Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier strategicznych 16

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.

Europa Universalis II - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2001

Europa Universalis II to kontynuacja znanego strategicznego przeboju firmy Paradox Entertainment, który pozwalał graczom na sterowanie rozwojem największych europejskich potęg na przestrzeni 300 lat począwszy od roku 1492.

Europa Universalis II - recenzja gry

Warlords: Battlecry II - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2002

Warlords Battlecry II to może nieco niedoceniona i pozostająca w cieniu „wielkich” konkurentów, ale wcale nie gorsza, gra strategiczna z dużym naciskiem położonym na rozwój postaci głównego bohatera, czyli elementu typowego dla cRPG.

Warlords: Battlecry II - recenzja gry

Ski Resort Tycoon II - recenzja gry

recenzja gry24 marca 2003

Ski Resort Tycoon 2 to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych.

Ski Resort Tycoon II - recenzja gry

Black & White: Creature Isle - recenzja gry

recenzja gry9 lipca 2002

W Creature Isle jeszcze większy nacisk położny został na rozróżnienie dobra od zła w zależności od upodobań graczy i ich sposobu rozwiązywania zadań. Akcja przenosi nas na nowo odkrytą wyspę zamieszkałą przez wiele różnych stworzeń.

Black & White: Creature Isle - recenzja gry

Primitive Wars - recenzja gry

recenzja gry16 kwietnia 2002

Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.

Primitive Wars - recenzja gry

Panzer Elite - recenzja gry

recenzja gry12 września 2002

Nowa odsłona (Panzer Elite: Edycja Specjalna) symulatora jednostek pancernych uczestniczących w działaniach wojennych w czasie II Wojny Światowej.

Panzer Elite - recenzja gry

Twierdza 2 - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2005

Błąd na błędzie, a jednak da się w drugą część Twierdzy grać. Co więcej, zarządzanie średniowiecznym miasteczkiem daje wiele satysfakcji. Zajmujemy się ekonomią, dbamy o wykwintne życie naszego Lorda oraz budujemy zamki i prowadzimy wojny.

Twierdza 2 - recenzja gry

Windchaser - recenzja gry

recenzja gry27 lipca 2009

Produkcja niemieckiego studia prezentuje nieco inne podejście do takich gatunków jak cRPG czy RTS. Czy twórcom udało się stworzyć dobrą grę?

Windchaser - recenzja gry

Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gry

recenzja gry27 sierpnia 2007

Staje się tradycją, iż drugi dodatek do Cywilizacji zupełnie przyćmiewa to, co zaproponował jego poprzednik. Beyond the Sword – najnowsze rozszerzenie do Cywilizacji 4 zjada na śniadanie Warlords.

Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gry

Medieval II: Total War - Królestwa - recenzja gry

recenzja gry21 września 2007

Tym razem CA przeszło samo siebie. Dostaliśmy cztery rozbudowane kampanie, z których każda działa jak samodzielna w pełni rozwinięta gra. W każdej mamy nowe oddziały, strony konfliktu, mapy i, co cieszy, kilka unikalnych zasad rozgrywki.

Medieval II: Total War - Królestwa - recenzja gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry

recenzja gry1 lutego 2008

Nowa rasa, więcej jednostek, artefaktów i umiejętności – wszystko to urozmaica rozgrywkę i korzystnie wpływa na grywalność. Zarówno hardcorowi gracze jak i nowicjusze powinni być zadowoleni.

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry

Warhammer 40,000: Dawn of War II - recenzja gry

recenzja gry23 lutego 2009

W Dawn of War II mamy interesujący świat, ciekawą koncepcję zabawy, oryginalne założenia multiplayera… a jednak czegoś brakuje. Zapraszamy do lektury recenzji najnowszej gry z cyklu Warhammer 40,000.

Warhammer 40,000: Dawn of War II - recenzja gry

Castle Strike - recenzja gry

recenzja gry5 lipca 2004

strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design. Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.

Castle Strike - recenzja gry

O.R.B. - recenzja gry

recenzja gry13 lutego 2003

O.R.B. to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o desperackiej walce między mieszkańcami dwóch planet. Przedmiotem ich sporu jest bardzo bogaty w surowce naturalne pas asteroidów, stanowiący klucz do dalszego rozwoju obu nacji.

O.R.B. - recenzja gry

Traffic Giant - recenzja gry

recenzja gry16 sierpnia 2001

Traffic Giant to kolejna gra z serii Giant, nawiązująca do znanego tytułu Industry Giant. Trafic Giant oferuje unikalną możliwość zarządzania systemem publicznego transportu między różnymi miastami.

Traffic Giant - recenzja gry
Age of Empires III: The WarChiefs - recenzja gry

Age of Empires III: The WarChiefs - recenzja gry

recenzja gry24 października 2006

Niemal rok czasu potrzebowała firma Ensemble Studios, żeby przygotować dodatek do Age of Empires III. Tak długi okres prac jest całkowicie zrozumiały, wszak nie mamy tu do czynienia z pierwszoosobową strzelaniną, ale z bardzo rozbudowaną grą wojenną.

Age of Empires III: The WarChiefs - recenzja gry

Escape from Paradise City - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2008

Escape from Paradise City zalicza się do gatunku, w którym znajdziemy takie pozycje jak dwie części Gangsters, Gangland i słabiutkie Chicago 1930. Jak na ich tle wypada opisywana produkcja?

Escape from Paradise City - recenzja gry

Sid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2006

Warlords są bez wątpienia produktem udanym – umiejętnie rozszerzającym bogactwo podstawowej wersji Cywilizacji 4 o nowe możliwości. Unikalne budynki i nowe cechy przywódców czynią poszczególne nacje jeszcze bardziej wyjątkowymi.

Sid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja gry

Sid Meier's Railroads! - recenzja gry

recenzja gry8 listopada 2006

Gry sygnowane nazwiskiem Sida Meiera są od wielu lat kojarzone z ciekawymi strategiami, przy których można w bardzo miły sposób spędzić niejeden wieczór. Są to też zazwyczaj bardzo złożone tytuły.

Sid Meier's Railroads! - recenzja gry

CivCity: Rome - recenzja gry

recenzja gry19 października 2006

Gdybym dziś miał moc cezara, a w CivCity tak do mnie mówili, rzuciłbym kod tej gry lwom na pożarcie, albo w przypływie litości od razu wydałbym ją w taniej, gazetowej serii.

CivCity: Rome - recenzja gry
World in Conflict - recenzja gry

World in Conflict - recenzja gry

recenzja gry28 września 2007

Walczący o demokrację Jankesi, ograniczenie ekonomii i skupienie się na taktyce, współpraca w multiplayerze i niski poziom trudności - oto World in Conflict.

World in Conflict - recenzja gry

Rage of Mages II: Necromancer - recenzja gry

recenzja gry29 maja 2001

Pierwsza część gry cieszyła się dość dużą popularnością, dlatego też już w niecały rok po jej wydaniu na półki sklepowe zawitał Rage of Mages 2, tym razem w tytule znalazł swe miejsce dopisek Necromancer.

Rage of Mages II: Necromancer - recenzja gry

Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars - recenzja gry

recenzja gry26 czerwca 2001

Opisanie wszystkich zalet Seven Kingdoms 2 to prawdziwe wyzwanie. Trudno bowiem znaleźć odpowiednie słowa na przedstawienie tak złożonej gry. Aż dziw bierze, że pozostała ona w cieniu innych, niejednokrotnie słabszych tytułów.

Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars - recenzja gry

Kingdom Under Fire - recenzja gry

recenzja gry6 lutego 2001

Pomimo upływu lat, duch Warcrafta - mega przeboju ze stajni Blizzarda, nadal drzemie w wielu dzisiejszych produktach. Jako ostatni, jego sukces postanowili powtórzyć twórcy Kingdom Under Fire. Czy się powiodło? Zapraszam do recenzji.

Kingdom Under Fire - recenzja gry