Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror II - poradnik do gry

Black Mirror II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

1 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
2 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
3 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Otwór odsłoni się, a Darren zobaczy wejście (zbadaj je) do - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Otwór odsłoni się, a Darren zobaczy wejście (zbadaj je) do...? Właśnie, jest tam nieco ciemnawo. Potrzebujesz światła.

Maszeruj do holu - zobaczysz znajomych turystów, którzy obudzą recepcjonistę. Gdy pójdą, zrób zdjęcie Murrayowi (nr 8). Następnie z zainteresuj się pudełkiem z pamiątkami (na kontuarze, po prawej), skąd weź zabawkową latarkę w kształcie klucza śmierci. Niestety (kliknij ją w ekwipunku PPM) - brak w nie baterii. Na wszelki wypadek zakoś też nóż, leżący wśród naczyń pozostawionych przez Murraya na stoliku w holu. Wróć na korytarz przy pokojach, gdzie nożem z wiszącego nad regałem zegara wydłub dwie baterie. Zainstaluj je w kluczu-latarce. Wejdź do pokoju Angeliny i wpakuj się do otworu w podłodze.

4 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
5 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
6 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Witamy w kanałach - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Witamy w kanałach! W tunelu maszeruj w lewo (za róg), potem skręć w prawo, a znajdziesz się przy podwójnych schodkach. Zbierz stamtąd metalowy pręt (u góry po prawej). Wróć, skąd przyszedłeś (w lewo), gdzie tym razem nadal kieruj się w lewo (do tyłu).

7 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
8 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
9 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Następnie wciąż maszeruj w lewo (do tyłu) - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Następnie wciąż maszeruj w lewo (do tyłu). Trafisz do niskiego tunelu, gdzie przejdź bardziej w głąb (do tyłu). Tam na podłodze pod ścianą (po prawej) znajdziesz drewnianą belkę. Zawróć (do przodu, do tyłu, do tyłu w prawo) - dotrzesz do kraty. Unieś ją metalowym prętem, a potem KONIECZNIE podeprzyj belką (inaczej Darren straci życie). Kliknij na kratę - bohater przeczołga się dalej.

10 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
11 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
12 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Następnie maszeruj w lewo (do tyłu), a potem dwa razy w prawo i tak znajdziesz się przy otworze wielkiej rury - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Następnie maszeruj w lewo (do tyłu), a potem dwa razy w prawo i tak znajdziesz się przy otworze wielkiej rury. Przyjrzyj się jej - Darren zabierze kawałek szmatki. Wejdź do rury. Wylądujesz w jakimś pomieszczeniu na dole, a klucz-latarka ulegnie uszkodzeniu. Wokół zapanują egipskie ciemności

Kliknij aparat fotograficzny w ekwipunku PPM. Dzięki fleszowi zobaczysz na moment otoczenie. W lewej części ekranu, mniej więcej na połowie wysokości, natkniesz się na drzwi. Niestety, nie dasz rady ich otworzyć. Użyj funkcji podpowiedzi (spacja) i znajdź - wymacaj właściwie - dwa przedmioty. Na podłodze po prawej stronie pomieszczenia starą szmatę, po lewej metalową rurkę.

13 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
14 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
15 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Połącz szmatę z rurką - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Połącz szmatę z rurką. Tak powstałą pseudopochodnię zanurz w wiadrze z olejem - które najpierw zlokalizuj kursorem - stoi mniej więcej tam, gdzie leżała rura. Podpal pochodnię zapałkami. Uff... Znowu jasno. Zrób fotkę (nr 14) dwóm wielkim zbiornikom na wodę. Przyjrzyj się drzwiom i usuń blokujący je pręt. Obejrzyj skrzynkę z przełącznikami (na lewo od drzwi). By otworzyć drzwi, wetknij zwisające pod skrzynką przewody na swoje miejsce. Ponownie kliknij na skrzynkę - droga wolna. Przejdź przez metalowe drzwi.

16 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
17 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
18 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
19 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
20 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Gdy odzyskasz kontrolę nad Darrenem, przyjrzyj się zamkowi drzwi - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Gdy odzyskasz kontrolę nad Darrenem, przyjrzyj się zamkowi drzwi. Nożem zeskrob z prętów kraty trochę rdzy. Z prowizorycznego stolika, ze sterty obok kochera, weź jedną tackę aluminiową. Z niej z kolei zdrap nożem trochę aluminium, które Darren dosypie do sproszkowanej rdzy. Otrzymany w ten sposób proszek spawalniczy wsyp do zamka. Z półki nad stołem weź zapalarkę i zapal nią stojącą na stole kuchenkę turystyczną. Wetknij sztuczny ogień w płomień kuchenki i rozżarzony zbliż do zamka. Gdy kłódka odpadnie, otwórz drzwi celi (aktywny kursor jest mniej więcej tam, gdzie był zamek).

Droga wolna, wejdź do pomieszczenia obok - Darren automatycznie zapali światło, gdy spróbujesz cokolwiek zbadać. Przede wszystkim sprawdź wielki właz w podłodze. Otwórz go i zejdź do pomieszczenia na dole - jest tam identyczny właz - niestety, jego pokrywa zardzewiała i nie sposób jej otworzyć. Musisz ją zatem wysadzić.

21 - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Wróć na górę i otwórz pierwszą szafkę od lewej - Rozdział trzeci (3) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wróć na górę i otwórz pierwszą szafkę od lewej. Przejrzyj jej zawartość - znajdziesz laski dynamitu. Weź jedną. Teraz otwórz pierwszą szafkę od prawej, z której wyjmij pudełko. Okaże się, że jest w nim przewód detonacyjny.