Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry strategicznej Command & Conquer: Red Alert 2 zawiera opisy jednostek oraz struktur, zarówno Aliantów jak i Sowietów, przedstawia strategie rozbudowywania i niszczenia baz oraz taktykę walki, a także opis misji z kampanii dla obu stron.

21 kwietnia 2005Autor solucji: Dżujo (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
„Do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze”, Napoleon Bonaparte - Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

„Do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze”, Napoleon Bonaparte

Maksyma ta doskonale oddaje główny sens gry Command & Conquer: Red Alert 2, wydanej w roku 2000 przez EA. Zdobywanie funduszy na rozbudowywanie bazy i swoich sił, a potem atak na przeciwnika to trzon zabawy z tym tytułem. A wszystko przedstawione jest w formie klasycznego RTS-a. Osadzony dwadzieścia lat po wydarzeniach z pierwszej części, przedstawia świat podzielony na dwa obozy - ZSRR i Alianci. Z tą różnicą w stosunku do naszej historii, że Hitler nigdy nie doszedł do władzy, a Sowieci stanowią największe zagrożenie dla świata. Gracz zostaje wciągnięty miedzy militarny konflikt między Wschodem a Zachodem. Dany jest mu wybór między demokracja a komunizmem. Jednak w tym przypadku, niezależnie od wyboru, zabawa będzie świetna...

Mój poradnik zaczyna się od opisu jednostek oraz struktur, zarówno Aliantów jak i Sowietów. Dalej znajdziecie przedstawienie strategii rozbudowywania i niszczenia baz, a także taktykę walki. Na zakończenie przygotowałem opis kampanii obu stron. Wpierw jednak, opis HUDa. Powodzenia generale.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 21 kwietnia 2005.

komentarze czytelników

tymczasowy1760  2001-06-23 - 09:51

To rozwiązanie może bardziej przysporzyć problemów, niż pomóc. Tu jest pełno błędów - od kiedo można przejmować chronosferę? Od kiedy Prism Tower może zniszczyć cały oddział?? Radzę nie korzystać z tego rozwiązania - nawet opis jednostek jest błędny.

Soulcatcher  2001-06-23 - 11:07

tak zgadzam się z tobą, mamy zamiar opublikowac nowy poradnik do C&C:RA2

kolo  2001-06-24 - 17:19

a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?

tymczasowy23760  2002-05-12 - 18:13

Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?! Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?

tymczasowy32076  2002-06-02 - 20:41

do bani

Switcher  2005-04-21 - 21:46

Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.

znany-banita  2005-04-21 - 21:49

kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?

magister blokers  2005-09-04 - 13:09

elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?

EG2005_808538100  2005-09-04 - 13:13

dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!

magister blokers  2005-09-04 - 13:17

bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat ...

chodziu18  2012-10-28 - 06:24

ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja