Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror II - poradnik do gry

Black Mirror II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Rozdział drugi

Biddeford

No, takiego przebudzenia nie życzymy nikomu. Darrena odwiedza przemiły inspektor i informuje go, że Fuller został zamordowany, zaś najbardziej podejrzaną osobą jest Angelina. Gdy policjant sobie pójdzie, wyjdź na zewnątrz (lewy dolny róg ekranu). Automatycznie znajdziesz się na posterunku.

1 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Teraz trzeba pomóc policji wykonać portret pamięciowy gburowatego jegomościa (jego rysopis znajdziesz w dzienniku bohatera) - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Teraz trzeba pomóc policji wykonać portret pamięciowy gburowatego jegomościa (jego rysopis znajdziesz w dzienniku bohatera). Zrobisz to, klikając na strzałki (z lewej lub z prawej) pod kolejnymi częściami twarzy. Ustal fryzurę mężczyzny (zaczesana do tyłu bujna czupryna z pasemkami), kształt ust (wygięte w dół z małym wąsikiem, zapadnięte policzki), nosa (średni z wyraźnymi bruzdami po bokach - opcja wyjściowa) oraz brwi i oczu (ciemne, wyraźne brwi, nisko osadzone nad małymi oczami).

Gdy stworzysz już portret identyczny jak na fotce powyżej, kliknij Save and exit w dole ekranu - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Gdy stworzysz już portret identyczny jak na fotce powyżej, kliknij "Save and exit" w dole ekranu. Zanim opuścisz posterunek, porozmawiaj z funkcjonariuszką o Fullerze. Następnie zrób fotkę policjantce (nr 4) i listom gończym na tablicy po prawej (minigierka nr 1). Opuść posterunek drzwiami prowadzącymi na rynek (u góry po lewej). Udaj się do szpitala.

2 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
3 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
4 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Zauważ, że pojawił się strażnik (w budce po lewej) - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Zauważ, że pojawił się strażnik (w budce po lewej). Spróbuj przejść do kostnicy (w lewo), tuż przed nosem ochroniarza - mężczyzna zatrzyma Cię. A zatem potrzebujesz przesyłki i jakiegoś kwitka - listy przewozowe leżą na kontuarze obok pielęgniarki, ale dopóki ona siedzi na swoim stanowisku, nie możesz ich wziąć. Przenieś się zatem na nabrzeże, skąd weź metalowy pręt (na tarasie nad oceanem, przy barierce, po prawej), a ze sklepiku pusty karton, stojący z boku centralnie usytuowanego regału z towarami. Wróć do szpitala.

5 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Maszeruj do salki, w której leży matka Darrena, gdzie przyjrzyj się monitorowi (na lewo od łóżka), a następnie wyjmij z kontaktu odchodzący od niego przewód - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Maszeruj do salki, w której leży matka Darrena, gdzie przyjrzyj się monitorowi (na lewo od łóżka), a następnie wyjmij z kontaktu odchodzący od niego przewód. Kiedy przybiegnie pielęgniarka, opuść salkę i w holu zakoś z lady listy przewozowe. Zagadnij ochroniarza w budce. Przekonasz się, że konieczny jest jeszcze identyfikator.

6 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Przenieś się zatem do lokalu państwa Biba - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Przenieś się zatem do lokalu państwa Biba. Zobaczysz właścicielkę, jak wyrzuca coś do śmietnika po prawej. Sprawdź co - wyciągniesz kawałki kartki.

Teraz czeka Cię minigra - złożenie listu - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Teraz czeka Cię minigra - złożenie listu. LPM bierzesz i odkładasz dany fragment, PPM go obracasz, zwracaj uwagę na krawędzie kartki i na to, że niektóre kawałki są do góry nogami. Zacznij od lewego boku, a reszta ułoży się niemal sama. Zapoznaj się z treścią listu (PPM w inwentarzu na złożonym dokumencie). Na koniec zrób zdjęcie śmietnikowi (minigierka nr 2)

7 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Wejdź do lokalu - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wejdź do lokalu. Zagadnij Newhouse'a o kostnicę, Fullera i o inne osoby. Potem kilkakrotnie pogadaj z panią Bibą do wyczerpania wszystkich tematów. Na koniec zamów filiżankę kawy.

8 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
9 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
10 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Użyj jej na doktorze - wylejesz mu ją na spodnie - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Użyj jej na doktorze - wylejesz mu ją na spodnie. Gdy lekarz pójdzie się przebrać, pani Biba po chwili powiesi na blacie zaprany kitel. Odepnij od niego identyfikator. Weź też z kontuaru kromki chleba (pośrodku). Wróć do szpitala - teraz masz wszystko, co trzeba, i ochroniarz wpuści Cię do kostnicy.

11 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
12 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
13 - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Weź strzykawkę z dolnej części stolika na kółkach i przyjrzyj się tablicy z kartami, zawierającymi spisy rzeczy zmarłych osób - Rozdział drugi (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Weź strzykawkę z dolnej części stolika na kółkach i przyjrzyj się tablicy z kartami, zawierającymi spisy rzeczy zmarłych osób. Sprawdź wszystkie, by drogą eliminacji dojść do wniosku, że pudełko z rzeczami Fullera ma numer 448 (pierwsza karta w dolnym rzędzie - po przeczytaniu wszystkich, kliknij ją ponownie). Teraz przyjrzyj się pudełkom na stoliku, dopóki nie zlokalizujesz tego właściwego (w górnym rzędzie, drugie od prawej). Weź z niego pęk kluczy. Zrób zdjęcie (nr 16) zwłokom Fullera i udaj się do zakładu fotograficznego.