Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Siły powietrzne i morskie | Sowieci - jednostki | Command & Conquer Red Alert 2 poradnik Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Siły powietrzne

KIROV AIRSHIP , Sterowce Kirowa

  • CHARAKTERYSTYKA - Powolny, ale szalenie wytrzymały. Ta jednostka może przeważyć szale zwycięstwa na stronę Sowietów (nie tylko w kampanii). Zrzucające bomby sterowce mogą szybko zniszczyć każdy budynek. Eskadra ośmiu sterowców, wysłana na bazę przeciwnika, prawię zawsze zniszczy zamierzony cel. Trzeba posiadać silną obronę przeciw lotniczą, ażeby powstrzymać masakrę.
  • KOSZT - 2000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i laboratorium

Siły morskie

AMPHIBIOUS TRANSPORT , amfibia

  • CHARAKTERYSTYKA - Transporter, mogący zmieścić zarówno piechotę jak i pojazdy. Można nim podróżować po lądzie i wodzie. Nie posiada uzbrojenia. Ma słaby pancerz. Zniszczenie jego równa się zniszczeniu wszystkiego na pokładzie. Dlatego należy wysyłać go z rozwagą, w sprawdzone rejony.
  • KOSZT - 900
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port

TYPHOON ATTACK SUB , okręt podwodny "Tajfun"

  • CHARAKTERYSTYKA - Jedyna łódź podwodna w grze. Atakować może jedynie inne statki i porty. Pozostaje nie zauważona, chyba, że zaatakuje lub zostanie zauważona przez niszczyciele lub delfiny. Kilka łodzi jest dobrym sposobem na zdobycie dominacji na morzu. Radary ich nie dostrzegają.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port

DREADNOUGHT , pancernik

  • CHARAKTERYSTYKA - Okręt działający na zasadzie V3. Atakuje rakietami na duży dystans, zarówno inne okręty jak i jednostki naziemne i budynki (bez lotnictwa). Pomimo solidnego pancerza, okręt ten potrzebuje dobrej ochrony w postaci okrętów podwodnych i barek rakietowych. Pancernik powinien zawsze atakować z dystansu, w celu oczyszczenia terenu.
  • KOSZT - 2000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i laboratorium

SEA SCORPION , barka rakietowa "skorpion"

  • CHARAKTERYSTYKA - Pełni rolę obrony przeciw powietrznej, ale i dobrze radzi sobie z celami naziemnymi. Kilka kutrów stanowi pełne uzupełnienie floty. Niskie koszta powodują, że można wybudować kilka takich fregat. Mobilne i zwrotne.
  • KOSZT - 600
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i radar

GIGANT SQUID , gigantyczna kałamarnica

  • CHARAKTERYSTYKA - Specyficzna, ale dość przydatna jednostka, szczególnie jeżeli oponent nie ma delfinów. Wciąga ona powoli jednostkę morską pod powierzchnię wody. Czym jednostka silniejsza, tym więcej czasu to zajmuje. Uratować taki statek może jedynie druga jednostka. Czyli możemy sobie wyobrazić sytuację, w której pięć kałamarnic atakuje pięć okrętów i nic nie można zrobić, by je uratować:) Kałamarnica jest niewidoczna dla radarów.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i laboratorium