Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pojazdy | Sowieci - jednostki | Command & Conquer Red Alert 2 poradnik Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Pojazdy

RHINO HEAVY TANK , ciężki czołg nosorożec

  • CHARAKTERYSTYKA - Podstawowy czołg Sowietów. Posiada lepszy pancerz i większą siłę ataku niż jego amerykański odpowiednik. Jest wolniejszy niż Grizzly, ale to detal. Kilka takich czołgów jest doskonałą bronią nawet w późniejszych fazach walki.
  • KOSZT - 900
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

FLAK TRUCK , ciężarówka przeciwlotnicza

  • CHARAKTERYSTYKA - Bardzo dobry do ochrony jednostek mobilnych przed atakami z powietrza. Może także pełnić rolę obrońcy bazy przed nalotem. Podobnie jak flak trooper, amunicja jaką używa ta jednostka jest silnie rozpryskowa, więc istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia kilku własnych jednostek. Flak truck, może dodatkowo pełnić funkcję transportera piechoty. Mieści on do pięciu żołnierzy.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

V3 ROCKET LAUNCHER , wyrzutnie rakiet V3

  • CHARAKTERYSTYKA - To broń dalekiego zasięgu i tak powinno pozostać. Słaby pancerz i brak możliwości ataku na bliski dystans, eliminują go z regularnej walki. Do doskonała broń wsparcia atakujących czołgów. V3 umieszczona w niedostępnym terenie, na tyłach atakujących sił jest świetną bronią. Wystrzeliwuje jedną rakietę, a naładowanie kolejnej trwa kilka sekund.
  • KOSZT - 800
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i radar

TERROR DRONE , robot bojowy

  • CHARAKTERYSTYKA - Pajączki stworzone są do walki przeciwko pojazdom. Wskakują do środka czołgu i unieszkodliwiają go. Czym jednostka bardziej odporna, tym więcej pająków będzie potrzebnych do unieruchomienia pojazdu. Pająki także doskonale radzą sobie z piechotą. W ogniu walki pająki okazują się być przydatne jako jednostki sabotujące, najlepiej zaatakować nimi niebezpieczne i drogie jednostki, czyli te które mogą przeszkodzić w zwycięstwie.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

APOCALYPSE ASSAULT TANK , czołg szturmowy "apokalipsa"

  • CHARAKTERYSTYKA - Potężny czołg mogący zarówno atakować inne pojazdy, jaki i samoloty niestety jest ciężki i powolny. Zgrupowanie pięciu czołgów tego typu stanowi doskonały trzon atakującej grupy. Warto je naprawiać, ażeby zdobyły jak najwięcej doświadczenia.
  • KOSZT - 1750
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i laboratorium

MCV - MOBILE CONSTRUCTION VEHICLE , mobilny pojazd budowlany

  • CHARAKTERYSTYKA - MCV to Construction Yard. W kampanii otrzymasz jednego w większości misji, drugi przyda się do budowania dodatkowej bazy. W razie zniszczenia pierwszej, masz cały drugą. Staje się to bardzo przydatne w rozgrywce multiplayer i skirmih, gdzie często możemy stracić bazę MCV nie ma broni i jest słabo opancerzony, więc trzeba na niego uważać.
  • KOSZT - 3000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka i stacja obsługi

WAR MINER , bojowy pojazd górniczy

  • CHARAKTERYSTYKA - Koparka to podstawa wszystkiego. Ona zbiera kruszec, który w rafinerii przetwarzany jest na fundusze. Bez koparki nie ma pieniędzy, a bez pieniędzy... wiadomo. Sowieci mają możliwość budowy koparek z karabinami maszynowymi, ale nie jest to w żadnym stopniu jednostka bojowa. W przypadku Sowietów należy zapewnić odpowiednią drogę do transportu kruszcu z powrotem do rafinerii.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i rafineria