Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror II - poradnik do gry

Black Mirror II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

1 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
2 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
3 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Przyjrzyj się szafie po lewej - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Przyjrzyj się szafie po lewej. Zamknięta. Odsuń zasłonę po prawej - odkryjesz za nią tajemniczą metalową płytę. Zabierz mosiężną gałkę z łóżka. Wetknij ją w otwór metalowej płyty. Teraz możesz odemknąć szafę i wyjąć z niej zdjęcia pani Biby.

4 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Udaj się z nimi na komisariat (budynek na prawo od szpitala) - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Udaj się z nimi na komisariat (budynek na prawo od szpitala). Następnie idź do hotelu i porozmawiaj na wszystkie tematy z portierem - mewy zostaw na koniec. Po dialogu wyjdź, rozkrusz zabrany z baru Biby chleb (kliknij PPM w inwentarzu na kromkach) i rzuć okruchy na werandę (na lewo od wejścia).

5 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Gdy portier zacznie odganiać mewy, wejdź do środka i zabierz wiszący w recepcji klucz do pokoju nr 5 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Gdy portier zacznie odganiać mewy, wejdź do środka i zabierz wiszący w recepcji klucz do pokoju nr 5. Idź na górę, do pokoju Angeliny. Zainteresuj się lampką nocną przy łóżku - znajdziesz w niej pluskwę. W szybie wentylacyjnym natomiast zlokalizuj krótkofalówkę. Zrób zdjęcie (nr 1) stojącym na stoliku po prawej kieliszkom. Wyjdź do holu - portier wyrzuci Cię z gniewem.

6 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
7 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
8 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Maszeruj do sklepu Eddieego - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Maszeruj do sklepu Eddie'ego. Oddaj mu diaskop (automatycznie) i porozmawiaj z nim o krótkofalówce (dowiesz się, czego potrzeba do skonstruowania odbiornika kierunkowego, a stosowna notka pojawi się w dzienniku bohatera). Idź na tyły sklepu foto i zabierz pręt, zaczepiony na lince. Teraz biegnij do domu matki. Weź słuchawki leżące obok telewizora i pomajstruj przy teleskopie - Darren wymontuje z niego kompas. Na koniec przenieś się do knajpki pani Biby. Użyj kombinerek zakupionych u Eddie'ego na sznurze światełek (teraz nie świecą, wiemy czemu, prawda?). Otrzymasz przewód.

W inwentarzu potraktuj go kombinerkami - otrzymasz miedziany drut. Idź do Eddie'ego i zagadnij go. Darren odda rzeczy, które zebrał, i po chwili otrzyma gotowe urządzenie do namierzania. Automatycznie znajdziesz się przy hotelu.

Trzymając wciśnięty LPM, obracaj tarczę kompasu, szukając miejsca na skali, gdzie dźwięk, jaki wydaje urządzenie, jest najbardziej intensywny, a wskazówka u góry przesunie się na czerwone pole po prawej - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Trzymając wciśnięty LPM, obracaj tarczę kompasu, szukając miejsca na skali, gdzie dźwięk, jaki wydaje urządzenie, jest najbardziej intensywny, a wskazówka u góry przesunie się na czerwone pole po prawej. Zatrzymaj się (czerwona linia na tarczy kompasu) na ok. 75° (konkretnie chodzi o 73, ale 75 jest wyraźniej zaznaczone, co ułatwia sprawę) - tu siła sygnału jest najmocniejsza, po czym naciśnij czerwony przycisk (w dole po prawej).

9 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
10 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
11 - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
W sklepie Eddieego ustalicie, że sygnał nadaje łódź na wodach przybrzeżnych - Rozdział drugi (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

W sklepie Eddie'ego ustalicie, że sygnał nadaje łódź na wodach przybrzeżnych. Po chwili Darren znajdzie się na tejże łodzi. Zejdź pod pokład, gdzie z szuflady biurka wyjmij kluczyk. Zainteresuj się też teczką na biurku. Zabierz ją i znajdującą się w niej folię. Weź także zdjęcia zrobione z ukrycia, przyczepione pod obrazem po prawej. Sprawdź zawartość laptopa.