Twierdza 2 - poradnik do gry

Twierdza 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Twierdza 2 - poradnik do gry

Przed Tobą poradnik do niezwykłej strategii - Stronghold 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Przed Tobą poradnik do niezwykłej strategii - Stronghold 2. Znajdziesz w nim wiele opisów poszczególnych budynków, jednostek czy surowców oraz garść wskazówek dotyczących samych kampanii - jednak pamiętaj, że gra jest tak rozbudowana, iż przejście każdej misji jest możliwe na wiele różnych sposobów, a moje wskazówki mają służyć jedynie pomocą.

Na początku zaznaczę, że nazwy wszelkiego rodzaju budowli, jednostek wojskowych oraz machin wojennych wyróżniłem kolorem niebieskim, a nazwy surowców, żywności, a także broni wyróżniłem kolorem brązowym.

Kilka podstawowych porad jak grać:

  • Kontroluj ilość populacji: pilnuj, aby każdy nowy budynek był od razu obsadzony przez wymaganą ilość ludzi (więc w razie potrzeby buduj Chaty), ale jednocześnie staraj się, aby zbyt wielu ludzi nie stało bezczynnie przed siedzibą Lorda (strata jedzenia na niepracujących chłopów)
  • Kontroluj popularność wśród społeczeństwa (ikonka + liczba w prawym-górnym rogu ekranu); aby zobaczyć co dokładnie społeczeństwu nie odpowiada kliknij na księgę w prawym-dolnym rogu ekranu (rób to regularnie!); jeśli popularność spadnie poniżej 50, to ikonka zmieni się na czerwoną, a ludzie powoli będą wyprowadzać się z zamku
  • Kontroluj poziom Honoru (ikonka korony + liczba na górnej belce); aby zobaczyć czym możesz zwiększyć poziom Honoru kliknij na księgę w prawym dolnym rogu i wybierz ikonkę korony
  • Cała mapa podzielona jest na posiadłości; budowa np. Tartaku przy granicach z inną posiadłością powoduje, że złoża trafiają do Składu w danej posiadłości, a nie do najbliższego Składu; aby przesyłać surowce pomiędzy posiadłościami musisz użyć Postoju Wozaka
  • Wojsko możesz dzielić na grupy wywoływane przez klawisze 1, 2, 3, itd. Aby określić daną grupę zaznacz ją i wciśnij Ctrl + 1, 2 lub 3 itd. (zupełnie jak w typowych RTS-ach)
  • Jeśli jesteś mniej obyty w tego typu grach warto używać pauzę (P) - wydasz garść poleceń co do wyburzania, budowania czy przemieszczania wojsk i ją wyłączysz:)
  • Korzystaj z Targowiska, aby sprzedawać nadwyżki surowców i zdobywać w ten sposób pieniądze na kupno innych surowców, rekrutację żołnierzy itp.
  • Pilnuj obsadzania budynków przez pracowników; może się zdarzyć, że osobnik taki popełni przestępstwo - wtedy nad budynkiem pojawi się ikonka stryczka w czerwonym kółku i budynek będzie bez pracownika, aż do zakończenia jego resocjalizacji

Informacje o Twierdza 2 - poradnik do gry

Autor : Maciej Psycho Mantis Stępnikowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 41, ilustracje: 382 .

Popularne strony w Twierdza 2 - poradnik do gry

Twierdza 2 - screen - 2005-01-19 - 40790Twierdza 2 - screen - 2005-01-19 - 40789Twierdza 2 - screen - 2005-01-19 - 40788Twierdza 2 - screen - 2005-01-19 - 40787Twierdza 2 - screen - 2005-01-19 - 40786Twierdza 2 - screen - 2005-01-19 - 40785Twierdza 2 - screen - 2005-01-19 - 40784Twierdza 2 - screen - 2005-01-19 - 40783Twierdza 2 - screen - 2005-01-19 - 40782

04.08.2005 12:07

Mam nadzieje, że każdemu ten poradnik pomoże :)
Miłego grania :D

04.08.2005 23:35
odpowiedz
MGS_Saladin
72

no wreszcie skończyłeś :>

28.08.2005 16:43
odpowiedz
lis20
6
Centurion

to jest zajebista gierka!!

03.09.2005 08:06
odpowiedz
tymczasowy356274
2
Junior

lUDZIE POMOCY !!!!!! MAM TWIERDZĘ 2 ALE COŚ SIĘ MI SKOPAŁO. BO BUDYNKI SĄ ROZMAZANE NO NIE WIEM JAK TO POWIEDZIEĆ NIC NIE WIDAĆ TYLKO JAKIEŚ KRECHY. POMOCY

03.09.2005 08:55
odpowiedz
Sznur
26
Nothing to Kill

Arto18 --> Sprawdź czy masz najnowszego DirectX i auktualne sterowniki do karty graficznej, a jak to nie zadziała to mogą być problemy z samą kartą graficzną (prawdopodobnie pamięci).

03.09.2005 20:42
odpowiedz
crystianos
2
Junior

fajna mój kolega ją ma zarąbista:D:D:D:D hahahahaha super najlepszA!!!!!!

15.09.2005 16:15
odpowiedz
marszym
94
Let The Sky Fall

ogolnie poradnik jest ok nieraz pomogl mi przejsc misje ale mam taki problem
The Path of War: rozdzial 12. jest taka kwestia "Najpierw katapultami stań na początku mostu i zniszcz wieże po lewej-tu nie ma problemu-,następnie z końca mostu zniszcz wieże na prawo" tylko ze zanim rozwale ta wieze to ci zasrani lucznicy z tej wiezy zdaza rozwalic moje katapulty i dalej nie ma co grac. Proszę o pomoc. Z góry dzięki.

04.10.2005 15:24
odpowiedz
Psycho_Mantis
126

marszym ---> Jeśli strzeliszwszystkimi katapultami jednocześnie to ucierpią one niewiele. Możesz też spróbować przyczaić się na końcu mostu jedną katapultą - poruszając się pixel po pixelu i stając tak abyś był w stanie strzelać w wieże ale aby łucznicy nie mieli Cię jeszcze w zasięgu :)

15.11.2007 15:37
odpowiedz
Robertu Matadoro
1
Junior

Jest super ekstra ci co nie zagraja niech sie w piekle poniewieraja

13.03.2008 13:01
odpowiedz
Gaweł1
66
Pretorianin

Świetny poradnik
Psycho_Mantis ---> ile zajeło ci pisanie tego poradnika ?

20.03.2008 12:04
odpowiedz
-Beliar-
1
Junior

POMOCY POMUZCIE MAM PEWIEN PROBLEM JAK UMIEŚCIĆ ŁUCZNIKÓW NA DUŻYCH WIEŻACH OBLĘŻNICZYCH !!!!!!!!!!!!!!!!POMUŻCIE

04.06.2008 13:57
odpowiedz
godfather15
1
Pretorianin

gra jest świetna

04.01.2010 21:59
odpowiedz
gorog85
1
Junior

A u mnie obóz warowny jest za murami zamku Edwina i nie mogę tam wejść. Co robić? Jak sforsować mury?

05.07.2010 15:58
odpowiedz
ramesek
1
Junior

Witam mam problem z gra ja wkładam płytę do komputer to mi wyskakuje błąd : Wystąpił problem z aplikacją Autorun.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty. i nie wiem co z tym mam zrobić. Pomocy ! Z góry dzięki za pomoc

17.01.2011 11:19
odpowiedz
sniper133
3
Junior

ja mam twierdze 2 deluxe ale to dużo sie nieróżni od Twierdzy2. Mam problem bo niewiem jak wezwać sojusznika na pomoc! POMÓŻCIE!!! kto morze niech napisze!

28.06.2011 16:07
odpowiedz
pat98
1
Junior

Cześc mam problem moja płyta jest bardzo porysowana i czesto nie moze mi jej odczytać.Co mam zrobic? Nie chce kupować nowej płyty!! MAM TWIERDZE 2 DELUXE

16.05.2014 15:21
odpowiedz
Mateu18
1
Junior

tak pomogło tenx