Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Mount & Blade II: Bannerlord Kompendia

Kompendia 10 lipca 2019, 11:43

Wszystko o Mount & Blade 2: Bannerlord - wymagania sprzętowe, patche i aktualizacje

Niniejsze kompendium wiedzy o grze Mount & Blade 2: Bannerlord zawiera wszystkie najważniejsze informacje na temat drugiej odsłony nietypowego cyklu tureckiego studia TaleWorlds.

Mount & Blade 2: Bannerlord – kompendium wiedzy. - Wszystko o Mount & Blade 2: Bannerlord - wymagania sprzętowe, patche i aktualizacje - dokument - 2020-09-30
Mount & Blade 2: Bannerlord – kompendium wiedzy.

Mount & Blade 2: Bannerlord to druga odsłona cyklu stworzonego przez turecki zespół TaleWorlds. Podobnie jak Mount & Blade z 2008 roku oraz wydany trzy lata później samodzielny dodatek Warband, tytuł jest unikatową mieszanką gatunkową, łączącą cechy gier strategicznych oraz RPG akcji.

Aktualizacja #9 (30.09.2020): dalsze aktualizacje w ramach wczesnego dostępu, system permanentnej śmierci oraz poprawki dyplomacji.

Aktualizacja #8 (10.07.2020): dalsze aktualizacje w ramach wczesnego dostępu oraz premiera na platformie Epic Games Store.

Aktualizacja #7 (07.04.2020): premiera i odbiór gry we wczesnym dostępie oraz pierwsze patche.

Aktualizacja #6 (27.03.2020): nowa data premiery w ramach wczesnego dostępu oraz informacje o premierowej zawartości gry.

Aktualizacja #5 (21.02.2020): data premiery gry we wczesnym dostępie.

Aktualizacja #4 (23.09.2019): rozpoczęcie i wymagania sprzętowe zamkniętych beta-testów trybu multiplayer oraz nowe materiały z rozgrywki.

Aktualizacja #3 (22.08.2019): termin premiery gry we wczesnym dostępie oraz rozpoczęcie zapisów do testów trybu wieloosobowego (dział „Data premiery i testy”) oraz gameplay z trybu dla jednego gracza z komentarzem twórców z targów gamescom 2019 (dział „Materiały wideo”).

Aktualizacja #2 (05.08.2019): zapis rozgrywki z beta-testów trybu wieloosobowego (dział „Materiały wideo”) oraz nowe informacje na temat wpływu i reputacji (dział „Wpływ”).

Aktualizacja: podsumowanie prac nad grą na dzień 28 czerwca 2019 roku.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat, ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GOL-em rozpoczął w 2015 roku, pisząc w newsroomie growym, a następnie również filmowym i – o zgrozo! – technologicznym (nie zabrakło też udziału w encyklopedii gier). Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Nie pytać o kwestie związane z grafiką – po kilku godzinach autor potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej

Mount & Blade II: Bannerlord

Mount & Blade II: Bannerlord

8 rzeczy, których brakuje mi w Mount and Blade 2 Bannerlord
8 rzeczy, których brakuje mi w Mount and Blade 2 Bannerlord

Po 10 latach czekania Bannerlord w końcu jest. To świetna gra, w której jednak brakuje nowej zawartości tak bardzo, że w zasadzie wygląda jak ładniejszy Warband. Zamiast narzekać, dziś będziemy podsuwali pomysły.

Czy wielbłąd może być Płotką? Pytamy o Mount & Blade 2: Bannerlord
Czy wielbłąd może być Płotką? Pytamy o Mount & Blade 2: Bannerlord

Tego samego dnia, w którym deweloperzy z TaleWorlds Interactive ogłosili datę debiutu gry Mount and Blade 2: Bannerlord, mieliśmy okazję porozmawiać z jednym założycieli studia i spytać, jakim cudem ten tytuł powstaje tak powoli.