Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Cyberpunk 2077 Przed premierą

Przed premierą 13 czerwca 2018, 12:00

autor: Michał Mańka

Najczęściej mainstream, od święta dobre indie. PC-towy beton z dodatkiem konsoli.

Widzieliśmy gameplay gry Cyberpunk 2077 – godzina w Night City

Przez godzinę oglądaliśmy demo Cyberpunka 2077 – widzieliśmy neony, mrok i dynamiczne strzelaniny. Nowa gra CD Projektu RED prezentuje się świetnie, a świat pokazywany z perspektywy bohatera i szybka rozgrywka czynią z niej efektowne FPS RPG.

Zapowiadana premiera gry: 2020.

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

Widziałem rzeczy, w które wy, ludzie, nigdy byście nie uwierzyli.

Płonące statki podczas ataku w Pasie Oriona.

I demo gry Cyberpunk 2077.

Nadszedł moment, na który czekaliśmy tyle lat. CD Projekt RED jest gotowy zaprezentować to, co zajmowało studiu czas od ukończenia Wiedźmina 3. Odbiór trailera pokazanego na konferencji Microsoftu był przeważnie pozytywny, choć niektórzy mówili, że Cyberpunk to wcale nie taki cyberpunk, na jaki czekaliśmy. Widzieliśmy jednak grę w akcji, rozmawialiśmy z deweloperami i chętnie podzielimy się z Wami wszystkim, czego udało się nam dowiedzieć.

CO WIDZIELIŚMY?

Widzieliśmy gameplay gry Cyberpunk 2077 – godzina w Night City - ilustracja #1

Prezentacja Cyberpunka 2077, którą obejrzeliśmy na E3, to 50-minutowe demo ogrywane na żywo przez dewelopera. W tekście skupię się przede wszystkim na mniej lub bardziej szczegółowych informacjach dotyczących rozgrywki i rządzących grą mechanik. Jeśli jednak jesteście ciekawi fabuły wspomnianego dema, odpowiednią ramkę znajdziecie na samym końcu tego tekstu.

CYBERPUNK 2077 W SKRÓCIE:
  • Gatunek: FPS RPG
  • Miejsce akcji: fikcyjne miasto Night City, złożone z sześciu stref
  • Główny bohater: solo (najemnik) o imieniu V. Gracz będzie mógł wybrać płeć i stworzyć wygląd bohatera.
  • Pojazdy: do wyboru samochód albo motocykl
  • Data premiery: Nieznana. Typujemy 2020
  • Producent: CD Projekt RED

Akcja Cyberpunka 2077 toczy się w Night City w północnej Kalifornii, zupełnie jak w przypadku papierowego RPG Cyberpunk 2020. To miasto składające się z sześciu zróżnicowanych dystryktów: najbardziej reprezentatywnego centrum (City Center), pełnego imigrantów Watson, nastawionego na ciężko pracujących bogaczy Westbrook czy zamieszkałego głównie przez Latynosów Heywood; listę uzupełnia Pacifica, będąca polem starć gangów, i Santo Domingo, zapewniające miastu dostawy energii.

Night City jest jednym ogromnym obszarem, w którym nie uświadczymy żadnych ekranów ładowania. Nasze zwiedzanie nie ograniczy się do poziomu ziemi. Odwiedzimy także wiele megastruktur, w tym choćby tę, w której mieszka główny bohater/bohaterka – V. Po mieście będziemy podróżować samochodem lub motocyklem. Okolica nie zawsze okaże się przyjazna i czasem trzeba będzie sięgnąć po broń, nie puszczając kierownicy. Jak więc widzicie, zamiast jednego konia dostaniemy ich kilkaset – nawet jeśli będą mechaniczne.

RPG czy FPS?

Widzieliśmy gameplay gry Cyberpunk 2077 – godzina w Night City - ilustracja #2

Polskie wydanie podręcznika do Cyberpunka 2020.

Wiemy już, dokąd zabierają nas tym razem „Redzi”, ale czas najwyższy powiedzieć, czym ta gra w ogóle jest. To pełnoprawne RPG wyrosłe z papierowego systemu przygotowanego przez Mike’a Pondsmitha. Znajdziemy tu przede wszystkim angażującą historię, masę wyborów, alternatywne rozwiązania zadań, a także statystyki i rozwój postaci. Jednocześnie jest to pierwszoosobowa strzelanka – ale nie w stylu Call of Duty czy Wolfensteina. Pójdźcie myślami bardziej w stronę klimatu i historii opowiadanej podobnie jak w Deus Ex, tyle że z mechaniką walki przypominającą coś pomiędzy Titanfallem a Borderlandsami. Zdaję sobie sprawę, że taka kombinacja może być trudna do wyobrażenia, więc pozwolę sobie teraz wejść bardziej w detale i skupić się na obu gatunkowych częściach składowych.

Rozgrywkę rozpoczynamy od stworzenia własnej postaci. Dostępny w Cyberpunku kreator pozwala na dostosowanie płci, a także wyglądu – i to w bardzo szczegółowy sposób. Do tego trzeba naszemu awatarowi wybrać odpowiednią przeszłość, która spowodowała, że jest dziś osobą o danym charakterze i z konkretnym bagażem doświadczeń. Ostatnim elementem są oczywiście statystyki, na które składają się: siła, wytrzymałość, refleks, umiejętności techniczne, inteligencja oraz coś, co nazwane jest „cool” – zakładam, że w jakiś sposób odnosi się do charyzmy postaci w świecie gry. To zresztą statystyka wzięta bezpośrednio z podręcznika do klasycznego Cyberpunka 2020, gdzie oznaczała umiejętność zachowania przez postać zimnej krew w stresujących sytuacjach.

A CO Z GRAFĄ?

No dobra, a co z jakością oprawy graficznej Cyberpunka? W trailerze widnieje informacja, że materiał ten powstał na silniku gry. Jak to jednak bywa w przypadku takich zajawek, jest to odrobinę podkoloryzowana wersja tego, jak prezentuje się właściwy gameplay (pamiętajcie: game engine footage to nie to samo co in-game footage). Nie należy się jednak obawiać o jakość grafiki – całość przedstawia się bardzo dobrze, wnętrza są pięknie doświetlone i cieniowane, a kule, którymi nie trafimy w przeciwnika, czynią trochę zniszczenia w okolicy.

Animacje postaci wyglądają solidnie, a naprawdę liczny tłum na ulicach nie sprawia wrażenia nijakiej masy – w końcu wszystko jest teraz dużo bardziej „osobiste”, kiedy patrzymy na świat z perspektywy pierwszej osoby, i wymaga dopracowania w najdrobniejszych szczegółach. A przy tym gra nie wydaje się być poza zasięgiem możliwości współczesnego sprzętu, choć na pewno będzie mieć dość konkretne wymagania, by podołać wizji tak wielkiego, żyjącego miasta. Styl artystyczny trailera jest reprezentatywny dla jakości gameplayu, choć działa tu taka sama zasada jak w przypadku sytuacji „zdjęcie profilowe vs rzeczywistość”.

Wspomniane wyżej statystyki będą mieć oczywiście wpływ na to, co możemy zrobić w trakcie przygody. Wysoka biegłość techniczna przyda się przy obchodzeniu mechanicznych zabezpieczeń w lokacjach, a także pomoże w hakowaniu elektroniki. A skoro w świecie przyszłości wszystko jest skomputeryzowane, możliwości będą ogromne.

No dobrze, ale po co nam kreator postaci, skoro przez cały czas będziemy oglądać świat oczami bohatera? O ile jednak rozgrywka pokazywana jest wyłącznie w widoku FPP, tak już w trakcie cut-scenek kamera zmienia położenie i pozwala obserwować naszego bohatera z innych perspektyw. Do tego należy dołożyć model postaci widziany na ekranie ekwipunku, gdzie z pewnością spędzimy sporo czasu na przyglądaniu się nowej kurtce z podbitymi statystykami. Widok typowo trzecioosobowy pojawia się jedynie w przypadku prowadzenia pojazdu. Wówczas możemy dowolnie przełączać się między perspektywą zza kierownicy i spoza samochodu.

Brud, brutalność i intrygi

Dialogi, tak potrzebne w grach fabularnych, zrealizowano inaczej niż w Wiedźminie 3. Nasza postać może w trakcie rozmów rozglądać się, a także poruszać po pewnym obszarze. Konwersacje sprawiają wrażenie znacznie bardziej płynnych i naturalnych, dzięki czemu nie czujemy się wyrwani z tego świata na czas ich trwania. Jasne, są również sytuacje, w których to gra steruje naszym awatarem, by pokazać scenę w zaplanowany sposób, ale znacznie częściej będziemy prowadzić „swobodny” dialog.

