Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 24 stycznia 2001, 12:15

autor: Grzegorz Bronikowski

Icewind Dale: Serce Zimy - przed premierą - Strona 2

Kolejne przygody dzielnej drużyny poszukiwaczy przygód przemierzającej skute lodem, niegościnne obszary Doliny Lodowego Wichru. Hordy barbarzyńców zagrażają całej cywilizowanej Północy !!! Czas wyruszyć na spotkanie wroga.

„Icewind Dale: Heart of Winter” oprócz nowych zadań do wykonania i nowych lokacji do odwiedzenia, dostarczy nam także wiele nowych czarów (w tym dużo wysokopoziomowych) dostępnych dla druidów, magów i kapłanów – ma ich być około 60, kolejne krocie magicznych przedmiotów i broni – ponad 80. Przyjdzie nam zmierzyć się z szeregiem nowych potężnych potworów (m. in. z osławionymi polarnymi robakami). Dodatek udostępni nam wiele nowych umiejętności dla przedstawicieli różnych klas: barda, paladyna, złodzieja, łowcy i druida. Przykładowo nowe umiejętności i zaklęcia druidzkie sprawią, że z niezbyt dotychczas przydatnego leśnego kapłana stanie się on na prawdę potężnym i ważnym elementem pożądanym w każdej drużynie bardzo efektywnym w działaniu na lodowym polu walki.

Poprawione zostanie działanie także wielu czarów z oryginalnej gry. Również i starzy przeciwnicy okażą się o wiele bardziej groźniejsi („...towarzysze zewrzyjmy szeregi nadchodzi Yeti...” :-). „Icewind Dale: Heart of Winter” podniesie do 2,9 mln limit doświadczenia – co to oznacz chyba nie trzeba tłumaczyć. Nasi bohaterowie zostaną wyposażeni w dodatkowe schowki na klejnoty i zwoje. Elementy które pojawiły się jako nowum w Bladur’s Gate 2.

Ze spraw technicznych należy wspomnieć, że dodatek umożliwi nam grę w rozdzielczości 800x600 (nie tylko w nowych lokacjach, ale na całym obszarze dostępnym w oryginalnej grze). „Icewind Dale: Heart of Winter” oczywiście będzie wymagał do uruchomienia zainstalowanej gry oryginalnej. Otrzymamy możliwość ukrycia interface i grania w trybie full screen. W grze będą dodane nowe modele kobiet gnomów i kobiet krasnoludów (kobieta z brodą ?!! musze to zobaczyć !!! :-). Wymagania sprzętowe prawdopodobnie utrzymane będą na poziomie wymagań „Baldurs Gate 2”, możliwe będzie granie z użyciem akceleracji 3D (... hmm pożyjemy zobaczymy...).

Tak więc dzięki „Icewind Dale: Heart of Winter” wszyscy miłośnicy „lodowych klimatów” oraz radosnej i łatwej wersji AD&D będą się mogli wybrać „na narty” do Doliny Lodowego Wichru, zrelaksować się w jednej z karczm Lonelywood, dla utrzymania formy zabić trochę potworów i w końcu po raz kolejny spełnić powinność każdego szanującego się bohatera – czyli uratować świat przed hordami zła. Myślę, że „Icewind Dale: Heart of Winter” będzie obowiązkową pozycją dla fanów „Icewind Dale”.

Popełnił: Mithnar

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.