Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 2 - poradnik do gry

Twierdza 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 poradnik Twierdza 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Rozdział 8 - Gniazdo Sokoła (Hawks Nest)

Cel:

- uratuj Williama i powróć nim do zamku

Warunki przegranej:

- śmierć Lorda

- śmierć Sir Williama

- czas do klęski: 48 miesięcy

075 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
075
076 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
076

Na wstępie wybuduj Małą Bramę przy wieży na zachodnich murach zamku [075] , a w zamku postaw (jak zawsze) Targowisko. Wszystkie wojska zacznij przemieszczać na północ, wybuduj też 2x Balisty oraz 4x Katapulty. Poza murami umieść kilka Tartaków [076] oraz kilka budynków do produkcji żywności.

077 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
077
078 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
078

Ostrzałem z machin wojennych zmieć całą armię wroga. Łuczników i ciężkich jednostek używaj jako wsparcia [077] . Napieraj na wroga niszcząc przede wszystkich machiny wojenne atakujące Sir Williama. Po rozgromieniu wojsk wroga nie zbliżaj się do mostu na północy. Kilkoma najszybszymi jednostkami skieruj się do Sir Williama [078] . Przejmiesz kontrolę nad nim i jego wojskami - powróć nimi wszystkimi do zamku (po drodze przejmij lub zakup za punkty Honoru tamtejsze ziemie).

079 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
079
080 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
080

Oczywiście później z nowo zdobytych ziem wysyłaj do zamku za pomocą Postojów Wozaka wszystko, co się da. Zanim wszyscy powrócą możesz rozpocząć atak na zamek położony najbliżej Twojego. Postaw wieżę w okolicy złóż kamienia, zamontuj na niej 2-3x Rozżarzone Węgle i umieść na wieży wszystkich Łuczników (możesz też zaczekać na Łuczników Sir Williama) - efekt murowany [079] . Kiedy wystrzelają wszystkich w zasięgu umieść drugą wieżę jeszcze bliżej murów wroga (tuż przy ich wieży) i tam przenieś wszystkich Łuczników [080] .

081 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
081
082 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
082

W tym samym czasie za pomocą Katapult niszcz mury i wieże wroga [081] . Nie zapominaj o Sir Williamie - gdy czas będzie dobiegał do końca (pasek w lewym-górnym rogu) wejdź nim do siedziby Twojego Lorda [082] .

Cel:

- zabij Sir Hugo Blanca

- zabij Duke'a de Montparnasse

- zabij Lorda Beaufort

Warunki przegranej:

- śmierć Lorda

- śmierć Sir Williama

083 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
083
084 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
084

Dokończ zniszczenie zamku i zabij Duke'a de Montparnasse [083] . Na nowo zdobytym terenie wybuduj budynki potrzebne do całego procesu produkcji chleba oraz 2-3x Postoje Wozaka [084] - duże ilości zapewnią wyżywienie Twojemu zamkowi na wiele miesięcy.

085 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
085
086 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
086

Twoim sposobem na zdobycie dużych ilości pieniędzy na wojsko oraz na inne surowce będą olbrzymie ilości drewna - postaw więc nawet ponad 20x Tartaków [085] , ale nie zapominaj regularnie zaglądać do Składu, aby sprzedawać nadwyżki drewna. Wybuduj wiele budynków, które dadzą Ci popularność i Honor: Klasztor, Pole Turniejowe [086] , Objazdowy Jarmark, Gildie Muzyków, 2-3x Pomniki oraz kup sukno dla Pani i jedzenie na uczty u Lorda. Budynków do wytwarzania broni w ogóle nie stawiaj - wszystko potem będziesz kupować na Targowisku. Na złożach kamienia umieść Kamieniołomy, wybuduj też Stajnie na przyszłość.

087 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
087
088 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
088

Kiedy drewno będzie zwożone do Składu sprzedawaj je - zyskasz górę pieniędzy. Zacznij kupować potrzebne bronie i zbroje oraz rozpocznij rekrutację Łuczników, Kuszników oraz kilku, najlepiej 10x, Rycerzy i umieść każdego z nich na koniu (sprawi to, że najsilniejsza jednostka stanie się jednocześnie bardzo szybka). Przerzuć kilkunastu Łuczników i Kuszników oraz tych 10x Rycerzy na koniach na swoje wschodnie tereny w pobliże siedziby Lorda Beauforta. Postaw tam Obóz Warowny, wybuduj kilka machin wojennych i ostrzelaj Ostrokół, na których są Łucznicy [087] . Twoi Łucznicy niech ostrzelają pozostałe jednostki, a Rycerze na koniach niech dokończą dzieła zabijając Lorda Beauforta - przejmij następnie te ziemie stając obok ogniska na chwilę swoimi wojskami [088] .

089 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
089
090 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
090

Możesz zacząć organizować obronę od strony zachodniej Twojego zamku. Niestety, mury możesz stawiać jedynie w głównej posiadłości, dlatego budowanie wież i murów jest tutaj możliwe, ale niepraktyczne. Świetnym sposobem jest natomiast wybudowanie zaledwie dwóch wież (maksymalnie na zachód) i obsadzenie ich kilkudziesięcioma (najlepiej 100-120) Łucznikami i Kusznikami - należy też na każdej z nich umieścić 2-3x Rozżarzone Węgle. Przed wieżami umieść wsparcie w postaci ciężko uzbrojonych żołnierzy oraz koniecznie kilkunastu machin wojennych (Balisty i Katapulty). Warto też jako wsparcie rekrutować kilkunastu Rycerzy i posadzić ich na koniach [089] . W tym samym czasie rozpocznij atak na ostatniego Lorda - Sir Hugo Blanca. Na początek postaw w pobliżu Obóz Warowny i zacznij ostrzeliwać mury i wieże zamku (z Balistami i Mangonel) za pomocą Trebusz [090] .

091 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
091
092 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
092

Kiedy już "troszeczkę" naruszysz strukturę murów [091] niszcz fortyfikacje i budynki położone dalej za pomocą jeszcze większej liczby Trebusz [092] , a Rycerzami na koniach oraz Łucznikami i Kusznikami wykańczaj powoli wszystkie niedobitki.

093 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
093
094 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
094

Kiedy Trebusz będą już niepotrzebne, zniszcz je, a Balistami i Katapultami usuń resztę pułapek. Zajmij też tereny na wschodzie [093] . Na koniec zejdź Rycerzami z koni i dokończ dzieła zabijając Lorda [094] . Od razu też zasiądź nimi ponownie na konie i wracaj jak najprędzej do obrony zamku przed atakiem.

Cel:

- zabij The Hawk

Warunki przegranej:

- śmierć Lorda

- śmierć Sir Williama

095 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
095
096 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
096

Jeszcze przed zabiciem Sir Hugo Blanca za zachodnimi murami możesz postawić Obóz Warowny i wybudować kilka(naście) Trebusz. Rozmieść je maksymalnie na zachodzie i rozpocznij ostrzał zamku wroga [095] . W końcu The Hawk odbuduje most i rozpocznie atak. Najszybsi Drabiniarze zostaną potraktowani gradem strzał, możesz też już teraz użyć Katapult i Balisty [096] .

097 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
097
098 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
098

Nadbiegające kolejne jednostki zostaną również porządnie ostrzelane [097] . Warto też potraktować je Katapultami [098] - dobrze koordynuj działania, a żaden oddział wroga nawet się nie zbliży.

099 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
099
100 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
100

Na tych, którym uda się przedostać (np. machinom wojennym), wyślij rycerzy na koniach [099] . Na koniec wykończ wszystkich niedobitków (pamiętaj tylko, że w pobliżu wejścia na most są zastawione pułapki!). Niestety, to nie koniec walki - pojawi się jeszcze jedna armia [100] .

101 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
101
102 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
102

Postąp z nią identycznie jak z tą przed chwilą. Łucznikami i Kusznikami z wież oraz Balistami i Katapultami na ziemi zmieć ten oddział z powierzchni ziemi [101] , a niedobitków wykończ Rycerzami na koniach [102] .

103 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
103
104 - Rozdział 8 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
104

Rozpraw się następnie z ostatnim Lordem - mury jego zamku powinny być już zniszczone. Wybierz się więc przez most Rycerzami na koniach, Balistami oraz ewentualnie Łucznikami i Kusznikami [103] . Rozpraw się z wojskami naziemnymi, następnie dostań się na górę siedziby The Hawka i zabij go [104] .