Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 16 czerwca 2016, 05:09

Mafia III na targach E3 2016 - wyzwalamy miasto w mafijnym klonie GTA - Strona 2

To była jedna z ostatnich okazji, żeby zobaczyć Mafię III przed premierą, która nastąpi już za kilka miesięcy. W Los Angeles mieliśmy okazję zobaczyć jak wyzwala się miasto i jakie są konsekwencje ignorowania naszych partnerów w zbrodni.

Do premiery Mafii III pozostało już naprawdę niewiele czasu, dlatego spodziewaliśmy się, że firma 2K Games pokusi się o obszerną prezentację swojego najnowszego dzieła na targach E3. Wydawca nie zawiódł naszych oczekiwań i w stylizowanym na stare kino stoisku zademonstrował konkretny fragment rozgrywki. Mogliśmy zobaczyć, jak przebiega walka głównego bohatera o jeden z obszarów dużego miasta, który kontrolowany jest przez niewygodnego dla nas bandziora. Zdobywanie wrogich terytoriów to jeden z kluczowych aspektów kampanii w omawianym produkcie. Bez nich Lincoln Clay nie będzie w stanie zwiększyć swojej strefy wpływów, a co za tym idzie – wykonać najważniejszego zadania, czyli pomścić swoich ziomków, zdradzonych i zabitych przez włoską rodzinę.

W „trójce” pojeździmy szykownymi brykami. Czy to Chevrolet Camaro? - 2016-06-16
W „trójce” pojeździmy szykownymi brykami. Czy to Chevrolet Camaro?

GTA: New Bordeaux

Głównym obszarem działania Lincolna jest New Bordeaux (wzorowane na Nowym Orleanie), które zostało podzielone na dziesięć dzielnic. Stworzone przez deweloperów dystrykty mocno różnią się między sobą, np. w wysuniętym na zachód Delray Hollow mamy do czynienia głównie z niską i dość rozproszoną zabudową, z kolei w zlokalizowanym na północy Frisco Fields w oczy rzuca się bogactwo, widoczne czy to w projekcie efektownie prezentujących się wilii, czy w ubiorach mieszkańców. Na każdym z tych obszarów działają oczywiście grupy przestępcze, a na ich czele stoi lokalny boss. Prezentacja koncentrowała się właśnie na usunięciu jednego z nich – grubego cwaniaka imieniem Lou, który sprawuje rządy twardej ręki we French Wards.

Nie ma, że boli. - 2016-06-16
Nie ma, że boli.

Eliminacja ważnych gangsterów odbywa się w Mafii III dwustopniowo i pochłania sporo czasu. Najpierw Lincoln musi poważnie zaszkodzić interesom wziętego w obroty watażki, co sprowadza się do wykonywania rozmaitych misji pobocznych. Likwidowanie współpracowników bossa, niszczenie łodzi przewożących narkotyki, porywanie kurierów i przejmowanie domów publicznych to zaledwie kilka rodzajów aktywności, jakie przewidzieli w tym zakresie deweloperzy ze studia Hangar 13. Każda udana akcja zmniejsza kwotę potrzebną do zakończenia pierwszej fazy operacji. Oznacza to, że musimy zaliczyć co najmniej kilka rajdów na wrogie obiekty, zanim portfel naszego celu zostanie odpowiednio odchudzony.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej

STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?
STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?

Przed premierą

W jednym z „fałszywych” zakończeń gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla bohater wyraża życzenie: „Chcę, by Zona zniknęła”. I rzeczywiście, cykl, który dał nam Strefę, zaginął na lata – aż teraz nagle zapowiedziano jego kontynuację. Czy to może się udać?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Przed premierą

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.