Recenzje najlepszych gier akcji 31
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Akcji. Znajdziesz tu ponad 1000 tekstów spełniających te kryteria.
Recenzja gry Alien: Isolation – nie taki Obcy straszny, jak go malują
6.5 3 października 2014
Po kilku latach przerwy uniwersum pełne ksenomorfów ponownie wraca na dyski graczy. Obcy: Izolacja znacznie bardziej przypomina to, za co fani pokochali pierwsze filmy, ale jednocześnie jest pełen skaz i niedociągnięć.
Recenzja gry Alien: Isolation – nie taki Obcy straszny, jak go malująHeavenly Sword - recenzja gry
6.5 24 września 2007
Każdy posiadacz PS3, chcący koniecznie powalczyć w zwarciu z hordami wrogów, jest na razie skazany na Heavenly Sword. I tak lepsze to, niż Genji: Days of the Blade.
Heavenly Sword - recenzja gryRecenzja gry Just Cause 3 - efektowna demolka w cieniu licznych baboli
6.5 1 grudnia 2015
Po niezłym Mad Maksie studio Avalanche wróciło do serii, która wyniosła je niemal na sam szczyt. Po pięciu latach przerwy ponownie wcielamy się w Rico Rodrigueza, aby w efektownym stylu obalić kolejną dyktaturę. Z jakim skutkiem?
Recenzja gry Just Cause 3 - efektowna demolka w cieniu licznych baboliRecenzja Evil West - zagrałbym w remake tej gry
6.5 21 listopada 2022
Evil West wymaga sporo wyrozumiałości. To niezła gra akcji z mięsistą walką i klimatycznym połączeniem wampirów z Dzikim Zachodem, która wygląda, jakby wyciągnięto ją z kapsuły czasu. I wcale nie czuć w tym ukłonu w stronę gier retro.
Recenzja Evil West - zagrałbym w remake tej gryJoanna d'Arc - recenzja gry
6.5 11 marca 2004
Joan of Arc to kolejna gra ludzi z zespołu Enlight Software, twórców znanych i cenionych przez wielu graczy serii Capitalism oraz Seven Kingdoms. Tym razem zadaniem gracza jest pokierowanie losami Joanny d’Arc, słynnej francuskiej bohaterki narodowej.
Joanna d'Arc - recenzja gryMedal of Honor - recenzja gry
6.5 18 października 2010
Elektronicy przegrupowali siły i wzięli się za restart serii, zapowiadając killera z prawdziwego zdarzenia. Takiego, co zrywa czapki z głów recenzentów, zamyka usta krytykom, a fanów konkurencyjnego tytułu pozostawia w tyle z rozdziawioną gębą.
Medal of Honor - recenzja gryResident Evil 4 - recenzja gry na PC
6.5 19 marca 2007
Fable i Jade Empire pokazały, jak należy przenosić gry z konsoli i szkoda, że Capcom wynajął do pracy tych samych partaczy co w wypadku Onimushy i Devil May Cry.
Resident Evil 4 - recenzja gry na PCNathan Drake w skali mikro - recenzja gry Uncharted: Złota Otchłań
6.5 1 marca 2012
Złota Otchłań miało być flagowym produktem PlayStation Vita. Niestety, znowu okazuje się, że „duża” gra i „mała” konsola niekoniecznie się lubią.
Nathan Drake w skali mikro - recenzja gry Uncharted: Złota OtchłańOjciec chrzestny - recenzja gry na PC
6.5 24 marca 2006
Oczekiwania związane z tym tytułem, skutecznie podgrzewane przez kampanię informacyjną były ogromne. Czy fabuła to wystarczający argument, aby zrównoważyć słabe strony komputerowego Ojca chrzestnego?
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PCII wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2
6.5 9 maja 2012
Studio Rebellion wstrzymało oddech, wycelowało wysoko i delikatnie pociągnęło za spust. Sprawdzamy, czy Sniper Elite V2 to efektowny headshot, czy raczej strzał w stopę.
II wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2Recenzja gry Homefront: The Revolution - pierwszy Far Cry na CryEngine
6.5 17 maja 2016
Nowy Homefront nie jest tak rewolucyjny, jak sugerowałby to jego podtytuł. Chyba, że chodzi o rewolucję w samej koncepcji serii, bo ta, z liniowego shootera przeobraziła się w produkt podobny do ostatnich odsłon cyklu Far Cry.
Recenzja gry Homefront: The Revolution - pierwszy Far Cry na CryEngineRecenzja gry Assassin's Creed: Rogue Remastered – asasyn niepotrzebny
6.5 23 marca 2018
Kolejna starsza odsłona serii Assassin's Creed trafia na konsole obecnej generacji. Choć konwersji nie ma zbyt wiele do zarzucenia, to nie wyróżnia się ona również niczym na plus.
