, opcja kontrolowania poczynań mieszkańców, została wyłączona! Niestety możemy zapomnieć o jakimkolwiek sterowaniu naszymi ulubieńcami - silnik gry tego nie przewiduje. Nasza funkcja będzie się ograniczać wyłącznie do pomagania naszym Simkom w jak najłatwiejszym osiągnięciu sukcesu, czy też szybkim zawarciu związku małżeńskiego. Z pewnością jednych to ucieszy, a innych zdenerwuje, ale SimsVille będzie polegać na obserwowaniu i śledzeniu ważnych poczynać w życiu naszych Simków. Decyzja ta pozostaje wielce dyskusyjna...

Rodziny (które będziemy mogli importować z gry The Sims) będą jednak przybierały najróżniejszy charakter, a niektórzy członkowie będą niezłymi gagatkami - tak więc nie można powiedzieć, że gra będzie nudna i nieciekawa. Nie można także zapomnieć o takich elementach jak środek transportu familii – wielodzietne rodziny w swoich garażach będą trzymały większe pojazdy, a samotnik czy dwójka przyjaciół będzie posługiwać się malutkim i przyjemnym samochodem osobowym.

A jak to będzie wyglądać?

Ze strony graficznej rozgrywka została lekko zmieniona. Gra będzie wykorzystywać pełną grafikę 3D, jednak możemy zapomnieć o jakimkolwiek obrocie kamerą (tak jak to miało miejsce w przypadku The Sims i SimCity 3000). Inne innowacje graficzne nie zostały wprowadzone lub po prostu do informacji publicznej zostaną podane później. Jednak jak wynika ze zdjęć i pierwszych zapowiedzi, w SimsVille możemy się spodziewać niesamowitych efektów specjalnych i zaskakujących rozwiązań graficznych, a grafika 3D wraz z izometrycznym rzutem na pole akcji ma sprawiać bardzo miłe i przyjemne wrażenie...

Słowo zachęty...

Najnowsza symulacja firmy Maxis zapowiada się naprawdę gorąco. Wiele możliwości, wspaniała grafika i nieskończona liczba opcji przemawiają za SimsVille wystarczająco mocno, aby nabyć tę grę już po ukazaniu się na półkach sklepowych. Więc jeżeli możesz siebie uważać za wielkiego fana gier symulacyjnych oraz The Sims i SimCity 3000 spełniło Twoje oczekiwania, to z pewnością musisz nabyć ten tytuł.

Karol "Terf Caednom" Papała

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.