Studio CD Projekt RED zapewnia, że questy w Cyberpunku 2077 da się przechodzić na różne sposoby – czasem alternatywne rozwiązania mogą być skrajnie od siebie różne. To od nas zależy, czy zdecydujemy się na wparowanie do zajętego przez gang magazynu z odbezpieczoną bronią i będziemy liczyć na nasze umiejętności, czy też wejdziemy w układ z szemranym przedstawicielem megakorporacji, w każdej chwili będąc narażonym na zdradę i zostanie wykorzystanym. Niezależnie od naszej decyzji warto będzie zapoznać się z dostępnym opcjami, a także dowiedzieć jak najwięcej na temat celu zadania, osób z nim związanych czy potencjalnych zagrożeń. W Night City i tak każdy ruch jest ryzykowny, a z poprzednich dokonań „Redów” wiemy, że to nie czerń i biel, a odcienie szarości dominują w snutych przez nich historiach.

Cyberpunk 2077 nie opowie o ratowaniu świata – raczej skupi się na przetrwaniu i walce V o większe znaczenie w dystopicznym uniwersum. Oznacza to, że niejeden raz zetkniemy się z bardzo przyziemnymi, ulicznymi problemami, a także wplączemy w intrygi na najwyższych szczeblach rozgrywek politycznych. Całość opatrzona jest stylem, w którym CDP się specjalizuje: jest mrocznie, jest dojrzale i bez zbędnego słodzenia. W grze nagość nie będzie tematem tabu, a języka naszych postaci nikt nie zamierza cenzurować. Nie ma tu poprawności politycznej, zamiast tego jest brutalna rzeczywistość.

A GDZIE GADŻETY?

Widzieliśmy gameplay gry Cyberpunk 2077 – godzina w Night City - ilustracja #5

Każda gra RPG musi posiadać swój ekran ekwipunku i nie inaczej rzecz ma się w przypadku Cyberpunka. Moją uwagę zwróciła jednak scena w mieszkaniu V, podczas której przed wyjściem wybraliśmy z domowej zbrojowni interesującą nas broń, a także zdecydowaliśmy się na jedną z kurtek wiszących w szafie. Mam nadzieję, że takie interakcje będą pojawiać się częściej, budując namacalność świata.

Jak oceniasz Cyberpunka 2077 po pierwszych informacjach?

74,5%

To będzie świetna gra

22%

Na razie jest za wcześnie, żeby cokolwiek oceniać

3,5%

Nie podoba mi się kierunek, w którym idzie CD Projekt

Brud, neony, augmentacje – Cyberpunk 2077 wygląda oszałamiająco
Brud, neony, augmentacje – Cyberpunk 2077 wygląda oszałamiająco

Przed premierą

Nadchodzące dzieło CD Projektu RED najpierw wstrząsnęło E3, a teraz podbiło gamescom. Pokaz Cyberpunka 2077 w Kolonii tylko utwierdza w przekonaniu, że to projekt o gigantycznej skali, niesamowitym potencjale i fenomenalnej stylistyce.

Cyberpunk 2077 – czego spodziewać się po RPG większym niż Wiedźmin 3?
Cyberpunk 2077 – czego spodziewać się po RPG większym niż Wiedźmin 3?

Przed premierą

Choć temat Cyberpunka 2077 nie schodzi z naszych ust od ponad czterech lat, mamy bardzo mało informacji o tym, czym będzie nowa gra RPG studia CD Projekt RED. Nie brakuje jednak przesłanek, które dają wyobrażenie, czego możemy oczekiwać.

Cyberpunk 2077 - poznaj uniwersum nowej gry RPG CD Projekt Red
Cyberpunk 2077 - poznaj uniwersum nowej gry RPG CD Projekt Red

Przed premierą

Od premiery kolejnego projektu twórców Wiedźmina dzielą nas całe lata. W międzyczasie przyjrzyjmy się uniwersum Cyberpunka - ponurego świata niedalekiej przyszłości, gdzie "poza jest wszystkim".

Komentarze Czytelników (159)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
13.06.2018 17:51
odpowiedz
1 odpowiedź
Guntor
16
Konsul

Redzi będą na Gamescomie więc mam nadzieję że tam zobaczymy gameplay.

13.06.2018 17:54
odpowiedz
5 odpowiedzi
Hydro2
117
Legend

Narzekacze do domu. Gra zapowiada się przednio i tak panie lord - tylko w PL. Wszystkie wpisy, jakie dałeś są wyrwane z kontekstu. Brawo ty.

13.06.2018 17:59
4
odpowiedz
1 odpowiedź
darden
24
Pretorianin
9.0

wszystko fajnie pięknie aż dupa mięknie ale liczyłem na grę w 3 osobie

13.06.2018 18:51
odpowiedz
2 odpowiedzi
MANTISTIGER
13
Chorąży

A czy będą inne bronie oprócz strzelający na pewno mantis blade ale czy coś jeszcze jak będzie definiowany system naszych zachowań dobry zły neutralny i czy będzie można wcielić się np.w stróża prawa.

13.06.2018 18:53
odpowiedz
Emiliano666
80
Konsul
10

Wiedźmin jest arcydziełem i Cyberpunk 2077 też zapowiada się na prawdziwe arcydzieło...

13.06.2018 19:23
odpowiedz
nicolas_77
22
Chorąży

Murowany HIT juz sie jaram - z tego co mówili to najlepsze rzeczy z róznych gier wyciagneli i dodali od siebie

post wyedytowany przez nicolas_77 2018-06-13 19:24:05
13.06.2018 19:26
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
112
El Kwako
10

Mnie też trochę nie podoba się to FPP, bo jeśli mogę zrobić własnego bohatera, to lubię go potem widzieć podczas grania. No ale trudno.

13.06.2018 19:59
odpowiedz
3 odpowiedzi
Marder
183
Generał

A jak z klimatem gry ? Utrzymany w konwencji pierwszego trailera czy tego co pokazali nam teraz ?

13.06.2018 20:41
😊
-12
odpowiedz
5 odpowiedzi
$ickRabbit
4
Pretorianin
4.0

No to w plecy CDP RED bo FPP na konsolach się nie sprzeda a na PC wiadomo, piractwo. W3 dzień przed premierą już był na torrentach.
Powinni celowac głownie w konsole bo to 90% dochodu.
Tak, w FPS-y sie ch... gra na padzie i tyle.
Gra zarobi ale przynajmniej 2 razy mniej niż by mogła ale to juz nie moje zmartwienie.

13.06.2018 22:14
👎
odpowiedz
1 odpowiedź
WarriorOI
16
Pretorianin

2 lata do premiery, zamknięty pokaz dla wybranych. do tego gameplay oparty na rozwałce - ja tam wolę ten z deusa gdzie nie zabijam nikogo i zostaje niewykryty. mam nadzieje, że zaczną wygaszać hajp, bo ile można podkręcać atmosferę w oparciu o nic w sumie. jak wyjdzie sensowny gameplay i prezetnacja mechanik (rozwój postaci, wyposażenie, wybory), będziemy rozmawiać.

13.06.2018 23:25
1
odpowiedz
elathir
33
Generał

Im więcej słyszę, widzę i oglądam trailer, wypowiedzi dziennikarzy po zamkniętych pokazach itd. to tym bardziej jestem na tą grę napalony. Ostatnio byłym tak nakręcony na W3 i się nie zawiodłem.

A i tak komentarz Heda chyba najlepszy ze wszystkich i własnie cudownie rokujący. Ta gra może naprawić wszystko to co zostało skopane w nowym DeusExie i inny produkcjach po CDR się po prostu nie pier....

Bo własnie na tym m najbardziej zależy, za dużo gier dzisiaj jest sterylnych i jedną z głównych zalet wieśka było to, że takim nie był. Tutaj będzie pewnie tak samo. Czyli, żywy, brudny, szary i niejasny otwarty świat i NPC. Brak jasnych podziałów. Tak, to jest to.

post wyedytowany przez elathir 2018-06-13 23:26:17
14.06.2018 00:20
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
FanGta
102
Generał
9.5

Im mniej będzie tu rpgowości tym lepiej. Wiesiek był bardziej nastawiony na akcje, a nie rpgowe bzdury typu rozmemłane gadki czy przeładowany śmieciami HUD i dlatego momentalnie mi się spodobał, oby tu było tak samo

post wyedytowany przez FanGta 2018-06-14 00:22:12
14.06.2018 13:14
odpowiedz
2 odpowiedzi
SpoconaZofia
20
Pretorianin

Hud u Wieśka od wersji goty zawsze można było ustawić pod siebie. A WoW to dopiero masakra

14.06.2018 13:21
😜
odpowiedz
Nolifer
109
The Highest
9.5

Myślę, że dostaniemy grę, dzięki której znowu na GOLU nie będzie tygodnia, w którym nie będzie nic wspomniane o cyberpunku na długie tygodnie i będziemy dostawać filmiki z cyklu top 10 fryzur, top 10 neonów, top 10 krzeseł itd.