Recenzja gry Assassin's Creed: Rogue Remastered – asasyn niepotrzebnyDuchy w sieci - recenzja gry Tom Clancy's Ghost Recon Online
6.5 28 sierpnia 2012
Firma Ubisoft próbuje swoich sił w segmencie free-to-play, serwując darmową strzelaninę Tom Clancy's Ghost Recon Online. Sprawdzamy jak ta gra prezentuje się na tle silnej konkurencji.
Duchy w sieci - recenzja gry Tom Clancy's Ghost Recon OnlineRecenzja gry Graven - nowy Hexen zaczaruje tylko cierpliwych boomerów
6.5 24 stycznia 2024
Graven to kolejna podróż w przeszłość i próba zrobienia współczesnej gry tak, jakby ciągle były lata 90. Twórcom wyszło to aż za dobrze, bo ich produkcja wydaje się jeszcze bardziej hardcore’owa i archaiczna niż wiele tytułów z tego okresu.
Recenzja gry Graven - nowy Hexen zaczaruje tylko cierpliwych boomerówUberSoldier - recenzja gry
6.5 18 kwietnia 2006
Wątek fabularny gry w bezpośredni sposób odwołuje się do ekspedycji Ernsta Sheffera, która miała miejsce w 1938 roku. Nazistom udało się wtedy dotrzeć do tybetańskiego miasteczka o nazwie Lhasa...
UberSoldier - recenzja gryRecenzja gry Hatred - kontrowersyjny Postal znad Wisły jest niezły, choć nie bezbłędny
6.5 29 maja 2015
Hatred – brutalna izometryczna strzelanka rodem z Gliwic – w aurze kontrowersji debiutuje na rynku. Zobaczcie, czy pod grubą warstwą krwi kryje się gra, która pozostanie w pamięci nie tylko obrońców moralności, ale również graczy.
Recenzja gry Hatred - kontrowersyjny Postal znad Wisły jest niezły, choć nie bezbłędnyFalstart pod Stalingradem - recenzja gry Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu
6.5 20 września 2011
Tripwire Interactive powraca do marki Red Orchestra, dzięki której studio zaistniało w świecie gier. Czy Bohaterowie Stalingradu okażą się godną kontynuacją?
Falstart pod Stalingradem - recenzja gry Red Orchestra 2: Bohaterowie StalingraduRecenzja Anthem - gry, którą kocham i nienawidzę
6.5 25 lutego 2019
Anthem jest kolejnym marzeniem dużego wydawcy o dochodowej strzelance - i kolejnym looter-shooterem z długą listą problemów do naprawy i braków do uzupełnienia. A co z gry BioWare mają gracze?
Recenzja Anthem - gry, którą kocham i nienawidzęPostal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry
6.5 27 grudnia 2004
„Apocalypse Weekend” powinien spodobać się sympatykom podstawowej wersji drugiego „Postala”. Gra sprawia jednak wrażenie tworzonej w lekkim pośpiechu. Irytuje też liniowość rozgrywki oraz niewielki stopień powiązania ze sobą kolejnych poziomów.
Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gryRecenzja gry Destiny - co jest nie halo w nowej grze twórców Halo?
6.5 15 września 2014
Destiny była jedną z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku, a teraz wiemy też, że okazała się niebywałym sukcesem. To też jedna z tych gier, za którą niektórzy żądają zwrotu pieniędzy, zarzucając twórcom wprowadzenie w błąd. Jak wygląda prawda?
Recenzja gry Destiny - co jest nie halo w nowej grze twórców Halo?Battlefield Heroes - recenzja gry
6.5 7 lipca 2009
Wygląda na to, że studio DICE zmarnowało duży potencjał, jaki drzemał w Battlefield Heroes. Gra zupełnie nie spełnia wymogów dobrej sieciowej strzelanki. Czytając naszą recenzję, dowiecie się dlaczego.
Battlefield Heroes - recenzja gryRecenzja gry Assassin's Creed: The Ezio Collection - mało zmian w znanej trylogii
6.5 28 listopada 2016
Trylogia przygód Ezio Auditore da Firenze to według wielu graczy najlepszy okres w dziejach serii Assassin's Creed. W związku z tym Ubisoft postanowił przygotować kompilację, której zadaniem jest wypełnienie luki wydawniczej w swoim jesiennym katalogu.
Recenzja gry Assassin's Creed: The Ezio Collection - mało zmian w znanej trylogiiHidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry
6.5 22 marca 2005
„Hidden & Dangerous 2: Drużyna Szabla” oferuje dziewięć nowych, niezbyt długich a na dodatek stosunkowo prostych misji. Jedynym poważnym usprawnieniem jest niezwykle grywalny tryb kooperacji – szkoda tylko, iż obejmuje on wyłącznie nowe etapy.
Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gryDriver: Parallel Lines - recenzja gry
6.5 10 lipca 2007
Driver odrodził się na nowo. Kolejna wielka wpadka, czy może godny konkurent Grand Theft Auto?
Driver: Parallel Lines - recenzja gry