Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 2 - poradnik do gry

Twierdza 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 poradnik Twierdza 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Rozdział 2 - Pierwsza Bitwa (First Command)

Cel:

- odbuduj most

Warunki przegranej:

- śmierć Lorda

003 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
003
004 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
004

Po postawieniu Składu oraz Spichlerza wybuduj 5x Tartak blisko drzew, aby zaopatrzyć się w drewno. Następnie wybuduj Kamieniołomy oraz 4x Postoje Wołów przy nich [003] (oczywiście w razie potrzeby dobuduj Chaty, aby mieć więcej rąk do pracy). Teraz wystarczy czekać i obserwować [004] jak mnisi odbudują most.

Cel:

- wyprodukuj: sukno (15)

Warunki przegranej:

- śmierć Lorda

005 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
005
006 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
006

Postaw 4-5x Chat Łowców za mostem, aby zaopatrzyć się w więcej pożywienia [005] . Umieść następnie 2x Hodowle Owiec oraz 2x Tkalnie [006] , aby wyprodukować wymaganą liczbę sukna.

Cel:

- pokonaj wszystkie jednostki wroga

Warunki przegranej:

- śmierć Lorda

007 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
007
008 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
008

Na wstępie postaw Koszary, Zbrojownie oraz 2x Warsztaty Zbrojmistrza [007] . Przy swojej siedzibie wybuduj też Targowisko, aby sprzedawać produkowane sukno i zdobywać w ten sposób pieniądze na wojsko. Możesz teraz wybudować Drewnianą Bramę oraz Ostrokół, a na nim umieścić Spust Kamieni, zaś obok nich Uzbrojonych Kmieci, by nimi rzucali we wrogów - jednak nie jest to konieczne. Natomiast koniecznie rozpocznij rekrutację Włóczników, grupuj ich tuż przy moście [008] .

009 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
009
010 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
010

Gdy na północy pojawią się niedźwiedzie, wyślij tam swojego Lorda, aby się z nimi rozprawił [009] (nie warto marnować Włóczników). W rewanżu za ratunek mnisi przyślą Ci 5 swoich jednostek, które wraz z Lordem rozstaw przed mostem [010] .

011 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
011
012 - Rozdział 2 | The Path of War | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry
012

Po pojawieniu się pierwszej grupy wrogów zaczekaj na nich przy moście i rozpraw się z nimi [011] . Po walce przenieś wojska w pobliże Kamieniołomów, gdyż stamtąd nadejdzie druga grupa wrogich żołnierzy. Kiedy po pewnym czasie pojawią się, zabij ich [012] oraz dobij tych, którzy uciekają.