14.06.2018 16:59
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Newfolder
13
Legionista

Jeśli ktoś nie zagra w tę grę bo nie będzie opcji TPP to... tracę wiarę w ludzi. Chyba jestem starej daty bo grywalność jest dla mnie na pierwszym miejscu :P.
Poza tym, cały czas mam wrażenie, że ludzie traktują Cyberpunk 2077 jako klon Wiedźmina, więc musi być TPP. A prawda jest taka, że to kompletnie inna gra, inny styl walki, świat przedstawiony i w rezultacie także sposób przedstawienia rozgrywki (FPP).
W Wiedźminie wybory były bardzo scenariuszowe - zabić czy nie zabić, pomóc lub nie pomóc itd. W Cyberpunku mam wrażenie, że będzie to zrobione tak jak w starych Falloutach i New Vegas - wybory oparte o cechy główne postaci albo umiejętności. Nie zostało to jeszcze bezpośrednio stwierdzone, ale mam nadzieję, że tak będzie :D.

14.06.2018 17:25
odpowiedz
2 odpowiedzi
yadin
102
Legend

Mnie martwi FPP. Wolałbym, żeby istniała możliwość przełączania widoku.

14.06.2018 18:23
odpowiedz
1 odpowiedź
multigry
95
Konsul

Autor wspomnial, ze bedziemy mieli do wyboru samochod i motocykl, czy to oznacza, ze nie bedzie mozna wchodzic do przypadkowych samochod npcow?

14.06.2018 20:09
odpowiedz
Dook8
26
Chorąży

Data premiery 2020? To potwierdzone? Chyba tak długo nie będę żył.

14.06.2018 20:39
odpowiedz
1 odpowiedź
Ragn'or
161
mortificator minoris

Czy nie mogli pokazać swego dzieła pod osąd szerokiej publiczności? Po co ta konspiracja? Czy chodzi o nakręcanie hype'u? Kiedy zobaczymy to, co widzieli dziennikarze?
Wydaje się trochę wcześnie, jeśli premiera ma być dopiero w 2020 roku.

post wyedytowany przez Ragn'or 2018-06-14 20:40:11
14.06.2018 21:17
odpowiedz
MANTISTIGER
13
Chorąży

@ elathir
Chodzi mi oto tak jak w tym pierwszym trailerze że tak kobieta cyborg zostaje później wcielona do policji czy my też będziemy mogli wcielić się w stróża prawa.

14.06.2018 21:18
😈
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Pablo_Minetto
11
Legionista
10

REDzi to powinni zaprosić za rok na zamkniętą prezentacje ludzi z Sony i M$, pokazać im grę i powiedzieć, że ten kto da więcej dostanie na rok exlusiva na wyłączność.

Tu się nie ma co oszukiwać, bo wyscig nowych konsol wygra ten kto będzie miał tą gre na wyłączność.

post wyedytowany przez Pablo_Minetto 2018-06-14 21:26:06
14.06.2018 21:40
odpowiedz
2 odpowiedzi
str1111
29
Pretorianin

Swoją drogą trailer CP ma na tą chwilę (po czterech dniach) ponad 11 milionów wyświetleń... gdzie czteroletnie Killing Monsters ma ponad 8 milionów, a kiedyś wyczytałem na tym forum że CP to słaba marka i nikogo nie interesuje tak bardzo jak fantasy.
Taka ciekawostka, co prawda wyświetlenia nie równają się sprzedaży, jednak...

15.06.2018 12:05
odpowiedz
mareczeklubigry
31
Pretorianin

Jestem ciekaw kiedy my doczekamy się gameplayu... tyle lat i zaledwie dwa trailery dla graczy no Redzi ile można czekać.... zwłaszcza że jak widać jest już co pokazać.

15.06.2018 15:20
👍
odpowiedz
2 odpowiedzi
YojimboFTW
4
Legionista

Czy w życiu również nie przejmujemy się własnym wyglądem? W końcu i tak nie widzimy swojej twarzy. Wieczne FPP. Może po to ten kreator postaci w grze, abyśmy w być może będących tam odbiciach mogli z przyjemnością na siebie patrzeć. Lustra i wszelakie odbicia w wodzie, czy oknach są dla gier bardzo uciążliwe, wiadomo. Wymagają ogromnej mocy obliczeniowej. Jednakże może dla tych, co mają w swoich domach faktycznie wysokiej klasy sprzęt, w sytuacji gdzie w końcu ktoś o nich będzie pamiętał, ktoś z ekipy projektantów udostępni opcje graficzne w mniejszym, bądź większym stopniu umożliwiające włączenie sobie takich efektów. Dodatkowo prawdopodobne, że naszą postać będziemy mogli obserwować podczas cut-scen. Nawet Geraltowi w tym 2015-tym zdarzało się przechadzać między ludźmi .. Naprawdę, nie ściemniam. Grałem, to doświadczyłem. Szczególnie już na samym początku gry .. Serca z Kamienia również coś tam takiego oferowały.

post wyedytowany przez YojimboFTW 2018-06-15 15:21:48
16.06.2018 14:23
odpowiedz
Why So Serious?
35
Chorąży

Jedni na drugich już się napinają, a gry nikt nie widział. Ta gra może być kotem, lub może być gniotem.

Dla mnie osobiście, dziwne rozwiązanie z FPP.

16.06.2018 14:35
odpowiedz
Hydro2
117
Legend

Jakieś pół roku temu bylo tym news na Golu, że CP będzie grą FPP, a teraz nagle wszyscy się obudzili. W jaskiniach byliście, czy nie potraficie się interesować grą, na którą czekacie ?

16.06.2018 15:51
odpowiedz
Bl4st3R
21
Legionista

Mam nadzieje że tym razem będzie coś więcej do roboty z modami. Tego mi brakowało w Wiedźminie. Było ich za mało i były słabe.

17.06.2018 14:32
😂
odpowiedz
Kowalus20
78
Pretorianin

Czyli czekanie prawie dekade, na tytuł, który powiedzmy, że jak będzie 2x większy od Wiesława, żeby wymaxować, to zajmie nam ok 200h do przegrania, a potem odłożymy na półkę lub sprzedamy i tyle było tej wielkiej ekscytacji. Inne studia, mogą popatrzeć i poweidzieć, fajnie dopracowane (aczkolwiek masa glitchy i tak będzie), ALE... ale my wydaliśmy między czasie 3 gry, które sprzedały się równie dobrze o ile nie lepiej (każda) i mamy więcej zysku, nie pozwoliliśmy uśpić emocji związanych z naszą marką etc.

Chociaż są też gracze, których nie stać na wiele tytułów, a że siedzą w domu i się nudzą, to ograją naście razy od zera, żeby powiedzieć, jakie to zajebiste :D bo nic innego nie widziałem.

18.06.2018 20:23
odpowiedz
Niebieskiej żaby kły
22
Konsul
10

O cholerka, właśnie mnie tknęło... A co jeśli CDP Red pominął jedną, tyci tyci kwestię... i nie przewidział nic ciekawego dla tych graczy-rebeliantów-anarchistów, którzy statystykę "cool" wezmą na piękne, okrągłe zero...? Fallout 1 pod tym względem wymiata, naprawdę bardzo liczę na to, że i w tej grze takie skrajności zostaną przez twórców przewidziane.

28.06.2018 09:09
odpowiedz
1 odpowiedź
Voltaxman
7
Legionista

Wasza relacja z targów E3 na temat cyberpunka bardzo mocno różni się od tego co jest w powyższym tekście. Bronie miały być wykonane niespecjalnie a samo strzelanie zawodziło choćby pod względem wizualnym. Było tego więcej.
Co do redów zastanawiam się nad ich szumem informacyjnym dotyczącym kategorii gry. To czy nazwiemy tą grę RPG-FPS czy FPS-RPG wyniknie raczej ze sposobu rozwiązywania zadań.
Jak zwykle trzeba będzie sprawdzić gamepley żeby zweryfikować część bzdur.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze