Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror II - poradnik do gry

Black Mirror II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

1 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Wróć do zamku - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wróć do zamku. W holu przyjrzyj się usytuowanemu centralnie globusowi. Zwróć uwagę na płytę na froncie cokołu oraz napis na niej. Kliknij także poręcz po prawej. By zdziałać coś więcej, musisz wywabić starsze panie z holu.

2 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
3 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
4 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Przejdź do kuchni i spróbuj wziąć imbryk (dzbanek), stojący na kuchence w głębi (na prawo od drzwi do stajni) - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Przejdź do kuchni i spróbuj wziąć imbryk (dzbanek), stojący na kuchence w głębi (na prawo od drzwi do stajni). Nic z tego, Sally nie pozwala. Zabierz więc stojące przy drzwiach do stajni gumiaki, wyjdź na podwórko i wytaplaj je w błocie. Wróć do zamku, gdzie maszeruj na piętro, a tam skieruj się do łazienki (w lewo). Zabłoconymi gumiakami wybrudź lśniącą podłogę. Zejdź do kuchni i powiadom Sally o bałaganie łazience. Gdy dziewczyna pójdzie posprzątać, bez ceregieli zakoś imbryk.

5 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Maszeruj do holu, a stamtąd do biblioteki (drzwi po lewej, na wprost wejścia do kuchni) - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Maszeruj do holu, a stamtąd do biblioteki (drzwi po lewej, na wprost wejścia do kuchni). Ups... Lady Victoria rozmawia przez telefon. Skarcony za podsłuchiwanie przejdź gdziekolwiek, byle zmienić lokację - to wystarczy, żeby po powrocie obie panie siedziały w holu na kanapie. Teraz bez przeszkód wejdziesz do biblioteki, co też i uczyń. Rozejrzyj się - zwróć zwłaszcza uwagę na drzewo genealogiczne po prawej, któremu trzaśnij fotkę (nr 12 - nie w zbliżeniu).

6 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Imbryk postaw na stoliku obok biblioteczki (po lewej) - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Imbryk postaw na stoliku obok biblioteczki (po lewej). Następnie skorzystaj z telefonu (po prawej, obok drzewa). Użyj pocztówki, by znaleźć się w Willow Creek.

7 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Podejdź do drzwi pubu i otwórz je (w znany Ci już sposób) przy pomocy wytrycha - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Podejdź do drzwi pubu i otwórz je (w znany Ci już sposób) przy pomocy wytrycha. Wejdź do środka i weź herbatę ze stolika, przy którym piłeś piwo z Tomem i Bobbym.

8 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Wróć do Black Mirror, wejdź do biblioteki i wsyp herbatę na imbryka (a konkretnie: użyj jej na stoiku, na którym postawiłeś imbryk) - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wróć do Black Mirror, wejdź do biblioteki i wsyp herbatę na imbryka (a konkretnie: użyj jej na stoiku, na którym postawiłeś imbryk). Poinformuj Sally (w kuchni), że wszystko gotowe do podwieczorku. Wyjdź na podwórze i ze skrzynki z narzędziami (przy lewym rogu stajni) wyjmij młotek.

9 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
10 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
11 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Udaj się do łazienki i spójrz w lustro - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Udaj się do łazienki i spójrz w lustro. Następnie użyj młotka na kafelku vis a vis lustra. Zyskasz kartkę z dziennika, którą obejrzyj. W jej prawym dolnym rogu jest rysunek globusa. Zejdź do holu i podejdź do globusa. Zauważ, że każda kolumienka w barierce zwieńczona jest taką samą piramidką, jak te na rysunku. Popatrz na poręcz - Darren sprawdzi, że można je wciskać. Kliknij wciśniętą pierwszą piramidkę, by wyskoczyła do góry, po czym wciśnij drugą, czwartą i piątą po prawej, czyli te, które są skreślone na kartce z dziennika. Teraz możesz odsunąć płytkę z napisem (na froncie podestu globusa) i wziąć drugi fragment mozaiki.

12 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
13 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
14 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Po scence z Batesem idź po schodach na piętro - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Po scence z Batesem idź po schodach na piętro. Wejdź do łazienki, gdzie zainteresuj się wiadrem z mopem. Zabierz sam mop (po kolejnym kliknięciu na wiadro) i zatkaj nim wannę. Odkręć wodę, kliknąwszy na kran. Następnie udaj się do pokoju Batesa (drzwi obok łazienki) i powiadom go o zalaniu. Na jego prośbę zejdź do kuchni i poinformuj Sally o katastrofie łazience.

15 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Teraz masz swobodę ruchów, wejdź zatem do pokoju Batesa i spróbuj spenetrować szuflady komody (w rogu przy oknie) - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Teraz masz swobodę ruchów, wejdź zatem do pokoju Batesa i spróbuj spenetrować szuflady komody (w rogu przy oknie). Niestety - zarówno komoda, jak i i stojąca na niej szkatułka są zamknięte. Przyjrzyj się więc górnej kolumience łóżka. Znajdziesz mosiężny klucz. Otwórz nim szufladę komody. Do ekwipunku Darrena trafią dokumenty i zdjęcie. Przejrzyj je, znajdziesz przypominajkę, będącą podpowiedzią odnośnie szyfru do szkatułki. Musisz odgadnąć cztery symbole odpowiadające: portretowi sir Egmonta, najstarszej siostrze budowniczego zamku, imieniu Batesa i liczbom nimf. Opuść pokój Batesa i maszeruj pod bramę zamku (można za pomocą pocztówki).

16 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
17 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
18 - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Przyjrzyj się kolejno trzem kamiennym nimfom stojącym na cokołach przy bramie i furtce - Rozdział piąty (2) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Przyjrzyj się kolejno trzem kamiennym nimfom stojącym na cokołach przy bramie i furtce. Mają wyryte u podstaw rzymskimi cyframi następujące liczby: XX, XIX i I. Sprawdź skrzynkę - jest w niej list do Batesa. Otwórz go bez wahania (PPM w ekwipunku) - poznasz imiona Batesa: Edward Bartholomew. Teraz wróć na piętro zamku i spójrz na obraz z nimfami - ujawni się kolejna liczba - XVIII. Każda odpowiada literze alfabetu - R, S, A, T. Anagramując je, Darren odgadnie, że symbolem, który trzeba przypisać nimfom jest gwiazda (STAR). Teraz maszeruj do biblioteki i spytaj Lady Victorię o to, z czym kojarzą się jej imiona Batesa - dowiesz się, że symbolem Bartholomew jest nóż.

Wypytaj ją także o jej przodka, który rozbudował zamek do obecnej postaci - był to Frederic Arthur Gordon. Podejdź do drzewa genealogicznego (po prawej) i odnajdź Frederica (kliknij je kilka razy). Dowiesz się, że jego najstarsza siostra miała na imię Rose, a zatem kolejny symbol to róża. Idź do kuchni i zapytaj Sally o sir Egmonta. Wie kto to, ale nie chce powiedzieć, dopóki Darren, którego uważa za policjanta, nie anuluje mandatów jej brata - Ruperta Wooda.