Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 2 - poradnik do gry

Twierdza 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki - cywilne | Twierdza 2 poradnik Twierdza 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Budynki - cywilne

Kasztel - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Kasztel

Budynek, który istnieje od początku misji. Jest to siedziba Lorda, przejęcie tego budynku powoduje zajęcie całego terytorium. Wyróżniamy cztery rodzaje tej budowli:

Saksońska Sala (Saxon Hall) - jedyna zbudowana z drewna siedziba Lorda, posiada zaledwie jedną wieżę, więc ma małe możliwości obronne.

Mały Kasztel (Small Keep) - zbudowany już z kamienia umożliwia umieszczenie na dachu wielu jednostek, co podwyższa możliwości obronne (patrz obrazek obok).

Średni Kasztel (Medium Keep) - w przeciwieństwie do poprzedniej budowli ta siedziba Lorda ma dodane cztery wieże.

Wielki Kasztel (Large Keep) - największa i jednocześnie najlepsza obronna siedziba Lorda, posiada cztery olbrzymie wieże.

Chata (Hovel) - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Chata (Hovel)

W razie braku rąk do pracy stawiasz Chatę, z której po kolei wybiega 8 nowych chłopów. Jeśli jakiś budynek będzie nieobsadzony, chłop stanie się jego pracownikiem; gdy wszystkie miejsca pracy będą zajęte, chłop pobiegnie przed siedzibę Lorda i stanie przy ognisku. Pamiętaj, że jeśli Twoja popularność wśród społeczeństwa spadnie poniżej 50 (ikonka + liczba w prawym, górnym rogu ekranu) ludzie powoli będą wyprowadzać się z zamku (będą opuszczać miejsca pracy i nie zamieszkiwać w nowobudowanych chatkach).

Wymagania: drewno (6)

Skarbiec (Treasury) - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Skarbiec (Treasury)

Skarbiec to miejsce, w którym przechowywane jest złoto i gdzie możesz zmieniać stawkę podatku - im wyższy podatek, tym mniejsza Twoja popularność; możesz też ją zwiększyć poprzez ustawienie łapówki. Pracownik skarbca będzie czasami jeździł po innych Twoich posiadłościach i tam zbierał podatki.

Wymagania: kamień (10); pracownik (1)

Kościół (Church) - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Kościół (Church)

W Kościele organizowane są zgromadzenia. Aby mogło to nastąpić potrzebujesz świec. Im więcej świec, tym większe zgromadzenia, a więc i większy wzrost Twojej popularności. Jeśli Lord uczestniczy w zgromadzeniu przynosi Ci to dodatkowe punkty Honoru.

Wymagania: kamień (50); pracownik (1); złoto (500)

Sypialnia Pani (Bedchamber) - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Sypialnia Pani (Bedchamber)

Zanim Lord ożeni się z Panią musi ona mieć swój kącik. Następnie Lord i Pani wezmą ślub, co przyniesie punkty Honoru.

Wymagania: kamień (25)

Objazdowy Jarmark (Travelling Fair) - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Objazdowy Jarmark (Travelling Fair)

To całkiem dobry sposób na rozrywkę dla ludzi, który przynosi Ci wzrost popularności. Scena jest budowana, odbywają się na niej występy i później jest rozbierana - potem proces się powtarza automatycznie.

Wymagania: drewno (50); złoto (250)

Pole turniejowe (Jousting) - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Pole turniejowe (Jousting)

To najpopularniejszy sposób rozrywki w zamku, który zwiększa Twoją popularność oraz Honor. Pole Turniejowe jest budowane, a po stoczeniu turnieju rozbiera się je. Stos drewna leży, aż to następnego turnieju, do którego Pole Turniejowe automatycznie znowu wybudują pracownicy.

Wymagania: drewno (200); złoto (500)

Klasztor (Monastery) - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Klasztor (Monastery)

Pobożni mnisi tworzą rękopisy, które trafiają do biblioteki w siedzibie Lorda i przynoszą Ci punkty Honoru. W Klasztorze możesz też rekrutować dwa typy jednostek: Walczących Mnichów i Mnichów-Wojowników.

Wymagania: kamień (100); pracownik (6); złoto (1000)

Gildia Muzyków (Musicians Guild) - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Gildia Muzyków (Musician's Guild)

W tym budynku rekruci uczą się bycia błaznami i bardami - później bawią gości podczas uczt u Lorda.

Wymagania: kamień (100); pracownik (2); złoto (100)

Pomnik (Statue) - Budynki - cywilne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Pomnik (Statue)

Pomnik daje małe, ale regularne punkty Honoru. Istnieją dwa typy Pomników, ale wyboru podczas budowy nie masz.

Wymagania: kamień (10); złoto (250)