Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror II - poradnik do gry

Black Mirror II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Rozdział szósty

Black Mirror

1 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
2 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
3 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Po rozmowie z kobietą w woalce, a następnie z Batesem, przejdź do łazienki na piętrze - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Po rozmowie z kobietą w woalce, a następnie z Batesem, przejdź do łazienki na piętrze. Zrób zdjęcie (nr 18) zwłokom Sally, po czym przyjrzyj się im (kliknij je kilkakrotnie w zbliżeniu). Zauważ, że dłoń dziewczyny pokazuje ściankę wanny. Puść wodę do wanny i zamknij okno, by pomieszczenie wypełniło się parą. Ponownie rzuć okiem na ciało Sally. Przyjrzyj się literze B napisanej na kafelkach. Spróbuj wyjść na korytarz, przekonasz się, że zamek ogarnął pożar.

4 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
5 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
6 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Wyjmij ręcznik z szafki pod lustrem (po lewej) i zamocz go w wannie - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wyjmij ręcznik z szafki pod lustrem (po lewej) i zamocz go w wannie. Aby opuścić łazienkę, użyj mokrego ręcznika na kursorze kierunkowym (na korytarz). Zejdź do holu.

Podziemia Akademii

7 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
8 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
9 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Po rozmowie z Angeliną znajdziesz się w runach Akademii - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Po rozmowie z Angeliną znajdziesz się w runach Akademii. Ulokuj trzy fragmenty mozaiki w cokole przed wrotami. Następnie weź lampę naftową stojącą na posadzce po lewej, tam gdzie przedtem leżał plecak. Zabierz też płonącą na ścianie po lewej świeczkę. Odpal od niej lampę i ustaw ją na cokole.

10 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Na początek zrób fotkę (nr 13) kracie, zasłaniającej wrota na wprost - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Na początek zrób fotkę (nr 13) kracie, zasłaniającej wrota na wprost. Podnieś kartkę papieru, leżącą na podeście z kolumnami po prawej. Przyjrzyj się jej w dzienniku bohatera. Narysowane są na niej kolejno: kwiatek, drzwi, nóż, słońce, woda, drzwi, kamienny blok i płatek śniegu.

11 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
12 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
13 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Zauważ, że przed kolumnami znajdują się płyty naciskowe na obrazku oznaczone numerami od 1 do 8 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Zauważ, że przed kolumnami znajdują się płyty naciskowe na obrazku oznaczone numerami od 1 do 8. Kliknij którąkolwiek z ich, a Darren wejdzie na płytę nr 7, na którą spadnie kamienny blok. Wiesz już zatem, że na niektórych płytach czyhają pułapki. Musisz ostrożnie wybierać te, na których staniesz. Bezpieczną płytą jest np. ta z nr 2 - na znalezionej kartce oznaczona symbolem drzwi. Wejdź na nią, a uniosą się wrota po lewej. Jednak, aby były otwarte, ktoś musi na niej stać. Poproś o to Cathrin. Kiedy kobieta stanie na płycie, będziesz mógł wejść do sali po lewej, co też uczyń.

14 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Tam przyjrzyj się wszystkim czterem tablicom w arkadowych wnękach - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Tam przyjrzyj się wszystkim czterem tablicom w arkadowych wnękach. Rymowanki na nich to zagadki, będące podpowiedzią do rozpracowania mechanizmu, widocznego na dwóch połączonych kolumnach. Rozwiązanie zagadki z pierwszej tablicy to przebiśnieg, z drugiej - ogień, z trzeciej wiatrak, z czwartej - śnieg (wskazówką są tu też malowidła w każdej wnęce, przedstawiające kolejne pory roku). Podejdź teraz do mechanizmu pośrodku. Ustaw symbole tak, by reprezentowały cztery pory roku w stosownych częściach tablicy: przebiśnieg (wiosna) po lewej (co sugeruje kwiatek na zielonym tle), ogień (lato) u góry (co sugeruje słonce na żółtym tle), wiatrak (jesień) po prawej (co sugerują ziarna czy nasiona przypominające żołędzie na czerwonym tle), płatek śniegu (zima) u dołu (co sugeruje śniegowa gwiazdka na niebieskim tle). Ma to wyglądać tak, jak na obrazku poniżej.

Wykonasz to, klikając (LPM lub PPM) pokrętła na obrzeżach tablicy - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wykonasz to, klikając (LPM lub PPM) pokrętła na obrzeżach tablicy. Nie jest to jednak takie proste, ponieważ pokrętło "zielone" zmienia zarówno wiosenne, jak i zimowe symbole, pokrętło "żółte" - letnie, wiosenne i zimowe, pokrętło "czerwone" - tylko jesienne, pokrętło "niebieskie" - zimowe i jesienne. Trzeba zatem zacząć od letniego (w nieruszanym układzie wystarczy kliknąć je 2xPPM), następnie obrócić wiosenną część planszy (2xLPM), zimową (1xLPM) i na koniec jesienną (1xPPM).

15 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
16 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
17 - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Otworzą się cztery kamienne schowki, z których wyjmij trzy zdobione kostury (schowek jesienny jest niestety pusty) - Rozdział szósty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Otworzą się cztery kamienne schowki, z których wyjmij trzy zdobione kostury (schowek "jesienny" jest niestety pusty). W przypadku kosturów wiosny i lata nie sugeruj się ich barwą (z niewiadomych przyczyn mają one kolorystykę odwrotną niż wcześniej na tablicy). Ważne jest, z których schowków zostały wyjęte - wiosenny (żółty) z pierwszego od lewej, letni (zielony) z drugiego. Trzeci schowek okaże się pusty, w czwartym znajdziesz kostur zimy (niebieski), wbrew twierdzeniu Darrena, że jest to kostur jesieni (jest tu ewidentny błąd w grze, kostur znajduje się w ostatnim schowku i wyraźnie widać na nim płatek śniegu). Wróć do głównej sali. Zgodnie z malunkami na kartce zainstaluj kostur wiosny (żółty kwiatek) na płycie nr 1, kostur lata (zielone słońce) na płycie nr 4, kostur zimy (niebieski płatek śniegu) na płycie nr 8.