Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror II - poradnik do gry

Black Mirror II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

1 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Wróć do hotelu (Gordons Palace - u dołu pocztówki), gdzie nieoczekiwanie ponownie spotkasz pannę Valley - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wróć do hotelu (Gordon's Palace - u dołu pocztówki), gdzie nieoczekiwanie ponownie spotkasz pannę Valley. Wejdź do środka. Portier poinformuje Darrena, że przyszedł list do Angeliny, ale oczywiście za nic nie zechce mu go wydać. Zrezygnowany chłopak uda się do siebie, a gdy pojawi się na korytarzu, skieruj go znów do recepcji. Zauważ, że Murray raczy się herbatą, w przerwach podczytując trzymaną gazetę. Dopraw więc jego filiżankę środkiem nasennym (zabranym z szafki z pokoju Angeliny) w momencie, gdy portier na chwilę zagłębi się w lekturze.

2 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Gdy Darren powróci po paru minutach - Murray będzie już słodko chrapać - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Gdy Darren powróci po paru minutach - Murray będzie już słodko chrapać. Jednak skrytki, w której mężczyzna schował list (za środkowymi kolumnami), nie otworzysz bez odpowiedniego narzędzia (spróbuj). Za pośrednictwem mapki skocz więc do miasta, do pubu (w centrum pocztówki). Zaczep siedzącego na ławce kloszarda. Że co? Że Antychryst? Panie, daj pan spokój. Wejdź do środka.

3 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Pogadaj z Bobbym i Tomem, po czym funduj im piwo tak długo, aż w końcu dowiesz się ciekawych rzeczy i zyskasz wytrych - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Pogadaj z Bobbym i Tomem, po czym funduj im piwo tak długo, aż w końcu dowiesz się ciekawych rzeczy i zyskasz wytrych. Zrób jeszcze zdjęcie (nr 7) kuflom piwa na barowym kontuarze (po lewej) i wróć do hotelu. Użyj wytrychu na skrytce za kontuarem.

Przed Tobą minigra, w której masz otworzyć zamek skrytki. Cztery zapadki muszą ustawić się tak, aby linia pośrodku każdej z nich (pomiędzy ich złotą górną częścią a dolną srebrną) znalazła się dokładnie na czerwonej kresce. Za każdym razem zagadka generowana jest losowo, więc nie sposób podać jednego rozwiązania. Niemniej zasada jest taka: przy wciśniętym LPM najeżdżasz kursorem myszki na wytrych po lewej, wyginając go tak, by znalazłszy się nad zapadkami zamka spowodował ich ustawienie w opisany powyżej sposób. Na dobrą sprawę na początku można wygiąć go naprawdę dowolnie. Następnie kliknij na zapadki (kursor ma mieć postać trybików) - wytrych automatycznie wsunie się nad nie i wtedy zwróć uwagę na ich położenie. W przypadku jednych wspomniana linia może być jeszcze nad czerwoną kreską, bo wygiąłeś wytrych za mało, w przypadku innych pod, bo wygiąłeś wytrych za bardzo. Kiedy wytrych wróci na swoje miejsce po lewej, skoryguj wygięcie - warto skupiać się na zapadkach kolejno, zaczynając od tej najbardziej po prawej. Kiedy wygniesz wytrych poprawnie dla pierwszej z nich, zajmij się wyginaniem go dla drugiej itd. Czasem możesz wygiąć go tak, że nie wejdzie nad wszystkie zapadki - oczywiście trzeba to poprawić. Dla lepszego unaocznienia tego, co napisałam powyżej, poniżej cztery etapy jednego z możliwych rozwiązań.

Pierwsza zapadka od prawej jest już w prawidłowym położeniu - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Pierwsza zapadka od prawej jest już w prawidłowym położeniu.

Pierwsza i druga zapadka od prawej są już w prawidłowym położeniu - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Pierwsza i druga zapadka od prawej są już w prawidłowym położeniu.

Pierwsza, druga i trzecia zapadka od prawej są już w prawidłowym położeniu - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Pierwsza, druga i trzecia zapadka od prawej są już w prawidłowym położeniu.

Wszystkie cztery zapadki znajdują się w prawidłowym położeniu - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wszystkie cztery zapadki znajdują się w prawidłowym położeniu. Oczywiście nie ma przymusu ustawiania ich kolejno, można próbować zrobić to dla czterech równocześnie.

4 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
5 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
6 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Po wszystkim wyjmij list z otwartej już skrytki - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Po wszystkim wyjmij list z otwartej już skrytki. Przejdź na korytarz przy pokojach hotelowych i zapoznaj się z treścią zdobytego przed chwilą listu (PPM). Potem podejdź do regału z książkami (po prawej) i sprawdź jego zawartość. Kiedy Darren weźmie stosowną książkę, kliknij na którejkolwiek z otwartych stron. Chłopak wyrwie z książki spis treści.

7 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Idź do pokoju Angeliny i uważnie obejrzyj łóżko (kilka razy) - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Idź do pokoju Angeliny i uważnie obejrzyj łóżko (kilka razy). Potem odsuń je, a odsłonisz... właz do podziemi hotelu. Zbadaj jego pokrywę.

8 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
W zbliżeniu obróć środkowe koło z cyframi tak, by liczby 1, 17, 25 i 62 (wymienione w liście dziewczyny) ustawiły się naprzeciwko czterech pozostałych okręgów - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

W zbliżeniu obróć środkowe koło z cyframi tak, by liczby 1, 17, 25 i 62 (wymienione w liście dziewczyny) ustawiły się naprzeciwko czterech pozostałych okręgów. Teraz musisz owe cztery tarcze ze zwierzęcymi symbolami obrócić tak, by odpowiednim liczbom odpowiadały odpowiednie symbole. Podpowiedź - jakie - znajdziesz na wyrwanym spisie treści. Sprawdź zatem, że na 1 stronie zaczyna się baśń Żabi król, na 17 - Biały wąż, na 25 - Siedem kruków, a na 62 - Królowa pszczół. A zatem obracaj kolejno zewnętrzne tarcze tak, by naprzeciwko 1 ze środkowej tarczy znalazła się żaba, na wprost 17 - wąż, 25 - kruk, 62 - pszczoła (przy ostatnim kole zagadka zaskakuje już pole wcześniej). Jedno z możliwych prawidłowych rozwiązań zadania na fotce poniżej - środkowa tarcza z cyframi może być ustawiona dowolnie, byleby cztery interesujące nas liczby znajdowały się naprzeciwko pozostałych czterech tarcz, na których trzeba dopasować do nich symbole.

9 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry